PÉČE O TĚLO A RELAX S KOSMETIKOU LUSH

Krásný den, taky když je zima, myslíte celý den na to, jak večer budete relaxovat ve vaně, nebo pod tekoucí horkou vodou sprchy? Já se na ...

Krásný den,

taky když je zima, myslíte celý den na to, jak večer budete relaxovat ve vaně, nebo pod tekoucí horkou vodou sprchy? Já se na večerní relax těším pokaždé a tahle touha mě přepadne už v brzkých hodinách, když mi ráno zvoní telefon a budík mě vytahuje z postele do práce. Krom horké vody v mrazivém období miluju produkty, které mi koupel - sprchu zpříjemní. I když si teď možná myslíte, že celý článek bude o tom, jak se čvachtám, tak vás můžu uklidnit, že ne, protože tyhle řádky budou věnované mé péči o tělo s oblíbenými produkty od Lush, které jsem si naprosto zamilovala a které jsou skvělými pomocníky nejen v zimě.


Vždy když večer vejdu do koupelny, tak moje rutina začíná odličováním. Pokud sledujete mé články, tak vám určitě neuniklo, že si na odličování velmi zakládám a že v žádné situaci nechodím spát s make-upem a to ani když přijdu domů v ranních hodinách (co vám ale budu povídat, to se stává maximálně 2x do roka).



Yuzu And Cocoa - Krémový sprchový gel

Když mám z pleti odstraněné veškeré nečistoty, tak přichází na řadu sprcha, kterou si vždy maximálně užívám a vydržím na sebe lít vodu třeba čtvrt hodiny - teda nesmí téct studená, nebo vlažná, to jako ne. Jako sprchový gel jsem nedávno vyzkoušela Yuzu And Cocoa, který je naprosto fantastický a který si v mé koupelně získal stálé místo. Má nádhernou krémovou a hutnější konzistenci a stačí ho nanášet v malém množství, takže i když si koupíte malé balení, tak vám vydrží nějakou dobu. Celkem pěkně pění, tělo dobře, ale jemně umyje a pokožka je po něm pěkně hebká a řekla bych, že i lehce hydratovaná. Čím si mě ale nejvíce získal je jeho úžasná, nádherná, jedním slovem fantastická vůně, která připomíná čokoládu a pomeranč. Voní přesně tak, jak výrobce uvádí na obalu. Už jsem čuchala k mnoha produktům, které voňěly po této dvojici, ale takhle osvěžující a příjemnou kombinaci jsem našla jen u tohoto gelu.



Ocean Salt - Peeling na obličej i tělo

Často, když jsem ve sprše, tak přijde řada na peeling. Po tomto produktu většinou sahám jednou týdně, většinou ho používám především na obličej, ale když je chuť, tak ho dávám i na tělo. Ocean Salt jsem objevila už dříve a stále se k němu vracím. Jak to u značky Lush bývá, tak jejich produkty vás zaujmou hned, aniž by jste k nim čichli, nebo si je jakkoliv osahali a tento produkt je rozhodně jedním z nich.



Když kelímek otevřete, tak vás ihned do očí praští barevná modro bílá kombinace, která připomíná exotiku, moře, palmy a vše s tím spojené. Když pak k peelingu přičichnete a zavřete oči, tak se tam i ocitnete. Voní krásně svěže, citrusově a taky po soli. Je to opět ta vůně, která vás hodí do pohody a která vám navodí příjemný relax. Ocean Salt má příjemnou konzistenci a obsažená sůl je hodně jemná, takže se vůbec nemusíte bát, že by jste si prodřeli kůži. Když ho nanášíte na pleť, tak ho stačí jen lehce vmasírovávat, pokud ho chcete použít na tělo, tak je lepší trochu přitvrdit a masírovat intenzivněji, protože jak už jsem řekla, sůl je hodně jemná. Po peelingovém procesu je obličej i tělo dobře prokrvené, pokožka je lehce obroušena, lehce rozzářena a především hebká na dotek. Vždycky pak pokožku ještě namažu hydratačním krémem, protože obsažená sůl může lehce vysušovat...


Dream Cream - Krém na tělo a ruce

Jak už jsem u předchozího produktu naznačila, vrháme se na mazání. Pokud jste v mazání trochu lajdáci, tak jako já (teď nemyslím mazání pleti, to by mělo být už automatické po každém dočištění pleti), tak si pořiďte krém, který vás uchvátí balením, vůní a i konzistencí. Věřte mi, že až takový krém najdete, tak to pro vás nebude rutina, ale bude vás to bavit a každý večer se budete těšit až na sebe dáte vrstvu krému. A to nemyslím ironicky, ale naprosto vážně. U mně to tak platí a když mě krém neuchvátí natolik jak bych chtěla, tak se nenamažu a to ho můžu mít na očích klidně celou dobu, co strávím v koupelně. No ale vrhneme se na Dream Cream, který všechny mé požadavky splnil a který uchvátil mé smysly.


Krém má příjemnou vůni, která není nějak vtíravá a ani příliš výrazná. Když ke krému pořádně přičichnete, tak ucítíte především heřmánek a trochu té levandule. Co vám budu povídat, tahle kombinace je po večerní koupeli a chystání se do postele jako dělaná, protože vám okamžitě navodí ten příjemný pocit odpočinku a pohody, kdy máte vypnout a užít si chvilku pro sebe. Jak už jsem několikrát na blogu psala, v zimním období mám raději hutné krémy a másla, než tělová mléka. Pokožka přeci jen potřebuje více hydratace a dostatečně vyživit. Dream Cream má lehce hutnější konzistenci, ale přesto se velmi dobře roztírá. Když ho nanesete na pokožku, tak ihned ucítíte chladící účinek, který je velmi příjemný a uvolňující. Krém je výživnější a díky i jeho textuře se déle vstřebává a vytváří lehce mastný ochranný film. Po úplném vstřebání je pokožka krásně  jemná, hebká na dotek a taky pěkně vyživená a hydratovaná.



Moje péče o tělo se skládá jen z pár produktů, ale věřte mi, že méně je někdy více a pokud ani tohle nestačí, tak lepší něco něž nic. V mojí péči o tělo nesmí chybět produkty, které mají příjemnou vůni, které umí navodit pohodu, které mě umí přimět k mazání se a taky, které pokožku nejen hydratují, ale dokážou jí i pěkně zjemnit.

Jak o své tělo pečujete vy a jaké produkty používáte?

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Oni i jsou :) Jestli chodíš kolem prodejny, tak se na ně mrkni :)

      Vymazat
  2. Úžasný článek, úplně jsi mě navnadila na večerní koupel a přesně jak píšeš. Jsem líná se mazat, ale jakmile objevím krém který si mě získal vším, tak se mažu s chutí:-) Od Lush mám doma koupelovou bombu a myslím, že dnes je na ní čas. Krásný večer Irena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Přesně tak, krém musí prostě zaujmout vším a pak je to sranda :)

      Vymazat
  3. Peeling Ocean jsem viděla u tebe na Instagramu a už jsem jen čekala na článek:-) Zaujal mě i krém, protože heřmánek miluju a s levandulí to musí být výborná kombinace! Jen co příští týden půjdu do města, tak na produkty mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se mrkni, věřím, že tě zaujmou :) A levandule s heřmánkem je vážně perfektní :)

      Vymazat
  4. Lush produkty sú veľmi dobré, skúsila som len zopár, no bola som spokojná a tá ich vôňa. Momentálne nemám doma od Lush žiaden produkt. Na sprchovanie používam vanilkový sprchový gél Yves Rocher, ktorý úžasne sladko vonia a väčšinou sa už po sprche nenatieram, akosi sa mi nechce. Ak si však predsa len niečo dám tak je to kokosový olej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vanilku miluju a zárověň nesnáším, je to můj spouštěč migrény a tak se vanilce vyhýbám jak můžu :/ Kokosový olej taky občas používám, hlavně teda na odlíčení :)

      Vymazat
  5. Peeling Ocean Salt miluji, ale na tělo ho nepoužívám, to by mi přišlo jako rouhání. Ostatní produkty jsem zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak já ho na tělo používám jen občas :) Nicméně souhlasím, taky jsem si ho moc oblíbila :)

      Vymazat
  6. Yuzu And Cocoa zní báječně, do té vůně bych se stopro zamilovala. Od Lushe jsem zkoušela jednou tuhý šampon, který byl přesně takhle modrý jako Ocean Salt, obsahoval i mořskou sůl a hrozně mi po něm padaly vlasy. Sůl vůbec moje pokožka moc nemusí. Dream Cream by se mi asi víc líbil na tělo, pokud má chladivé účinky. Teď bych spíš byla pro něco zahřívacího. A taky na sebe dokážu dlouhé minuty lít ve sprše teplou vodu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli půjdeš kolem obchůdku, tak se stav a očichej :) Ta vůně je fakt krásná. Tak to je škoda, že ti vlasy padaly. Já měla od Lush jednou šampon a taky mi nesedl, ale jejich produkty na tělo mám moc ráda, nebo i produkty na obličej jako peeling a masky jsou super :) Dream Cream je na tělo, takže jestli ti chladící účinek vyhovuje na léto, tak na něj mrkni :)

      Vymazat
  7. Zrovna minulý týden jsem na netu koukala na ten Dream Cream. Nalákala jsi mě :D Lush mám ráda minule jsem zkoušela masku s čokoládou a byla úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak tu masku s čokoládou miluju :) Už jsem měla asi čtyři balení a pořád se k ní ráda vracím, hlavně ta vůně je pecka :)

      Vymazat
  8. Lush kosmetiku bych velice ráda vyzkoušela! :) Zaujal mě i ten peeling, nebo spcháč :) Já bych od nich chtěla vyzkoušet nějakou masku na pleť nebo šampon.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe můžu doporučit hlavně masky na pleť, především mou oblíbenou čokoládovou :) Určitě něco zkus, věřím, že nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  9. Lush je uzasny, s kazdym jednym produktom co som skusala, som bola spokojna. Vecerne mazanie uz robievam automaticky, mam rozmaznanu pokozku a krem si vzdy pyta :) teraz mam krem od Biodermy athoderm a ten je skvely na zimu :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je :) Jo Biodermu mám taky ráda, hlavně jejich micelárku a pleťový krém pro mastnou pleť :)

      Vymazat
  10. LUSH nepoužívam, ale všetci o ňom píšu takže uvažujem o kúpe

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) Věřím, že si spoustu jejich produktů oblíbíš :)

      Vymazat
  11. neexistuje lepšia kozmetika a väčšia láska ako LUSH!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  12. Lush je značka, která na mém wishlistu je už delší dobu, jen ne a ne se k ní dostat. Vždy si svůj nákup tak nějak rozmyslím.. :(

    OdpovědětVymazat
  13. Produkty se mi moc líbí a už si říkám, že bych si taky už konečně měla od Lushe něco pořídit. Lusch mám na svém pomyslném listě už hodně dlouho. Já jsem lenoch v mazání ale mám ráda od Revlonu kokosové tělové mléko. Bohužel mi došlo a u nás ho neseženu. Odlíčení také beru jako povinnost. Chodit spát nalíčená, je ta největší chyba.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jsem po přečtení článku došla do Lushe a koupila si Dream Cream a je super :-) Je to moje první zkušenost s touto značkou a už přemýšlím, pro co dojdu příště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že jsi spokojená :) Krém Dream je úžasnej :)

      Vymazat
  15. Jak mi Lush chybí! Hned jak se vrátím, mířím snad pro všechno. Je to jedna z mých nejoblíbenějších kosmetických značek. I když jsem je ze začátku moc nemusela, jsou prostě boží :)
    Ejnets in Peru | instagram: EJNETS

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři