KAT VON D - SHADE+LIGHT FACE CONTOUR PALETTE (RECENZE KONTUROVACÍ PALETKY)

Krásný den, dnes jsem si pro vás nachystala článek o velmi známé a ikonické konturovací paletce Kat Von D, která se před nějakou dobou dos...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás nachystala článek o velmi známé a ikonické konturovací paletce Kat Von D, která se před nějakou dobou dostala konečně i k nám do ČR. Upřímně si myslím, že propagace této značky byla nadmíru obrovská a díky tomu, nemá cenu tento začátek nějak prodlužovat a natahovat. Pojďme se rovnou vrhnout k samotné paletce, která mě z nabízených produktů zaujala jako první...


Popravdě jsem doufala, že paletka k nám dorazí už v nové verzi, kdy je obal plastový. V plastovém obalu totiž můžete měnit pánvičky, takže když vám dojde nějaký stín, lehce si dokoupíte jen pánvičku s vaším vypotřebovaným odstínem, vyměníte a můžete paletku používat vesele dál. Tato verze se k nám ale nedostala a proto si musíme vystačit s kartonovým obalem, který je pevný a celkem i bytelný. Já osobně mám kartonové obaly ráda, ale u této paletky bych brala variantu plastu. U paletky oceňuji, že má velké zrcátko, které bude parádní na cesty, protože se u něho namalujete, nebo se jen lehce poupravíte.


Uvnitř paletky je šest matných stínů. Horní řada je věnovaná rozjasňujícím pudrům, které můžete použít na projasnění místa pod očima, nebo pro zvýraznění lícních kostí, či středu nosu. Dolní řada se skládá z tmavých odstínů, které jsou vhodné pro samotné konturování, nebo je můžete použít jako bronzer, kdy dodáte pleti trochu opálení.


Rozjasňující odstíny:

Lucid - béžový odstín, který je lehce narůžovělý. Pro bledulky bude tento odstín dobrou volbou, na zapudrování korektoru pod očima. Já ho používám při začišťování kolem konturování.

Lyric - světle béžovo žlutý odstín. Je perfektní na zapudrování korektoru pod očima, minimalizuje kruhy a krásně projasňuje. Vhodný bude pro světlé a střední typy pleti.

Levitation - světle broskvovo oranžový odstín. Tento odstín používám nejméně, protože lépe sedne tmavším odstínům pleti.

Obrysové odstíny:

Sombre - neutrální odstín který je na pomezí mezi hnědou a šedou barvou (taupe barva). Tento stín je vhodný na konturování, protože vytvoří stín, který vypadá přirozeně. Sedne většině typům.

Shadowplay - hnědá barva s lehce teplým podtónem. S tímto stínem můžete také konturovat, především pokud máte teplejší tón pleti, nebo jste opálení. Já si ho o trochu více oblíbila jako bronzující pudr, kdy potřebuji pleti dodat opálený vzhled. 

Subconscious - tmavý čokoládový odstín, s lehkým podtónem do tepla. Vhodný bude zejména pro tmavou a opálenou pleť. 

.
Všechny stíny v paletce mají naprosto parádní texturu. Miluju, když jsou stíny pěkně máslovité a měkké - to vše tato paletka splňuje. Jelikož jsou stíny hodně jemně namleté a jedná se o matné stíny, tak jsou i prášivější a když do paletky sáhnete štětcem, tak se v pánvičce nějaký ten prášek navíc objeví, s tím musíte počítat. Nicméně, když stíny nanášíte na pleť, tak k pokožce krásně přilnou, aniž by opadávaly. Se stíny se dobře pracuje, lehce se rozmazávají do sebe i do ztracena. Pigmentace je středně vyšší a proto je dobré mít lehkou ruku. Doporučuji štětec vždy oklepat, aby jste to hned nepřepískli, protože přidat můžete vždycky, ale naopak je to už horší a dá to více práce. Co se týče výdrže, tak ta je velmi individuální. Moje pleť je mastná, ale s výdrží nemám problém. Barvy neztrácí výrazně na intenzitě a při večerním odličování je stále vidět, že jsem konturovala.


Konturování mám ráda a tahle paletka v mém šuplíku rozhodně chyběla. Kromě paletky už mám doma profláknutý Tatto Liner, na který jsem hodně zvědavá a chystám se i na tekuté rtěnky.

Co říkáte na značku Kat Von D a jak se vám konturovací paletka líbí?

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Paletku sice nevlastním, ale občas se s ní líčím v práci a opravdu ta pigmentace i barvy jsou boží. Tmavší odstíny využije spíše člověk v létě, pokud se dobře opaluje. Za mě určitě #1 co si od Kat von D pořídit.
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tmavší odstíny rozhodně spíše na léto - pokud se tedy člověk dokáže opálit :) Naprosto souhlasím - za mně rozhodně produkt, který za to od Kat Von D stoprocentně stojí :)

      Vymazat
  2. NICE.
    NEED THIS TEMPLATE PREMIUM VERSION REMOVE CREDIT LINK THEN PM ME.I HAVE THIS TEMPLATE.

    OdpovědětVymazat
  3. tak tá je nádherná :) krásne odtiene a konzistencia :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá :) Škoda jen, že u nás není v tom platovém obalu :/

      Vymazat
  4. Tak je vypadá opravdu božsky. Úžasný design :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí. Jak design tak odstíny vypadají parádně :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně nějaká, která vybočuje mezi stádem jiných :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. Sice se její obaly a koncept všem nelíbí, ale je to oživení mezi tím vším, co je na trhu :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři