EAU THERMALE AVÉNE - CLEANANCE MAT (ZMATŇUJÍCÍ PLEŤOVÁ VODA)

Krásný den, nedávno jsem na blogu psala článek a recenzi hydratační masky od Avéne, která byla opravdu báječná a dnes mám pro vás recen...

Krásný den,

nedávno jsem na blogu psala článek a recenzi hydratační masky od Avéne, která byla opravdu báječná a dnes mám pro vás recenzi dalšího produktu od Avéne z řady Cleanance - Cleanance Mat (zmatňující pleťové vody), která je speciálně vyvinutá pro mastnou pleť.  Tak jako krémy, tak i čistící vody jsou pro mě každodenním rituálem s kterým ráno začínám a večer končím. Při výběru pleťové vody se především zaměřuji na jaký typ pleti je voda vhodná a protože moje pleť je mastná, vybírám produkty, které by mou pleť měly především zmatnit, ale zase nevysušit.


EAU THERMALE AVÉNE - CLEANANCE MAT
Čisticí a zmatňující péče o pleť  s nadměrnou tvorbou kožního mazu.

Zmatňující: 
Monolaurin v kombinaci s absorpčními pudry reguluje nadbytečnou produkci kožního mazu a zajišťuje okamžitý a dlouhotrvající zmatňující efekt.

Zklidňující: 
Termální voda Avène zklidňuje a působí proti podráždění. Zanechává pleť příjemně zmatněnou a s pocitem svěžesti.


Zmatňující pleťová voda je v matné lahvičce s otočným uzávěrem, který je prostě super a praktický. Stačí jen s uzávěrem otočit a můžete vodu nanášet na tamponek. I když jsem se zpočátku obávala, že uzávěr nebude těsnit a v kosmetické taštičce se při cestách rozlije, tak mé obavy byly naprosto zbytečné, protože ten uzávěr opravdu těsní a perfektně, že nikdy nevytekla ani kapka. Voda má příjemnou a nevtíravou vůni, která mi naprosto sedla.  Při použití vody je na tomponku vidět, že pěkně obličej dočistí a zbaví ho veškerých nečistot. Voda je na pleti příjemná, nedráždí, nevypíná pokožku a ani mi pleť nevysušuje a to ani při každodenním používání. Pleť pěkně zklidní a osvěží. Na pleti nevytváří žádný film, jen pleť během několika vteřin zjemní, rozzáří a především zmatní a to na celkem dlouhou dobu. 


Zmatňující pleťová voda mé pleti sedla. Líbí se mi, že pleť dobře dočistí a pleť okamžitě zmatní. Na pleti nevytváří žádný uleptaný ani lesklý efekt a pleť pěkně rozzáří a ,,nastartuje,, . Velké plus dávám, že nevypíná a ani nedráždí pokožku.


 Vyzkoušeli jste tento produkt? Jaké pleťové vody používáte vy?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

13 komentářů

  1. To vypadá dobře, asi to vyzkouším :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Termální vody mám moc ráda, tahle mě hodně zaujala :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta je fajn, vypadá dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám termální vodu od Baley a je taky super, ale tahle mě vždycky lákala víc :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ja používam pleťovú vodu Eucerin z radu pre aknóznu pleť, voda pleť vôbec nevysušuje, cítím aj trochu hydratácie, ale nie som po nej mastná a plusom je príjemná vôňa.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři