Aussie - Luscious Long (šampon a kondicionér, aby dlouhé vlasy svištěly)

Krásný den, najde se tu ještě někdo, koho by nestrhla lavina vlasové kosmetiky Aussie ? Asi jste četli na tuto kosmetiku spoustu recenzí a...

Krásný den,

najde se tu ještě někdo, koho by nestrhla lavina vlasové kosmetiky Aussie? Asi jste četli na tuto kosmetiku spoustu recenzí a někdy ty recenze byly velmi odlišné. Ale jak říkám, i šampony a další vlasová kosmetika jsou hodně individuální záležitostí a proto každému na vlasy bude vyhovovat něco jiného. Já jsem chvilku počkala, než se ta velká lavina a povyk kolem značky uklidní a před několika měsíce jsem se pustila do testování řady Luscious Long, která obsahuje přípravky pro dlouhé vlasy s obsahem australské směsi s Blue Mountains.

Aussie Luscious Long (šampon a kondicionér)
- pro dlouhé vlasy, aby svištěly

Pokaždé, když si vybírám šampon, beru si ze stejné řady i další přípravky, jako jsou kondicionéry, nebo masky.


 Obal a celkový design produktů se mi moc líbí, především fialovo bílá kombinace je parádní. Kromě obalu mě zaujal i dávkovač, který je velmi praktický.


Ještě než jsem si produkty koupila, podívala jsem se pod odlepovací papírek, kde jsem našla kromě popisků celkem vtipnou myšlenku od Aussie.


Luscious Long - šampon
- pomáhá obnovit hebkost a lesk vlasů


 Šampon má gelovější konzistenci světle modré barvy. Po otevření je cítit krásná vůně, která mi připomíná žvýkačky a která mě naprosto ohromila, protože takovou vůni jsem u produktů na vlasy ještě necítila. Šampon pění velmi dobře a tak ho stačí nanášet v menším množství. Vlasy dobře umyje a odstraní z nich nečistoty, zaschlý lak i mastnotu. Po umytí šamponem jsou mé vlasy hebké a krásně lesklé.


Luscious Long - kondicionér
- dodává vlasům lesk a zanechává je hedvábně hebké


Kondicionér má opět gelovější konzistenci, která je hutnější, než u šamponu. Vůně je opět úžasná, žvýkačková. Protože poslední dobou se mi vlasy cuchají více a především po umytí mám problém s rozčesáváním, tak potřebuji produkty, které mi to ulehčí. Tento kondicionér vlasy celkem pěkně uhladí a jsou po něm hebké a když dojde na rozčesávání, tak to jde opravdu lépe a snadněji.


S produkty od Aussie jsem spokojená a myslím si, že jsou dobrou volbou vlasové kosmetiky z drogerie. Kromě božské vůně se mi líbí, že jsou vlasy po použití produktů krásně hebké a i lesklejší. Kondicionér mi usnadnil rozčesávání, což je pro mě a mé cuchající se vlasy velmi důležité. 

Už jste vyzkoušeli vlasovou kosmetiku Aussie? Jak jste s ní byly spokojení?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Miluju tu jejich vůní! Zatím jsem tedy vyzkoušela jen jeden kondicionér, ale okamžitě jsem se zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla od Aussie už 2 šampony a oba mi moc vyhovovaly a klidně bych si pořídila další. Pak jsem měla 3-minutový zázrak a ten znovu nepotřebuji, to byl pro mě obyčejnej balzám na úrovni baleáckého za 25 Kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě nezkoušela, ale jinak šampony a kondicionéry jsou super a musím vyzkoušet i z jiné řady :)

      Vymazat
  3. Aussie pro dlouhé vlasy miluji nadevše! :) mám ale radši kombinaci šamponu s maskou, přijde mi o něco účinnější než kondicionér - konkrétně ještě lepší rozčesávání a krásně lesklé vlasy po umytí :)
    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na masku se také chystám, takže jsem na ni zvědavá. Ale jak koukám, tak si tu kombinaci všichni chválí :)

      Vymazat
  4. Já od Aussie ještě nic neměla, ale žvýkačková vůně mě dost láká. Musí být super a třeba taky někdy vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ja Aussie zbožňujem a doma som mala asi všetky produkty, ktoré u nás majú :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  6. Na kondicionér od Aussie se chystám, tak jsem zvědavá :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ještě nevyzkoušela od Aussie nic, nějak mě to právě neohromilo a ten obrovský boom mě nestrhl :) Ale možná časem :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče vlasové kosmetiky tak musím zkusit vždycky nejlépe všechno :D

      Vymazat
  8. Aussie jsem ještě nevyzkoušela a ani mě nějak neláká.

    OdpovědětVymazat
  9. ja som už tiež Aussie vyskúšala a bola som s nimi spokojná :) hlavne krásne voňajú .. len sa mi nechce míňať stále 6 euro :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já už Aussie používám dva roky, takže mě tahle vlna vlastně přešla, ale protože u značky držím dva roky, očividně mi šampon vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dva roky, tak to je už dlouho :) Já u žádných vlasových přípravků tak dlouho nevydržela :) Pořád hledám něco nového

      Vymazat
  11. Tak na tuto značku jsem narazila v DM tento týden, kdy je na ni akce, přemýšlela jsem, ale zatím jsem žádný produkt nevzala, ale dneska tam běžím znovu a pročtu všechny etikety a určo něco vyberu.
    Budu ráda, když se podíváš ke mně na blog.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že ho dostanu k vánocům :) Chci si ho totiž koupit už docela dlouho :D
    Hezký článek

    OdpovědětVymazat
  13. Já teď používám od Aussie řadu Take The Heat a je to něco úžasného :))

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři