HUDA BEAUTY - ROSE GOLD EDITION (RECENZE A UKÁZKA LÍČENÍ)

Krásný den, už dlouhou dobu chystám článek o paletce, která je v mém kosmetickém šuplíku nějakou dobu. Jedná se o krásnou paletku Rose Gol...

Krásný den,

už dlouhou dobu chystám článek o paletce, která je v mém kosmetickém šuplíku nějakou dobu. Jedná se o krásnou paletku Rose Gold Edition - Huda Beuty. V době, kdy jsem si usmyslela, že si paletku pořídím, tak byla všude vyprodaná. Čekala jsem týdny a stále se nikde nenaskladnila. Po dlouhém čekání jsem se nakonec rozhodla k tomu, že paletku objednám z oficiálních stránek Hudabeuty.com. Sice mě to stálo nemalé peníze, ale já tenhle skvost do své sbírky prostě mít musela.


Než jsem se pro paletku rozhodla, tak jsem koukala na různá videa, kde o paletce mluvili a teké s ní líčili různí blogeři. Z těch x videí jsem vypozorovala to, že si tuto paletku buď zamilujete, nebo ne.


Paletka má minimalistický černý obal, který je z tvrdého kartónu. Hořejšek paletky tvoří průhledná fólie, která dává možnost stínům prokouknout ven. Nevím proč, ale u paletek mám ráda zrcátka, především jsou pro mně praktická na cesty. Nicméně zrcátko u této paletky nehledejte a pokud si jí chcete vzít s sebou, tak buďte vybaveni i štětečkama.


Uvnitř paletky se ukrývá osmnáct stínů, z nich je deset matných, jeden je perleťový s jemným shimmerem a dalších sedm stínů představuje slisované pigmenty. Myslím si, že většinu z vás zaujaly především ty krásné třpytivé slisované pigmenty, které se v paletce vyjímají. Určitě je to i jeden z hlavních důvodů, proč paletka na sebe poutá tolik pozornosti a proč se stává tak ,,exkluzivní,,. Už při samotném pohledu na škálu barev, která se v paletce ukrývá, s ní lehce vytvoříte líčení na zvláštní příležitosti, ale i jemnější líčení na běžný den.


Třpytivé stíny/ slisované pigmenty mají velmi zvláštní texturu, která není suchá, ale pěkně máslovitá. Pokud jste milovníci štětců, tak tady s nimi moc neuspějete, zvlášť pokud budete chtít dosáhnout vysoké intenzity. Stíny se na štětec totiž nabírají velmi špatně a pigment v tomto případě nanesete na víčko jen minimálně. Nejlépe uděláte, když tyto stíny budete nanášet prsty, tím dosáhnete velmi slušného efektu, který se bude podobat pigmentu v paletce. Stíny na víčku dobře drží a díky tomu nemusíte použít žádnou speciální bázi, vystačíte si s tou, kterou běžně používáte při líčení očí.

Matné stíny mají velmi dobrou texturu, nejsou příliš suché, jsou měkké a jemně namleté. Stíny jsou prášivější a tak, když do nich sáhnete štětečkem, tak musíte počítat s tím, že v pánvičce nějaké smítko zůstane, nicméně váš make-up na pleti určitě nezničí (samozřejmě záleží i na tom, jaké štětce používáte). Stíny se velmi dobře nanáší na štěteček a celková práce s nima je snadná. Lehce se s nimi pracuje i na očním víčku, protože neflekatí a velmi jednoduše se rozmazávají, jak do sebe, tak do ztracena. Co se týče pigmentace, tak ta je středně vyšší - tedy pigmentované jsou dobře.


Stíny Dubai, Filing, Angelic a Blessed jsou krásně metalické, obsahují drobné třpytky a jsou perfektně pigmentované.

Stíny 24K, Rose Gold a Trust Fund mají trochu odlišnou texturu od těch předchozích, protože jsou takové hrudkovité (toho si můžete všimnout i na fotce). Této textury se ale bát nemusíte, pigmenty se i přesto nanesou rovnoměrně a tento efekt hrudek vymizí.

Stín Moon Dust je v paletce jediný s perleťovým efektem a  jemným shimmerem.


Jak si můžete všimnout, tak paletka Rose Gold v sobě ukrývá především teplé odstíny. Slušet bude především těm z vás, kteří máte teplý, neutrálnější, až lehce do studena podtón pleti. Nicméně pokud jste velmi světlý typ se studeným podtónem, tak jí přehlížet rozhodně nemusíte. Barvy na vás sice budou výraznější, ale pokud máte rádi výrazné a uhrančivé líčení, tak bude i pro vás dobrou volbou.


Inspirace líčení, které jste již mohli vidět na mém Instagramu. Tady jsem na pohyblivé víčko použila stín Angelic, který je růžový a hází nádherné odlesky do zlata.


Paletku bych doporučila všem, kteří máte rádi neotřelé barvy, rádi experimentujete, rádi zkoušíte různé efekty či kombinace a nemáte rádi nudu. Pokud máte rádi na víčkách třpyt a pokud milujete pigmenty, které to umí roztočit, tak není co řešit. Pokud vás paletka zaujala jen po stránce matných stínů, tak tady bych se pozastavila a začala hledat jinde. Matné stíny v paletce nejsou špatné, ale rozhodně je nepovažuji ani za nejlepší. 

Co na paletku Rose Gold Edition říkáte? Vyzkoušeli jste některý z produktů Huda Beauty?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Já paletku vidím poprvé a ty třpytivé odstíny jsou nádherné. Na oku vypadá růžový odstín moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten růžový stín Angelic je perfektní, hlavně jaké hází odlesky :)

      Vymazat
  2. Paletka vypadá opravdu nádherně a líčení je moc krásné :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka se mi líbí odstínově, ale že bych ji nutně potřebovala to ne. Líčení s ní se ti povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se do ní zamilovala na první pohled :) Má přesně barvy podle mého gusta :) Jinak moc děkuji :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka se mi sice moc líbí, ale ta cena je hrozivá:(

    OdpovědětVymazat
  6. Paletku už jsem taky v pár videích viděla, ale nikdy jsem si nevšimla, jaké nádherné barvy obsahuje :o <3

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři