BENEFIT - SADA NA ÚPRAVU OBOČÍ SOFT & NATURAL (GOOF PROOF, READY SET BROW, HIGH BROW)

Krásný den, dnes jsem si pro vás nachystala článek o velmi známých produktech na obočí od kosmetické značky Benefit . Asi se nenajde nikdo...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás nachystala článek o velmi známých produktech na obočí od kosmetické značky Benefit. Asi se nenajde nikdo, kdo by o těchto produktech nikdy neslyšel a myslím si, že většina z vás i nějaký ten Benefití kousek na obočí vyzkoušela, nebo ho alespoň detailně okukovala v Sephoře. Já osobně produkty na obočí miluju a není líčení, kde bych neměla vykreslené a poupravené obočí. Obočí je podle mně rám obličeje, dokáže líčení posunout na jiný level a změnit celkový pohled.


Dlouho jsem váhala nad tím, jaký kousek od Benefitu na obočí pořídit. Když se ale objevily sety na obočí, kde krom plného balení jsou i miniaturky, tak volba byla jasná. Jediné co jsem chtěla, aby v setu byla především tužka Goof Proof, na kterou jsem byla hodně zvědavá. I když jsem doposud používala různé gely od různých značek, tak jsem chtěla změnu a zkusit něco jiného. Volba odstínu byla ale oříškem, protože sety nabízí dvě, maximálně tři varianty a když máte Sephoru víc jak sedmdesát kiláků daleko, tak je to občas pořádný risk. Nějakou dobu jsem tedy strávila hledáním na youtube, abych nešlápla vedle hned při výběru odstínu. Nakonec jsem se tedy přiklonila k nejtmavší variantě 06 Deep, která by mohla mému tmavému obočí lichotit - naštěstí jsem se v tomto bodu trefila a risk byl zisk!


Sada na úpravu obočí - Soft & Natural (06 Deep)

V nabídce jsou tři sady na úpravu obočí, které se od sebe liší obsahem produktů. Já zvolila sadu Soft & Natural, která obsahuje tři produkty: Goof Proof, High Brow v plném balení a Ready, Set, Brow! v malé cestovní verzi. Navíc v každé krabičce se ukrývá malá pomůcka pro tvarování obočí - v mém případě to byla šablona. Jak už jsem psala v předešlém odstavci, tak výběr odstínů u těchto sad je opravdu malý. Když teď nahlížím na e-shop, tak tato řada je pouze v odstínu nejsvětlejším Light a nejtmavším, který jsem si pořídila Deep (06).

Podle mně je už zbytečné dopodrobna rozebírat samotné balení a design produktů, protože o něm mluví každý a buď se řadíte k těm, kteří tohle balení milují, a nebo k těm, kterým se nelíbí. Osobně se přikláním ke skupině první, protože mi obaly přijdou nápadité, hravé, nevšední a je to něco jiného, než klasický produkt v černém obalu.


Goof Proff - tužka na obočí, která má netradiční tvar do šestiúhelníku, je navržena tak, aby jste horním hrotem precizně definovali linii obočí a následně širší a větší plochou ho vykreslili. Na druhé straně je navíc kartáček, kterým obočí můžete pročesat.

Když jsem s tužkou poprvé manipulovala, tak jsem si už napruzeně říkala - to nemyslí vážně! Shlédla jsem tolik videí a všem tužka perfektně kreslila, bez větší námahy a tlaku. Já jsem na ní dřela a i tak, jsem barvu na obočí skoro nedostala. Když jsem si šla obočí malovat podruhé, tak se postup opakoval a já si říkala, tak tohle opravdu ne, sedla jsem si na gauč a zkusila jsem nehtem barvu lehce obrousit a tím se zbavit horní vrstvičky (která nejspíše byla trochu zatvrdlá). Pak jsem vzala papír a párkrát jsem tužkou ještě přejela tam a zpět. Konečně se tužka rozepsala a začala plnit to, k čemu je určená. Pod zatvrdlou vrstvičkou se nakonec vyklubala tužka, která není příliš krémová, ale lehce tužší, přesto velmi dobře pigmentovaná a s kterou se nakonec pěkně kreslí, aniž by jste museli vynaložit veškerých sil, jako já při prvním a druhým použití. Tužka je voděodolná, což je super a díky tomu i skvěle drží. Mám mastnou pleť a tak se často stávalo, že tužky které jsem používala se během dne rozmazávaly, a nebyly v půlce dne tak dokonalé, jako ráno při nanesení. U Goof Proff s tím ale problém nemám a barva na obočí drží celý den v perfektním stavu. Co se týče hrotu, tak ten ostrý dlouho nevydrží a při každém dalším použití bude tupější a tupější. I když se budete snažit tužku ořezávat, tak už té prvotní dokonalé ostré hrany nedocílíte, s tím musíte počítat. Pokud jste ale zvyklí tak jako já, linie obočí upravovat a očišťovat korektorem, nebo tužku chcete použít jen pro doplnění barvy a docílit přirozenějšího tvaru, tak vám to vadit tolik nebude. I když jsem na začátku byla z tužky rozpačitá, tak jsem si jí oblíbila a používám ji neustále.



Ready, Set, Brow! - fixační bezbarví gel na obočí s kartáčkem. I na tento produkt jsem byla hodně zvědavá, protože mi připomíná můj oblíbený Gimme Brow, který je ovšem barevný a má maličkatý kartáček.

U hodně gelů se mi stává, že se začnou během dne drolit a obočí fixujou až přehnaně, tak že působí mokrým, ulepeným dojmem, kdy je obočí nepěkně slepené a zatvrdlé. U tohoto gelu tento problém nemám. Obočí fixuje spíše středně a vytváří přirozený efekt, protože chloupky pěkně pročeše a oddělí, aniž by je slepoval. Moje obočí má silnější a tvrdší chloupky, takže mi stačí jen malá fixace, pokud ale máte jemné chloupky, které rostou hala bala, tak nevím, jestli by je tento gel udržel v požadovaném tvaru celý den. Co mě od gelu trochu odrazuje, je jeho vůně, když k němu přičichnete, tak cítíte pořádnou dávku alkoholu.


High Brow - liftingová tužka pod obočí, s kterou můžete poupravit a zarovnat dolní hranu a pěkně toto místo projasnit.

Abych byla upřímná, tak na tento produkt jsem se těšila nejméně. Když už obočí upravuji, tak používám korektor a na projasnění volného místa pod obočím využívám světlé stíny. Nicméně tužka mě nakonec mile překvapila a já po ní v poslední době často sahám. Tužka má přirozenou světle růžovou matnou barvu, která je velmi pěkně pigmentovaná. Dobře se s ní kreslí, protože má konzistenci tak akorát - není příliš tuhá, ale není ani příliš měkká. Rozmazává se do ztracena velmi snadno. Místo pod obočím pěkně projasní a vydrží tam celý den.


Šablony na obočí - jak už jsem psala, každý set obsahoval malou pomůcku při tvarování obočí. Já tuto šablonu bohužel nevyužila ani jednou, myslím si ale, že poslouží především začátečníkům, kteří s obočím teprve začínají. Určitě je to perfektní pomůcka i pro ty, kteří mají obočí velmi světlé, nepatrné, nebo žádné.


Nejvíce z vyzkoušených produktů jsem si oblíbila tužku Goof Proof, s kterou jsem ze začátku trochu bojovala, ale nakonec se rozepsala (i když si myslím, že u takto dražších produktů by se to stávat nemělo a doufám, že jsem byla jen vyjímka). S tužkou se velmi dobře pracuje, je pěkně pigmentovaná, má výbornou výdrž a odstín mi perfektně sedl. Škoda jen toho hrotu, který se při používání otupí a pak se nedá tak precizně ořezat do tvaru, jaký byl na začátku. Pokud nad tužkou uvažujete, ale nejste si jistí jeho tvarem, tak se zkuste podívat na tužku Precisely, která je velmi tenká a díky tomu s ní precizně vytvarujete a vykreslíte obočí. Ready, Set, Brow je fajn produkt, ale myslím si, že by se dala najít levnější alternativa. Já osobně proti tomuto gelu nic nemám, ale plné balení bych si nejspíše už nekoupila. Špatný produkt to rozhodně není, ale mně neohromil a raději sáhnu po gelu Gimme Brow. Co se týče projasňující tužky High Brow, tak tu jsem si oblíbila, cena je opět vyšší, na druhou stranu je to produkt, který vám dlouho vydrží, pokud ale do tohoto kousku nechcete investovat, tak vám dobře poslouží například světlý stín.

Vyzkoušeli jste některý z produktů na obočí od Benefitu? Pokud ne, tak mi dejte aspoň vědět, jestli vás nějaký kousek z jejich nabídky láká.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Od Benefitu jsem nikdy žádný produkt nezkoušela, ale láká mě bronzer :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím říct, že jejich Hoola mě tolik neuchvátil.Používám ho, to ano, ale čekala jsem za ty peníze větší zázrak. Pokud sháníš fajn bronzer, tak já mám dobrou zkušenost s Macem a je tam o dost levnější :-). Za to, ale všechny Benefití tvářenky jsou boží.

      Vymazat
    2. Já mám bronzer od Benefitu ráda. Používám ho hlavně na konturovani - má velmi dobrý odstín, pěknou pigmentaci a výdrž:)

      Vymazat
  2. Já miluju Benefit a všechno to jejich cestovní mini balení je děsně cute! A na obočí jsou oni machři. Já mám doma Ka-brow, což je vlastně gel a nemohu si ho vynachválit. Pracuje se s ním božsky a drží celý den. Ten mohu jedině doporučit! Jinak ty pomocníky na obočí mě rozesmály :-D já si to vubec neumím představit, kreslit ho podle nějakého nástavce, ikdyž máš určitě pravdu, že pro ty, které mají obočí světloučké to může být přínosné, alespoň do začátků... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty cestovní balení jsou úžasné, taky je mám ráda:) Ka-brow jsem ještě nezkoušela, ale tužky jsem si oblíbila a nepoužívám nic jiného. Ty jejich pomůcky jsou fajn pro úplné začátečníky, nebo pro někoho kdo obočí žádné nemá, může se tak aspoň od něčeho odpíchnout, jinak pro ty co si obočí malujou už nějakou chvilku, je to ale zbytečné.

      Vymazat
  3. Od Benefitu nemám žiadny produkt, ale veľmi ma lákajú! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle věcičky na upravu obočí buď gel či tužku bych si ráda pořídila. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři