Sportique - Hand Cream s bambuckým máslem a vůní medu)

Krásný den, kosmetická značka Sportique byla založena roku 2006. Tato kosmetika nabízí sportovní a wellnes řadu, kde najdeme produkty i p...

Krásný den,

kosmetická značka Sportique byla založena roku 2006. Tato kosmetika nabízí sportovní a wellnes řadu, kde najdeme produkty i pro běžné každodenní použití. Značka do svých výrobků používá nejčistější zdroje a přírodní suroviny v podobě bylin a rostlinných tuků a olejů, které neobsahují ropné a syntetické suroviny, ale vyhýbá se i surovinám živočišného původu. Díky spolupráci s touto firmou jsem mohla vyzkoušet několik produktů a dnes bych vám jeden z nich představila.

Sportique - Hand Cream Raw Honey
- s bambuckým máslem a vůní medu


Krém na ruce s vysokým obsahem bambuckého másla vyživuje, regeneruje, zvyšuje pružnost a vláčnost pokožky



Když jsem poprvé viděla produkty, tak mě hned okouzlily jejich krásné obaly. Stříbrná dózička, není zrovna nejhygieničtější, ale své kouzlo opravdu má. Navíc krásný design s popiskem produktu a žlutou barvou nám dává jasně znát, že je produkt spojený s medem.


Po otevření je cítit silnější vůně, v které cítím med. Mojí mamce tato vůně připomínala nějaké medové bonbony z mládí, ale protože je to už pár let zpátky, tak si název bonbonků nevybavila. 


Krém má máslovitější a hutnější konzistenci, ale na rukou se celkem dobře roztírá a stačí ho nanášet v menším množství. I když obsahuje bambucké máslo, tak se vstřebává pěkně a celkem i rychle. Krém po vstřebání zanechává jen lehoučký film, po kterém jsou ruce krásně hebké a jemné. Ruce jsou po použití krému krásně hydratované, zvláčněné a pěkně vyživené.



Krémy na ruce mám moc ráda a zimu si bez nich představit neumím. Tenhle krém je skvělým pomocníkem a já jsem s ním spokojená. Je vhodný i pro hodně vysušené a popraskané ruce. Líbí se mi, že obsahuje bambucké máslo a přesto se dobře vstřebává. Navíc ruce jsou krásně zvláčněné, pěkně vyživené a hebké. Krém na ruce můžete zakoupit na oficiálních stránkách Sportique.


Jak se vám tato značka líbí? Vyzkoušeli jste už některý produkt?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

Děkuji zastoupení Sportique za poskytnutí produktu k recenzi

You Might Also Like

5 komentářů

  1. tyhle "kovové" krabičky mám moc ráda! :) většina hydratačních a pečujících přípravků s medem je zázračná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, ale vypadá moc hezky a určitě i krásně voní :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec je neznám, ale to balení mě nadchlo, je opravdu nápadité :) A vůně medu? Mmm, to by se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento "ručný" krémik vyzerá úžasne no už ich mám doma spoustu takže asi keď neaký miniem tak si zaobstarám tento ;-)

    Skvelý tip :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a tenhle krém je pro mě momentálně top :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři