GLAMGLOW MASKY (SUPERMUD, YOUTHMUD, THIRSTYMUD, GRAVITYMUD)

Krásný den, dnes mám pro vás článek, který se bude věnovat velmi známým maskám Glamglow . Představím vám čtyři masky různých barev, z nic...

Krásný den,

dnes mám pro vás článek, který se bude věnovat velmi známým maskám Glamglow. Představím vám čtyři masky různých barev, z nichž se každá specializuje na jinou problematiku pleti. Myslím, že značku vám nemusím podrobně představovat, určitě už jste na ni někde narazili a věřím, že vás nabízené produkty okouzlily tím co slibují.



Supermud - proti nedokonalostem pleti

Tato maska byla důvodem, proč jsem si koupila tento Glamglow set. Jeden čas jsem o ní slýchala pořád, ale nikdy jsem se ke koupi neodhodlala. Narovinu si můžeme říct, že 1450Kč za 50ml je opravdu dost! A když mám dát takovej ranec za masku, tak si jí chci nejprve vyzkoušet, alespoň ve vzorku, nebo v polovičním balení, abych věděla, zda mi ta cena za to stojí. Já tento set pořídila minulou zimu. Koupila jsem si rovnou dvě balení, protože cena byla více než příznivá - čtyři masky po třiceti gramech za cca tisíc korun. Když se na masky podíváte dnes, tak cena za cestovní balení o obsahu patnácti gramů je kolem pětistovky. Tím chci říct, že se vyplatí koukat po různých setech, zvlášť, když se jedná o dražší produkt.

Pojďme se vrhnut ale už k samotné masce. Při otevření víčka je cítit eukalyptová vůně, která je příjemná a jemná. Maska má tmavě šedou barvu a konzistencí připomíná mokré bahno s příměsí malých lístků. I přes tuto bahenní texturu jí stačí nanášet v malém množství. Já jí nanáším zejména na problematická místa, které mám v oblasti čela, nosu a brady - místa, kde jsou rozšířené póry, kde se vyskytuje občasný pupínek a kde se pleť více mastí. Když masku aplikuji na obličej, tak cca dvě minuty je maska na pleti lehce pálivá, není to ale nic hrozného a spíše si toho všimnete, pokud máte pleť citlivější. Masku na pleti nechávám cca 10-15 minut. Po chvilce se dostavuje stahující pocit, který je celkem citelný. Následně maska začíná vytahovat mastnotu a nečistoty z oblasti pórů a pupínků. Toho si můžete všimnout tak, že tyto místa zvýrazňuje a zůstávají tmavé. Když masku smyji, tak pleť zanechá okamžitě krásně hebkou, jemnou a dá se říct, že i rozzářenou. Už při první aplikaci je vidět, že je pleť pěkně vyčištěná a póry nejsou tak výrazné. Tento efekt vydrží cca 2-3 dny. Při pravidelném používání se stav mé pleti viditelně zlepšil, pupínky se mi tvoří méně, pleť vypadá zdravěji a póry jsou viditelně menší a nebývají tolik zanesené. 

Pokud masku chcete vyzkoušet a jste ochotní do ní investovat, tak směle do toho. Určitě litovat nebudete a možná se i zamilujete - tak jako já. Pro začátek rozhodně doporučuji nějaký set, nebo vyzkoušet cestovní balení. I když je maska podle mého perfektní a plní to, co slibuje, tak si myslím, že je cena zbytečně moc vysoká. Pokud si ale chcete udělat radost něčím luxusnějším a do péče rádi investujete, tak není co řešit.


Youthmud - exfoliační pro mladistvost pleti

I na tuto masku jsem byla velmi zvědavá a těšila jsem se, až jí aplikuji na obličej při večerním relaxu. Po vyzkoušení Supermud jsem měla velké očekávání a rozhodně jsem nemyslela na to, že by mě něco mohlo zklamat, právě naopak očekávání bylo možná nadmíru velké.

Maska má svěží vůni, která je velmi příjemná. Konzistence je hodně hutná a ukrývá v sobě peelingová zrníčka, která obrušují suchou kůži a díky tomu zanechá pleť krásně hebkou a možná i rozzářenou. Teď říkám možná, protože já masku nemohla vyzkoušet na sto procent. A důvod? Když jsem masku nanesla a lehce jí vmasírovávala, tak asi po necelých dvou minutách jsem musela běžet k umyvadlu a masku okamžitě umýt teplou vodou. Moje pleť není nějak extrémně citlivá a snese opravdu cokoliv, ale tohle vážně nešlo. Maska mě nepříčetně pálila a celý obličej byl v jednom ohni, naprostá hrůza. Když jsem masku z obličeje dostala pryč, tak pleť byla zarudlá a podrážděná.

Mojí pleti tato maska rozhodně nesedla a nic tak nepříjemného jsem na pleti ještě nezažila. Pokud o ní uvažujete, zkuste raději malý vzoreček, byla by škoda dát tolik peněz a pak zjistit, že s maskou na pleti nevydržíte ani tři minuty. 


Thirstymud - hydratační

Po této masce jsem sáhla hned druhý den, co mi Youthmud na pleti udělal pekelné začervenání. Hydratační masky patří k mým velmi oblíbeným a sahám po nich velmi často. Nejraději mám, když tyhle vysoce hydratační produkty mohu mít přes noc a těšit se tak na ráno, kdy má pleť bude znovuzrozená, pěkně hydratovaná a příjemně naducaná. 

Maska má opět příjemnou vůni, která mi něco připomíná, ale stále nevím co. Konzistence je hutnější, gelová a stačí jí nanášet v malém množství. Masku můžete použít jako denní péči, kdy ji necháte působit 10-20minut, nebo jako noční péči, kdy ji necháte působit celou noc a smyjete ji až ráno. Já jí nejčastěji nanáším na noc, aby pleť měla dostatek času natáhnout do sebe všechny ty živiny a hydratovat. Když masku na pleť nanesete, tak okamžitě ucítíte příjemný, zklidňující a chladivý pocit. Textura je docela mastná a lepkavá, ale nemusíte se bát, že by jste se v noci přilepili k prostěradlu a už se neodtrhli, to ne. Už po chvilce, co masku aplikujete cítíte, že se s pletí začíná něco dít. Je to perfektní maska na večerní relax, kdy chcete odpočívat, vypnout a nechat se hýčkat. Když masku odstraníte teplou vodou, nebo tamponkem, tak už při prvním nakouknutí do zrcadla vidíte, že je pleť krásně rozzářená, čistá a vypadá zdravěji. Maska si dokonce poradí i se šupinkami, které se na mé pleti vyskytují v oblasti nosu a tváří. Pleť je na dotek krásně jemná, hebká a dokonce i perfektně naducaná a vyživená. Maska pleť nedráždí a myslím, že bude dobrou volbou i pro citlivou pleť. 

Pokud trpíte na dehydratovanou pleť a chcete zkusit něco nového (bez ohledu na cenu), tak na Thirstymud určitě koukněte. Já jí používám cca 2-3x do měsíce, kdy cítím, že má pleť potřebuje velkou dávku hydratace a když chci, aby moje pleť byla druhý den krásně naducaná, rozzářená, čistá a bez suchých šupinek. Plní to co slibuje a díky tomu, že jí používám jen párkrát v měsíci mi vydrží dlouhou dobu. 


Gravitymud - zpevňující 

Poslední maskou o které dnes bude řeč, je maska zpevňující a od všech předešlých se liší v tom, že se neoplachuje, ale slupuje. K této masce jsem se tak nějak nemohla dostat, těšila jsem se na ní asi nejméně a proto mi nejspíše trvalo tak dlouho, než jsem jí otevřela.

Vůně masky je mi nejvíce sympatická z těch všech o kterých jsem dnes mluvila. Je to vůně, která mi trochu připomíná dětské žvýkačky - a ty já mám ráda. Gravitymud má velmi hutnou a takovou táhlou konzistenci, která se při aplikaci lepí na prsty. Maska má bílou barvu a když na pleti zaschne, tak se mění na chromovou s odlesky. Už při nanášení je cítit její chladivý efekt, který je velmi příjemný. Masku by jste na pleti měli nechat působit 20-30 minut, aby dokonale zatvrdla a odlupování šlo snáz. Já jí na pleti nechávám vždy těch třicet minut. Maska jde poměrně dobře odloupnout i přesto, že jí nanesete v malé vrstvě. Následné odstraňování masky není nějak nepříjemné a už vůbec ne bolestivé, popravdě to jde velmi snadno. Občas se stane, že masku nesloupnete perfektně ze všech míst a proto stačí vzít tamponek s tonikem, nebo navlhčený vodou a tyto místa jemně setřít. Po odloupnutí masky je pleť na dotek krásně jemná a hebká. Když se pak zadíváte do zrcadla, tak si všimnete, že je navíc i pěkně rozzářená a vypadá zdravější. 

Od této masky jsem čekala něco víc, ale to se nedostavilo. Gravitymud hodnotím jako průměrnou masku, která podle mně za ty peníze nestojí. Jako maska je fajn, pleť dokáže rozzářit, dodá jí jiskru, ale tím to končí a tento efekt dlouho nevydrží. 


Jednotlivé masky - textura a barva


Jak si můžete všimnout, tak GlamGlow masky u mně uspěly půl na půl. 
Supermud a Thirstymud jsem si zamilovala a ráda se k nim vrátím. Tato dvojice dělá to co slibuje a výsledky jsou především vidět. Rozhodně u nich můžu tvrdit, že na mé pleti udělají Wow efekt. To samé rozhodně nemohu říct o těch dalších. Youthmud mi na tváři udělala peklo, takovej extrémně pálivej efekt jsem zažila poprvé a doufám, že už naposled. Gravitymud je průměr, který mě rozhodně nenadchnul.

Jaká je vaše nejoblíbenější maska? A co říkáte na masky od GlamGlow?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Z těchto masek mě nejvíce zaujala Supermud a mezi mé oblíbené masky patří ty od Frais Monde a Saloos. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supermud je perfektní maska :) Od Frais Monde jsem ještě nezkoušela, ale nějaké masky od Saloos mám také ráda :)

      Vymazat
  2. No já bych ráda vyzkoušela všechny masky. Co bych ráda potřebovala je ta bílá a černá. Ta bílá mě rozhodně víc zaujala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílá je podle mého z nich nejlepší, především pro problematickou pleť :) Určitě za vyzkoušení stojí :)

      Vymazat
  3. Na tieto masky som už toľkokrát pozerala v Sephore, ale stále ma odradila cena. Ja mám najradšej masky od MISSHA

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supermud a Thirstymud za ty peníze rozhodně stojí :) Nicméně, je lepší nejprve zkusit vzorek, když se jedná o dražší kosmetiku.

      Vymazat
  4. Po Glamglow pozerám už veľmi dlho, ale proste dať taký veľký peniaz za masku mi príde veľa :(

    www.simonazacko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice je to větší částka, ale stojí za to :) Často bývají sety, které jsou cenově víc přijatelné a obsahujou rovnou několik produktů.

      Vymazat
  5. Tu proti nedokonalostem bych ráda zkusila. Určitě mrknu po tom menším cestovním balení :) Děkuju za super tip! :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři