Remington - Žehlička na vlasy PROtect

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit a ukázat novou žehličku na vlasy od Remington z řady PROtect , která je na trhu nějakou ...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit a ukázat novou žehličku na vlasy od Remington z řady PROtect , která je na trhu nějakou chvilku. Musím říct, že žehliček mi pod rukou prošlo celkem dost a ani do dneška mě nepřešla chuť vytvářet na svých vlasech různé stylingy. Ještě předtím, než jsem začala chodit na kadeřnici, tak jsem s vlasy neustále zkoušela možné i nemožné, ať už šlo a barvení, účesy a nebo stříhání. Dodnes se ale neobejdu bez žehličky, kterou nepoužívám jen na narovnání vlasů, ale i na vlnky a různé další stylingy, na které mám zrovna náladu.



  • O 68% menší poškození vlasů pro hladký styl po celý den 
  • HydraCare technologie poskytuje dokonalé vyvážení hydratace a teploty
  • Studená pára hydratuje vlasy, umožňuje jejich úpravu při menší teplotě pro hladký styl a brání poničení vlasů
  • Žehlicí plochy ze zdokonalené keramiky napuštěné keratinovým, arganovým a makadamovým olejem pro lesklé a zdravé vlasy
  • Integrovaný digitální displej
  • 5 teplotních nastavení do 230°C
  • Rychlé zahřátí do 15 sekund pro rychlou úpravu vlasů
  • Delší 110mm žehlicí plochy pro dokonalý tlak na vlasy a lepší kontrolu při úpravě stylu



Remington - Žehlička na vlasy PROtect - S8700

Samotný design žehličky se mi moc líbí, vypadá pěkně a stylově. Na oko působí jako jiné žehličky, které jsou k dostání, ale když se na ni podíváte zblízka, poznáte několik rozdílů, jako je třeba nádržka na vodu, díky které můžete využít studenou páru, která vlasy hydratuje. Dalším velkým rozdílem, kterým se tato žehlička pyšní, je technologie HydraCare, díky které poskytuje žehlička vlasům vyváženou hydrataci a teplotu. 

Od žehličky vždy očekávám stoprocentní vyžehlení. Aby z krepatých, rozlítaných a lehce zvlněných vlasů se staly vždy rovné a vyhlazené vlasy. To je asi nejpodstatnější důvod, kvůli kterému si žehličku kupujeme a vybíráme. Nebudu vám tvrdit, že žehličky vlasy neničí, protože každý teplotní faktor vlasy ovlivňuje, ale některé žehličky jsou přece jen k vlasům šetrnější a čím menší teplotu nastavíte, tím lépe pro vaše vlasy. Já si osobně myslím, že tato žehlička z řady PROtect, je k vlasům opravdu šetrnější, než ostatní, které jsem za život vyzkoušela. Nejen že vlasy jsou po vyžehlení krásně lesklé a hebké, ale také vypadají zdravěji. Dokáže zkrotit a narovnat i krepaté a zvlněné vlasy, které mají tendenci se při každé změně teploty opět vlnět. Také se mi zdá, že žehlička narovná vlasy tak dobře, že mi rovné drží i do dalšího mytí, které praktikuji jednou za tři dny.

Na krátké video jak se žehlička používá a jakými se pyšní technologiemi se můžete podívat - ZDE


Keramické destičky jsou napuštěné keratinem. arganovým olejem a olejem z makademie. Díky těmto olejům vlasy vypadají leskleji a zdravěji.


Při použití studené páry je potřeba do nádržky nalít vodu (nejlépe destilovanou, či filtrovanou).

 

Ovládání je jednoduché, žehličku stačí zapnout a tlačítkem + nebo - nastavíte požadovanou teplotu, počkáte 15 sekund a žehlička je připravená k použití.


Žehlička má integrovaný digitální displej a pět teplotních nastavení , kdy je maximální teplota 230°C.


Modré tlačítko, kterým aktivujete studenou páru. Pokud chcete žehličku použít obvyklým způsobem bez páry, tak to také jde.

 
Vlasy před vyžehlením
- krepaté
- bez lesku


 Vyžehlené s žehličkou PROtect s použitím studené páry
- rovné
- lesklé
- hladké
- zdravější



Vlasy před vyžehlením
Moje vlasy jsou spíše vlnitější, ale když si je fénem vysušuji, tak je vyfoukávám přes kartáč do rovna. 


 Vyžehlené s žehličkou PROtect s použitím studené páry

 

S žehličkou jsem velmi spokojená a oceňuji i její funkce a především technologie. Líbí se mi, že žehlička se nahřívá rychle a tak je po chvilce připravena k použití. Další bezvadnou věcí je, že se s ní dobře manipuluje. Žehlení je rychlé a snadné. Navíc vlasy opravdu precizně vyžehlí a výsledkem jsou nejen rovné vlasy, ale také lesklé, hebké, jemné a vypadají zdravěji. Při troše snahy s ní zvládnete i vlnky a to nehledě na to, že žehlička je širší. 


 Už jste viděli novou žehličku PROtect od Remington? Jaké je vaše oblíbená značka vlasových žehliček a stylerů?



Děkuji zastoupení portálu Blogerky.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Tuto žehličku si teď koupila mamka a je s ní velmi spokojená.. Také si jí plánuji koupit a na Vánoce dostanu fén z této řady :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že je spokojená :) Z této řady mám takén fén, ještě jsem ho nevyzkoušela, ale jsem zvědavá :)

      Vymazat
  2. Má krásny dizajn :)

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na moju Giveaway-
    http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada skvele, ja zehlicku nepouzivam, ale rada bych si poridila nejakou kulmu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada skvele, ja zehlicku nepouzivam, ale rada bych si poridila nejakou kulmu :)

    OdpovědětVymazat
  5. MOja stará žehlička mi už doslúžila a tak hľadám nejakú novú a táto vyzerá celkom dobre.
    Vii z http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna v pátek jsem se na ni dívala a říkala jsem si, že bych koupi zvážila. :)
    Dendy - lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě za to určitě stojí. Ze svých i ostatních zkušeností si myslím, že Remington má velmi dobré a kvalitní žehličky.

      Vymazat
  7. Wau.. tak to vypadá hodně dobře. Já si vlasy žehlím skoro každý den.. Asi začnu šetřiti :-) Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Týjo, vlasy vypadají mnohem líp po vyžehlení, super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni! Tak ta vypadá opravdu dobře. Mám doma pouze malou cestovní žehličku, tak děkuji za tip! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  10. Já ji teď vyhrála, tak už se nemůžu dočkat, až ji začnu používat. :) I když mám vlasy úplně rovné. Myslíš, že by s ní šly dělat i vlny?

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá moc pěkně, ale řekla bych, že každá kvalitní žehlička dodá vlasům zdravý vzhled, třeba já používám titanovou ionizační žehličku od Philips a vlasy mám po vyžehlení jako nové a účes mi vydrží i několik dní (pokud zrovna neprší). Detail produktu můžete najít tady: http://www.philips.cz/c-m-pe/pece-o-vlasy já jsem naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři