Weleda - Čistící pleťová voda

Krásný den, dnes mám pro vás recenzi čistící pleťové vody od mé oblíbené značky Weledy . Na tuhle vodu jsem už narazila před nějakým roke...

Krásný den,

dnes mám pro vás recenzi čistící pleťové vody od mé oblíbené značky Weledy. Na tuhle vodu jsem už narazila před nějakým rokem a teď jsem se k ní opět vrátila. Čistící vody jsou mým denním rituálem a používám je velmi často, jen občas zkouším nové, nebo se vracím k těm, které mi vyhovovaly už dříve.

Weleda - Čistící pleťová voda
Čisticí voda s lehkou svěží vůní čistí pokožku do hloubky a stahuje póry, po použití bude pleť svěží a hladká.


 Obal čistící vody je bytelný a sklenění. Sklo je tmavě modré, doplněné modro bílou samolepkou s popiskem. Zavírání je šroubovací, v bílém designu a velmi dobře těsní, takže se nemusím bát, že se mi v taštičce otevře a vylije.


Aplikátor je velmi praktický, protože kapátkem nanášíte tolik vody, kolik potřebujete a tak vám na tamponek zbytečně toho moc nevyteče.


Voda má těžší vůni, která mi přijde lehce kořeněná, ale alkohol z ní moc necítím. Voda pleť dobře dočistí, pokaždé jsou totiž na tamponku zbytky nečistot, které na pleti po odlíčení, či po probuzení zůstaly. Čistící voda je na pleti velmi příjemná, pokožku totiž nevypíná, nedráždí ji a ani při každodenním použití jí nevysušovala. Na pleti nevytváří žádný film a ihned se vsakuje. Pleť je po použití na dotek krásně jemná, zmatněná a řekla bych, že je i lehce rozzářená. Také mou pleť pokaždé příjemně osvěžila a zklidnila.


Čistící vodu od Weledy mám ráda a jsem s ní spokojená. Líbí se mi na ni, že pleť dobře vyčistí, zjemní ji a ani při dlouhodobém používání ji nevysušuje. Navíc pokožku nevypíná a ani nedráždí a myslím si, že mi pomohla i na hojení pupínků, které se mi čas od času na pleti objeví. Čistící pleťovou vodu můžete zakoupit i na oficiálních stránkách Weledy.

Máte oblíbený produkt od Weledy?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE
Děkuji zastoupení Weledy za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Od Weledy mám ráda měsíčkovou mast. Pleťové vody používám hlavně Saloos, ale ne na čištění. Dávám je před nanesením denního krému. Weleda umí super věci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky ráda vody od Saloos :) Taky si myslím, že Weleda má super věci, zatím jsem nenarazila na nic co by mi od nich nesedlo :)

      Vymazat
  2. Weledu jako kosmetickou značku ještě vůbec vyzkoušenou nemám :) Čisticí pleťová voda ale patří mezi moje každodenní pomocníky. Weledy mi zrovna přijde docela dražší značka, ale zase to bude asi kvůli tomu, že je certifikovaná přírodní že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že je právě kvůli tomu dražší, ale produkty má velmi kvalitní :)

      Vymazat
  3. Vypadá velmi dobře, od Weledy mám jen sprchový gel a je naprosto božský! :) Jen by mi u této vody vadila silnější parfemace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla sprchový gel a byl super :) Škoda že mi došel tak rychle

      Vymazat
  4. Upřednostňuji přírodní kosmetiku, ale jen velmi málo produktů mi dlouhodobě vyhovuje i pleťová voda od Cannadermu mě po chvíli zklamala...nalomila si mě k novému nákupu :D tak snad budu též spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já to mám spíše u vlasové kosmetiky... když něco používám dlouhodobě, tak pak mi to vyhovovat přestane. Ale je pravda, že produkty především na vlasy by se měli jednou za čas střídat.

      Vymazat
  5. Vyzerá záujímavo, no mňa Weleda nikdy nelákala , neviem prečo :)
    Pozývam teba a tvoje čitatelky na moju Vianočný Giveaway - http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#more

    OdpovědětVymazat
  6. Od Weledy jsem zatím nic nezkoušela. Ale zaujalo mě, že voda stahuje póry. Tak po ní asi mrknu. Protože s tímhle věčně bojuji.. :(

    Mikulášské líčení – čert

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že většina produktů na póry je stáhne jen tak na oko. Taky je mám a ani sebelepší produkt je úplně nezacelil.

      Vymazat
  7. Zajimavy produkt, asi ho zkusim:) od Weledy jsem jeste nikdy nic nezkousela tak uvidime, diky za tipa!:)
    Www.thepearlsofmylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, hlavně jejich krémy jsou super :)

      Vymazat
  8. Zajimavy produkt, asi ho zkusim:) od Weledy jsem jeste nikdy nic nezkousela tak uvidime, diky za tipa!:)
    Www.thepearlsofmylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Super recenze :) Zapíšu si jí na seznam věci, které bych chtěla, protože mě fakt láká :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Právě jsem ji vyzkoušela. je úplně jiná než jiné pleťové vody. Balení je přímo luxusní, sice těžké - skleněnné, ale na poličce vypadá vážně luxusně. Voda je žlutá a velmi dobře odstraňuje nečistoty z pleti. Make-up sundá, obočí mi neodlíčila. Mám problematickou pleť, tak zkouším všechno možné. je pro mě velmi příjemná.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři