ZOEVA - BASIC MOMENT (PALETKA NA TVÁŘ)

Pěkný den, po opravdu dlouhé době jsem si pro vás nachystala nový článek. I když jsem na blog delší dobu nic nenapsala, tak moje kosmetick...

Pěkný den,

po opravdu dlouhé době jsem si pro vás nachystala nový článek. I když jsem na blog delší dobu nic nenapsala, tak moje kosmetická sbírka se široce rozrostla a vy se můžete těšit na další články, které pro vás budu pomalu chystat.

Dnes bych Vám chtěla ukázat paletku na tvář Zoeva - The Basic Momentkterá je už pár měsíců v mém šuplíku. Pokud tuto značku máte rádi, tak vám jistě neuniklo, že e-shop bohužel u nás v ČR zanikl, což je podle mého velká škoda - nakupovala jsem tam dost často. Nicméně široký sortiment této značky můžete najít v prodejnách a na stránkách Douglas


Kolekce Basic Moment se skládá z paletky na oči (která je mimochodem moc krásná, elegantní a vytvoříte s ní jemné líčení na běžný den, ale i dramatické k večerním příležitostem) a z paletky na tvář, kterou vám dnes podrobně ukáži.


Paletka na tvář je z tvrdého kartonového obalu a design se nese v elegantním a jednoduchém stylu.


Uvnitř paletky jsou tři základní stíny na tvář:

Tvářenka (Yet To Come) - jemná broskvová barvička s matným efektem, která dodá přirozenou barvu a dobře bude vypadat na světlé pleti. Tvářenka je krásně jemně namletá, pěkně pudrová a na štětec se lehce nabírá. Když do tvářenky sáhnete štětcem, tak je prášivější, ale při aplikaci na tvář neopadává. Protože nejsem bledule a odstínově ani úplně světlá, tak tvářenka na mé pleti vytvoří jen lehoučký svěží nádech.

Rozjasňovač (Liquid Clock) - šampaň barva se zlatým shimmerem, který dělá lesklý efekt. Rozjasňovač je krásně jemně namletý, a lehce máslovitý. Už při první vrstvě dodá pleti krásný lesk, dá se i navrstvit, ale pozor, aby jste to nepřepískli - je opravdu dobře pigmentovaný.

Bronzer (Unfinished) - matný neutrální odstín, který lichotí většině odstínů pleti. Opět je jemně namletý, lehce máslovitý, takže se s ním pracuje dobře a pěkně se na pleti rozmazává. Je opět trochu prášivější, ale nic hrozného. Pro lepší a výraznější efekt ho můžete navrstvit, já si ho oblíbila především jako konturovcí pudr, který zejména na zimu bude dokonalý.



Ukázka jednotlivých stínů - pouze jedna lehká vrstva.


Co se týče výdrže, tak s tou problém nemám. Všechny stíny v paletce na pleti krásně drží a i večer, při odličování jsou na pleti znát.


Celkově jsem si tuto paletku oblíbila. Určitě zaujme spíše bledulky a ostatní holky/ženy, možná i muže :) kteří mají světlejší typ pleti. Já nejvíce využívám rozjasňovač a bronzer, protože je mohu použít i teď po létě.

Co říkáte na tuto paletku? Napište mi, čím jste si udělali naposled radost vy.

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Ach tak ta je nádherná! Naposledy jsem si dělala radost nevim kdy, ale vzhledem k tomu, že mi umřel mobil, tak budu kupovat nový a Dny Marianne se blíží.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mobil je pěkná radost 😊 Dny Marianne...jo to budou nákupy 😀

      Vymazat
  2. Zoeva je krásna značka s kvalitnými výrobkami! Ja mám na svojom wishliste jedny z jej štetcov :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Tato paletka je krásná ;) já vždy obdivuji u této značky ty papírové obaly.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) Já ty papírové obaly mám nejraději.

      Vymazat
  4. no tak tá je veľmi pekná :) celkovo sa mi páčia tieto Zoeva paletky na tvár, pretože sú v nich vždy použiteľné odtiene a nič zbytočne prehnané, ale len dajme tomu 3-4 farby :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherná. Zoeva paletky umí, sama jich doma mám asi 12 a jsem nadšená z každé z nich. :-) Je super, že jsi zpět.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tvářenka má krásnou barvu, bronzer taky :) ale barva toho rozjasňovače mne nějak neoslovila -.-"

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ty zlatavé odstíny na rozjasnění mám nejraději:)

      Vymazat
  7. Jééééé konečně tu vidím od tebe další článek a už se těším na další. :) Paletka vypadá naprosto skvěle, líbí se mi odstínově a celkově Zoevu bych ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda:) Zoeva paletky jsou fajn, především jejich paletky na oči za to rozhodně stojí.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři