Weleda - Regenerační krém na ruce Granátové jablko

Krásný den, dnes mám pro vás další recenzi jednoho produktu od Weledy - Regenerační krém na ruce Granátové jablko. Krémy na ruce jsou u...

Krásný den,

dnes mám pro vás další recenzi jednoho produktu od Weledy - Regenerační krém na ruce Granátové jablko. Krémy na ruce jsou u mě doma celkem nepostradatelnou věcí. Dříve jsem krémy kupovala spíše v zimním období, ale od té doby co jsem začala chodit do práce jsou na mém stolku celoročně. Asi bych se ani bez těch krémů už neobešla, protože v práci nosím často rukavice a ruce si neustále myji a když si ruce nemažu déle, nějaký ten týden, tak je to na mých rukách celkem dost znát, protože jsou pěkně vysušené a někdy i popraskané. Ale to už se nestává moc často, protože i v kabelce vždycky jeden krém mám....
Weleda - Regenerační krém Granátové jablko
(Cena 239Kč)
Přípravek intenzivně regeneruje pokožku rukou, chrání ji před vlivem okolního prostředí a napomáhá předcházet projevům stárnutí a vzniku pigmentových skvrn.
Po použití je pokožka vláčná a hladká, krém se dobře vstřebává, nezanechává mastný film.Celá řada Granátového jablka má červené obaly, takže není ani vyjímkou tento krém na ruce, který je v hliníkové tubě, která je teda parádní, protože z ní dokážete vymáčknout opravdu všechen krém i když jste na úplném konci. Už při otevření krému je cítit pěkná vůně, která by byla celkem příjemná, ale na mě je až moc silná a cítím jí i po několika minutách, kdy si krémem namažu ruce. Krém není nějak příliš hutný, spíše bych řekla, že je jen lehce krémový. Roztírá se parádně, stačí ho nanést v malém množství a vystačí vám na obě ruce. Vstřebávání krému je okamžité. Nezanechává žádný mastný film a to mi vyhovuje. Ruce okamžitě pěkně hydratuje, zvláčňuje a zanechává ruce jemné a vyživené.Na krému se mi líbí, že o ruce okamžitě pečuje, dá jim potřebnou hydrataci a okamžitě je zvláční. Pokud máte hodně suché ruce, je lepší je namazat dvakrát, ale to jen pokud jsou hodně vysušené a popraskané. Jediné co mi na krému moc nesedlo je vůně, která je na mě velmi silná. Také mi občas přišlo že vůně se po rozetření na rukách měnila a někdy jsem cítila až nahořklý nádech.

Vyzkoušeli jste z této řady Granátového jablka nějaký produkt? Jaký krém na ruce je váš oblíbený?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Já mám extrémní spotřebu krémů na ruce, protože je mám děsně suché a musím mazat pořád a pořád :) Tenhle vypadá super :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě s tou velkou spotřebou krémů na ruce :)

      Vymazat
  2. Vypadá zajímavě! :)
    Moc hezká recenze..

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. nějaký nový krém na ruce potřebuju a tenhle vypadá super , weledu mám ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Bohu za toho, kdo kdy vymyslel ruce na krémy Weleda, miluju je a nemůžu bez nich žít! Právě mi dochází můj oblíbený mandlový a už smutkem brečím, ale zase mám o důvod víc se radovat, protože tenhle jsem ještě nezkoušela, takže je to jasný favorit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase přemýšlím nad tím mandlovým, protože to mandlové tělové mléko bylo super :)

      Vymazat
  5. Silnou vůni na krémech na ruce nemám ráda, většinou tyto krémy začnu používat na chodidla :-) Pokud je ale Weleda tak moc hydratační, tak to asi stojí i za tu vůni

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky pro menší parfemace krémů a to jak na ruce, tak i pleť :) Jinak jsem s ním byla spokojená :)

      Vymazat
  6. Krémy na ruce spotřebovávám docela rychle. Tento krém se mi dost líbí. Takové co hydratují a krásně voní i po namazání mám nejradši. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to fajn už len na pohľad, možno ho niekedy vyskušam :)

    OdpovědětVymazat
  8. uuu, ten by mi voněl x)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní pěkně, ale pro mě až moc silně...jinak je krém parádní :)

      Vymazat
  9. Krem vypada dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. U mňa najlepšie obstála Balea krém a maska na ruky v jednom, ale mala som aj Weledu krém s ružou a ten bol tiež veľmi dobrý.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři