Revitolon péče o vlasy - Aktivační šampon a obnovující kondicionér

Krásný den, dlouhou dobu jsem moc článků, které se týkají vlasů nepsala. Ale teď jich pro vás chystám a připravuji spoustu. Dnes bych vám ...

Krásný den,

dlouhou dobu jsem moc článků, které se týkají vlasů nepsala. Ale teď jich pro vás chystám a připravuji spoustu. Dnes bych vám chtěla představit vlasovou kosmetiku Revitalon, kterou jsem mohla vyzkoušet díky výzvě na portálu Blogerky. Z vlasové kosmetiky jsem vyzkoušela už spoustu produktů, jak z nižší cenové kategorie, které najdeme v drogeriích, tak i z vyšší cenové kategorie, které mají v různých salónech. Myslím si ale, že péče o vlasy je hodně individuální záležitostí a ne každému bude sedět a vyhovovat to, co jinému.


Vlasová kosmetika Revitalon (Aktivační šampon a obnovující kondicionér)
 - produkty neobsahují parabeny, barviva ani formaldehyd
- vhodné pro všechny tipy vlasů, pro každodenní použití, pro ženy a muže


Revitalon péči jsem používala na mé dlouhé, rychle se mastící vlasy, které jsou zatěžované častým barvením a různými vlasovými stylery.

 
Obal a samotný design produktů se mi líbí. Je to něco jiného, než  to, co vídáme v drogeriích a popravdě na mě celé provedení obalů působí velmi kvalitně a lékárensky.


 Revitalon aktivační šampon
 s kofeinem, keratinem, ceramidy, vitamína a aminokyselinami 

je určený zejména pro péči o jemné, poškozené a vypadávající vlasy. Dodává jim prospěšné látky, které vyživují vlasy od kořínků a přispívají k obnovení a ochraně poškozených vlasů.


Šampon má gelovější a průstvitnější konzistenci. Po otevření je cítit krásná, svěží a jemná vůně, kterou jsem si zamilovala. Šampon pění celkem málo, ale to není nic na škodu a neznamená to ani, že šampon špatně myje, protože čím méně produkt pění, tím méně obsahuje syntetické a pěnotvorné látky. Tento šampon vlasy myje velmi dobře a odstraní z nich veškeré usazené nečistoty jako je třeba mastnota, nebo zatvrdlý lak na vlasy, či gel. Vlasy jsou po umytí šamponem krásně lesklé, jemné a přijde mi, že jsou i lépe vyživené a hydratované. Když jsem šampon použila vícekrát, přišlo mi, že má příznivý účinek i na mastné vlasy, protože se mi mastily o trochu méně, než předtím, než jsem tento šampon začala používat.


 Revitalon obnovující kondicionér 
 s arganovým olejem, kofeinem, keratinem, ceramidy, vitamína a aminokyselinami 

- je určený zejména pro péči o jemné, poškozené a vypadávající vlasy. Usnadňuje rozčesávání, dodává prospěšné látky, které vyživují vlasy od kořínků a přispívají k obnovení a ochraně poškozených vlasů. Nezatěžuje vlasy.


Kondicionér má hutnější krémovější konzistenci a voní stejně příjemně jako šampon. Popravdě si neumím představit, že bych nepoužila při mytí žádný kondicionér, protože poškozené vlasy jdou rozčesat velmi těžko a rychle se cuchají. Především poslední dobou mám s rozčesáváním vlasů po umytí celkem problém. Kondicionér se na vlasy nanáší velmi dobře a stačí ho nanášet v menším množství. Už při aplikaci kondicionéru je cítit, že vlasy krásně vyhlazuje a změkčuje, což mám moc ráda. Při rozčesávání jdou vlasy rozhodně lépe a snadněji rozčesat. Také mi přijde, že jsou vlasy lépe vyživené, vypadají zdravěji, jsou pevnější a konce jsou více zacelené.


Vlasová péče je hodně individuální, především jsem trochu skeptická v tom, že jeden jediný produkt je vhodný pro všechny tipy vlasů. Můžu ale říct, že tato péče mým vlasům sedla a především jim prospěla. Navíc jsem si nevšimla, že by některý z produktů vlasy nějak zatěžoval.


S produkty Revitalon jsem maximálně spokojená a můžu říct, že produkty jsou opravdu kvalitní a není nic, co bych jim vytkla. Vlasy jsou po použití šamponu krásně lesklé a hydratované. Kondicionér mě příjemně překvapil, protože i poškozené vlasy, které se cuchají, s ním jdou rozčesat snadněji a navíc konečky vlasů vypadají zdravěji a zaceleně.

Produkty můžete zakoupit v lékárnách, nebo na oficiálních stránkách Revitalon.

Znáte vlasovou kosmetiku Revitalon?


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Taky jsem měla možnost vyzkoušet a oba produkty mi moc vyhovovaly :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Já od nich používám i tabletky a super, vlasy nepadaj a nehty o hodně lepší. Fakt pecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky přemýšlím nad tabletkama, nehty mám poslední dobou ve špatném stavu, tak pořád hledám něco co by pomohlo :)

      Vymazat
  3. Tahle dvojka vypadá skvěle, jen na můj typ vlasů by nebyla. Je fajn, že ti výrobky sedly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle kombo péče o vlasy mne hodně zaujalo, mrknu na ně v lékarně.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Znacku neznam a dnes o ni slysim poprve :) I kdz tedy ani jeden z vyrobku pro me nastesti neni urcen, na vypadavani ani jemne vlasy netrpim :) ufff :) ale libi se mi jejich slozeni, tak doufam, ze i zbytek slozeni je v poradku :) posledni dobou mi vlasova kosmetika prijde jako jeden velky zacarovany kruh, musim si ted hodne davat pozor co a jak kombinuji, kdyz chci perfektni vysledek, nekdy je to fakt silene :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak koukám, že jsem jediná, kdo není z Revitalonu až tak nadšený :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi jdu přečíst tvůj článek :) Jsem zvědavá. No každému vyhovuje něco jiného, tak jako každý máme jiný tip vlasů :)

      Vymazat
  7. líbí se mi, že díky ostatním bloggerkám vždy přijdu na nové zajímavé značky a produkty! :) moc se mi nelíbí obaly (na to jsem nějakým zvláštním způsobem ujetá :D), ale pokud mě zaujme vůně, ráda výrobky také zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  8. To mám taky ráda na blogách, že vždycky objevím něco nového :) Obal mi nevadí, už jsem viděla daleko a daleko horší obaly, ale samotné šampony byly super :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři