DIY - Avokádová maska pro suché a poškozené vlasy

Krásný den, dnes jsem si pro vás připravila novou DIY rubriku a začnu rovnou maskou pro suché a poškozené vlasy. Tato maska je jedna z ...

Krásný den,

dnes jsem si pro vás připravila novou DIY rubriku a začnu rovnou maskou pro suché a poškozené vlasy. Tato maska je jedna z mých oblíbených, protože moje vlasy dostávají opravdu zabrat. Často si vlasy barvím, fénuji, žehlím, ale také používám hodně vlasových stylerů a na vlasech je to znát. Proto čas od času si připravuji různé masky a zábaly, které vlasy oživí a vyživí.


Avokádová maska pro suché a poškozené vlasy

Na avokádovou masku budeme potřebovat:
1 /2 avokáda
1 skleničku mléka
1 nebo 2 lžičky olivového, či mandlového oleje


Proč avokádo? 
Avokádo má hydratační vlastnosti, obsahuje velké množství nenasycených tuků ale i vitamínů, dobře působí na suché, či poškozené vlasy. Vitamín Biotin, který je obsažený v avokádu působí příznivě na vlasy - posiluje je.


1. Avokádo rozdrtíme lžičkou, nebo rozmixujeme. 


2. Přidáme mléko.


3. Nakonec přidáme olivový olej a vše promícháme. Já ještě vše pořádně promixuji.


 4. Směs aplikujeme na suché vlasy a necháme působit 20 - 30 minut.  Pak vlasy dobře umyjeme obvyklým způsobem. 


Vlasy po použití masky 


Líbí se vám nová DIY rubrika? Dopřáváte si čas od času vlasovou masku?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Mně se nová rubrika líbí a moc!! Hlavně teda tohle je bomba, protože se mi to akorát hodí, neboť mám hodně suché konečky a už s tím potřebuji něco udělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda a děkuji za milý komentář :) Tak snad maska bude vyhovovat tvým vláskům :)

      Vymazat
  2. Tak to určitě někdy vyzkouším, moje vlasy taky dostávají zabrat :/ :) Máš moc pěkné fotky!

    Serrlaid

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej a napiš jak ti maska sedla :) Moc děkuji

      Vymazat
  3. Skvělé.. díky za tip :-) Určitě ji vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasovou masku si já dopřávám při každém umytí, protože mám vlasy docela dost suchý. Ale používám kupovanou, i když domácí masku na vlasy jsem si dělala asi 2x :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také často používám kupované, ale poslední dobou jsem spíše na ty domácí :)

      Vymazat
  5. Nová rubrika se mi líbí. Tuhle masku bych si klidně dala i na obličej. Na vlasy používám jen občas a sice kupovane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad tím přemýšlela zkusit ji na obličej :) Ale chystám i obličejové masky :)

      Vymazat
  6. Poškozené vlasy neregeneruje nic lépe, než si nechat ostříhat mrtvé a roztřepené konce :) ale chápu, že se člověk doma snaží, jak to jde :) masku určitě někdy ráda vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto souhlasím :) Ale pokud se najdou slečny jako já, které si vlasy nechají ostříhat jen jednou za rok a co nejméně to jde, tak hledají i jiné způsoby jak vlasy aspoň trochu vyživit. Poškozené vlasy a suché vlasy se stávají už v okamžiku když jsou například odbarvené, protože už je to chemická reakce, která vlas naruší.

      Vymazat
  7. Super návod :) ale ja si z avokáda zvyknem robiť pomazanku :D a na masku už nezvýši :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři