URBAN DECAY - HEAVY METALS (RECENZE PALETKY)

Krásný den, je to už chvilka, kdy Urban Decay přišel s novou limitkou s názvem Heavy Metals , která mně zaujala na první pohled. Jak náze...

Krásný den,

je to už chvilka, kdy Urban Decay přišel s novou limitkou s názvem Heavy Metals, která mně zaujala na první pohled. Jak název napovídá, tak paletka v sobě ukrývá metalické (kovové) stíny, kde se mísí celkem široké spektrum barev. Protože se jedná o limitku, která tu věčně nebude, tak jsem s recenzí moc nelenila a vy už dnes můžete posoudit sami, zda za to stojí, či ne.


Jelikož jsem velký milovník a sběratel kosmetiky, převážně tedy paletek, tak když Urban Decay zveřejnil na Instagramu novou limitku, tak jsem netrpělivě čekala, až se dostane i k nám do ČR.

Někdy se na ty novinky těším tak moc, že si přijdu jako malé dítě, které čeká až zazvoní zvonek a může se rozběhnout ke stromečku, pod kterým jsou dárky :) No co vám budu povídat, za tu dobu co mám Heavy Metals, jsou v mé sbírce další nové kousky, které vám zde na blogu v brzké době také ukáži.


Jak to bývá zvykem, tak i dnes se vrhnu nejprve na obal, který je plastový, pevný, bytelný a díky tomu něco vydrží. Hodně se mi líbí celkový design, který se podle mě opravdu povedl (i když na focení tyhle lesklé věci nejsou nic moc a také se musí počítat s tím, že na obalu budou stále otisky prstů). Paletka je vysouvací a když jí dostanete z pouzdra, tak vám v rukou zůstane obdélníkový tvar, kde uprostřed je velké zrcátko a po stranách samotné stíny. Tady si teda vůbec nejsem jistá praktičností, protože tenhle systém uspořádání mě vážně nenadchnul a ani mě neohromil.


Paletka obsahuje deset metalických stínů a je rozdělena tak, že na jedné straně je zastoupení barevných odstínů a na straně druhé najdete především neutrálnější odstíny - jednoduše se s ní můžete držet při zemi, nebo to s sní pořádně roztočit. Heavy Metals je pro mě spíše doplňkovou paletkou a je celkem nutností mít po ruce stíny, které jsou matné, protože díky tomu líčení lépe vynikne a také ve výsledku i lépe vypadá. Stíny mají zajímavou texturu. Nejsou úplně extrémně jemně namleté, ale zato jsou pěkně máslovité a měkké. Jsou metalické a obsahují droboučké třpytky. Co se týče pigmentace, tak ta je velmi dobrá a pokud stíny nanášíte prstem, tak z nich dostanete opravdu maximum. Nemusíte se bát sáhnout i po štětečku, protože i s ním to jde velmi dobře. Já osobně nejraději tento typ stínů nanáším prstem, díky tomu barvy vyniknou stoprocentně a také se lépe k víčku přichytí. Se stíny se celkově dobře pracuje, rozmazávají se do sebe velmi jednoduše a můžete je použít i po make-upu, protože jejich prášivost je minimální.


S paletkou jsem spokojená a jsem ráda, že je v mé sbírce. Nicméně... pokud víte, že z paletky využijete jen pár odstínů, tak se poohlédněte po jiných metalických stínech, kde vám barevné složení bude vyhovovat víc. Také u této paletky musíte počítat s tím, že je lepší mít u sebe malou matnou paletku s kterou metalické líčení doplníte. Já si Heavy Metals oblíbila, protože obsahuje širší spektrum barev a dokáže rozzářit nudné líčení. Dalším důvodem je velmi dobrá kvalita stínů, tak jako i samotná práce s nimi.

Co říkáte na paletku? Určitě mi napište, jestli nosíte jenom matné líčení, nebo ho také rádi doplňujete o třpyt - ať už se jedná o metalické stíny, třpytky, nebo slisované pigmenty.


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Já moc třpytivých stínů nemám, takže pro mě by asi využitelná nebyla, Ale odstíny hnědé jsou nádherné, ty barevnější bych asi moc nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty barevné se právě těším nejvíce :) Kdyby tam ta barevná polovina nebyla, tak by mě paletka tolik netáhla :D

      Vymazat
  2. Pekná paletka ale neohromila ma až natoľko, že by som si ju zakúpila :-) Mám rada matné líčenie ale nebránim sa ani tomu metalickému alebo viac výraznejšiemu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné stíny paletka obsahuje :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká recenze. Krásně jsi to nafotila. O paletce jsem uvažovala, jelikož já jsem schopná využít všechny barvy, které tam jsou. Ale nemůžu se přenést přes to balení, příjde mi hodně nepraktické a já to prostě nepřekousnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jo to balení mi taky nepřijde nejpraktičtější. Vypadá to sice pěkně, ale to je, co se týče balení vše.

      Vymazat
  5. Po vánocích jí měli v akci a koukala jsem na ní. Teď mi štve, že jsem si jí nekoupila 🙈

    OdpovědětVymazat
  6. paletka je krásna :) síce sa takmer vôbec nelíčim, ale tiene používam jedine urban decay ;)

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
  7. Ty barevné mě táhnou nejvíce :) Ale je pravda, že většina má raději neutrálnější barvičky :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři