Můj oblíbený ,,Spring outfit,,

Krásnou odpolední středu, ráno jsem zveřejnila Tag- tohle nebo tamto, teď mám ale pro vás něco úplně jiného. Chci vám ukázat můj oblíbený ...

Krásnou odpolední středu,

ráno jsem zveřejnila Tag- tohle nebo tamto, teď mám ale pro vás něco úplně jiného. Chci vám ukázat můj oblíbený outfit, jedná se spíše o horní část oblečení, protože k těmhle třem věcem (klobouku, vestičce a topu) se skvěle hodí jak dlouhá sukně, tak i nějaké pěkné džíny, které mohou být i barevné. Taky jsem vám chtěla ukázat, co jsem ulovila za doplňek (náramek a náhrdelník). Myslím si, že zrovna tyto doplňky se krásně hodí k jaru. Velmi jsem si poslední dobou oblíbila a naprosto zamilovala doplňky ve zlaté barvě.


Naprosto jsem se zamilovala do klobouků, myslím si, že sluší skoro každé slečně. Tenhle klobou je zrovna z Tally Weijl, jsou všude, ale já jsem se dlouho rozmýšlela jaký si mám vzít. Musím říct, že mi jinde v obchodech špatně seděly velikostí, většinou mi byly velké.


Vestičku už mám déle, kupovala jsem ji před rokem na Ebay, minulý rok jsem ji ale vůbec nevyužila, jen se mi spíš v té skříni válela. Teď ji ale neustále kombinuji a nedám na ni dopustit.


Tričko mám dlouho, ani nevím kde jsem ho koupila, a asi to žádná značka ani není. Vlastně abych  pravdu řekla, nejsem typ co musí mít značku za každou cenu, já si hlavně ráda kupuji oblečení co se mi líbí a co mi sedí :) To je asi pro mě prioritou při výběru.


Šíleně moc mě to v obchodech vždy táhne ke šperkům... co se třpytí, a leskne je pro mě jako zatmění a nic jiného nevidím, každej mi říká, že jsem jako malá, ale já si prostě nemůžu pomoci :) 
Opravdu, šíleně moc mám ráda doplňky, hlavně teda náramky, tenhle jsem koupila v New Yorkeru.
Ještě jsem teda neměla možnost si ho vzít, protože od té doby jsem nikde necourala a do práce a doma mi to přijde naprosto zbytečné :D


Další šperk co mě okouzlil byl tenhle náhrdelník, modrou barvu mám ráda a zelená mi vůbec nevadí. Podle mého se v téhle kombinaci barev trefili přímo do mého gusta :) 
obchod: Takko



A jak jste na tom vy s doplňky ohledně šperků? Nosíte je rádi? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Outfit musí být na postavě určitě skvělý. Líbí se mi kombinace těch věcí. :)
    A šperky moc nenosím, protože jich ani moc nemám, ale plánuji si jich postupně pár pořídit, protože bez nich jsou outfity docela smutné a obyčejné. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit!!! Ten bílý krajkový top je úžasný, podobný už dlouho sháním:)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit vypadá skvěle! Moc se mi líbí, ale sama bych ho asi nenosila, no nevím. Teprve se učím, jak se oblékat jako holka. :DD

    www.katynkastyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já si také nedávno koupila klobouk a splnila si svůj sen.... Teď je to můj nezbytný kousek, který okoření každý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  5. je opravdu moc krásný :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ani se nedivím, že je to tvůj oblíbený outfit. Je fakt moc pěkný! :3

    OdpovědětVymazat
  7. outfit vypadá krásně, moc se mi líbí bílý krajkový top <3
    skvělý blog, přidávám se k tvým odběratelům :*

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři