HUDA BEAUTY - NUDE LOVE COLLECTION (TEKUTÉ MATNÉ RTĚNKY)

Krásný den, už nějakou dobu se v mém kosmetickém šuplíku ukrývá spousta nových produktů, které jsem si pořídila. Šuplík se stále plní, ale...

Krásný den,

už nějakou dobu se v mém kosmetickém šuplíku ukrývá spousta nových produktů, které jsem si pořídila. Šuplík se stále plní, ale já bohužel poslední dobou nemám tolik času, jak bych si přála. Nicméně každou volnou chvilku se vrhám na focení produktů a následné psaní článků.

Dnes bych vám chtěla ukázat tekuté rtěnky, které jsou už nějaký čas velkým hitem. Obecně mám rtěnky velmi ráda, zvlášť, když se jedná o rtěnky matné, nejlépe v nude odstínu. Přesně takové, podle mého gusta jsem našla u Hudy Beauty. Tak co, budou za to stát, nebo ne?


Když jsem na internetu a na různých sociálních sítí uviděla tyhle mini sety rtěnek, tak mě na první pohled neskutečně uchvátily a já neodolala. Tekuté rtěnky jednoznačně miluji a sahám po nich častěji, než po těch klasických.


Rtěnky, které v setu byly mají totožnou, nebo velmi podobnou texturu. Jsou lehce krémová a konzistencí tekutější. To mi bohužel moc nevyhovuje, protože při nanášení si musíte dát velký pozor, aby se vám barva náhodou nerozpila za kontury rtů, nebo aby jste si jí neopatrností neotřeli. Rtěnka zasychá poměrně pomalu v porovnání s ostatními značkami, které používám. Nicméně v tomto případě je to možná dobře. Určitě jste zvědaví i na pigmentaci, která je velmi dobrá a již v první vrstvě pěkně kryje a nanáší krásnou sytou barvu. Rtěnky mají příjemnou a lehce vanilkovou vůni, protože obsahují aroma. Barvy jsou na rtech příjemné a pohodlné, jelikož rty vysušují jen málo. A tady nastává ten kámen úrazu - jsou pohodlné, ale na úkor výdrže, která je podle mého velmi malá a za ty peníze jednoznačně tragická. Do rtěnek jsem vkládala velké naděje, ale aby se mi rtěnka už po hodině rozpíjela za okraje rtů a začala se nerovnoměrně vytrácet, to jsem teda opravdu nečekala. Teď si možná říkáte, že jsem za tu hodinu musela vypít aspoň dva litry vody a dát si k tomu pořádně mastné jídlo. Opak je pravdou, protože za tu hodinu jsem si maximálně dvakrát lokla vody.


Já rtěnky rozhodně doporučit nemůžu. Za ty peníze koupíte mnohem lepší tekuté rtěnky, které vydrží daleko víc, než jen jednu hodinu. Tento typ produktu je velmi individuální záležitostí, také vím, že hodně lidí tyto rtěnky chválí a miluje, nicméně já se do této skupiny bohužel zařadit nemohu.

Vyzkoušeli jste tyto matné rtěnky od Huda Beauty a co na ně říkáte? Určitě mi napište, jaké tekuté rtěnky používáte vy.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Škoda té výdrže, jinak odstíny mají pěkné. Já tekuté rtěnky nepoužívám, ale teď jsem si v poslední době hodně oblíbila rtěnky od Essence. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají perfektně, těším se až od téhle značky něco vyzkouším :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerajú krásne... aj obaly aj odtiene, len je veľká škoda tej výdrže. Mňa od Huda Beauty lákajú skôr tiene a po tvojom hodnotení nebudem ani premýšľať nad investíciou do rúžov. Je to škoda :(

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to velká škoda, protože odstíny jsou krásné a o balení nemůže být ani řeč... Paletky má Huda velmi dobré, ale tohle je děs :/

      Vymazat
  4. Rtěnky jsem od značky Huda Beauty nikdy nezkoušela, celkově jsem od značky žádný produkt nezkoušela. Lákají mě paletky :) ale rtěnky po přečtení tvé recenze vůbec.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky jsou fajn :) Líčím se s nimi hodně ráda :)

      Vymazat
  5. No na Huda rtěnky jsem neslyšela chválu snad od nikoho, takže mě ani tolik nelákají, ale to, že mají hezký obal se musí nechat.. Koupila bych si je snad jen kvůli tomu obalu :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já zase slyšela samou chválu, především od blogerek u nás. No ten obal je nádhernej, ale za ty peníze nestojí ani ten obal :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři