Zoeva - paletka Cool Spectrum

Krásný den, určitě jste zaznamenaly, že Zoeva přišla hned na začátku roku s novinkami. Já se těšila hlavně na jejich nové paletky, které ...

Krásný den,

určitě jste zaznamenaly, že Zoeva přišla hned na začátku roku s novinkami. Já se těšila hlavně na jejich nové paletky, které jsou podle mě velmi vydařené. Nejvíce mě ale oslovila paletka Cool Spectrum, která má úžasnou kombinaci barev.

Cool Spectrum

Obal paletky je tvrdý, kartonový, ale přesto je celkem bytelný. Celý design se nese v jednoduchosti, matný černý papír s duhovými popisky. Tyhle matné obaly u paletek mám ráda, i když se tedy rychle zašpiní.



Paletka obsahuje 15 odstínů, kde jsou matné stíny, ale i se shimmerem. Jak už jsem řekla na začátku, tak mě paletka okouzlila barevností, především jsem si oblíbila fialové odstíny, které teď používám často. Pigmentace stínů je opravdu parádní, především stíny se shimmerem se povedly a to nemusíte navlhčit ani štěteček. Jediné dva světlé stíny z této paletky jsou pigmentované hůře a tak jsou méně výrazné. Stíny jsou krásně jemně namleté a mají příjemnou a lehkou konzistenci. Nabírají se dobře na štěteček a dobře se s nimi pracuje i na víčku, kde se lehce roztírají. Práší nepatrně, při líčení opadávají jen minimálně a to je jen u těch se shimmerem, jinak ty matné odstíny mi při líčení vůbec neopadávají. Výdrž stínů s použití báze drží na víčku krásně, k večeru se mi ale už začínají trochu slévat a i intenzita se začíná výrazně vytrácet.


Odstíny paletky
( na ruku jsem dala jednu lehkou vrstvičku)



Já jsem z paletky nadšená. Líbí se mi hlavně ty barvy, které jsou pro mě jako dělané. Kvalita stínů i samotná pigmentace je velmi vydařená. Hodně mě zaujala i příjemná a lehká konzistence a také to, že stíny jsou jen nepatrně prášivější, teda ty se shimmerem. 

Jak se vám líbí tato paletka?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Paletka se mi líbí, i co se týče sestavení barev v ní. Ale asi bych využila minimum barev a to těch neutrálních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí to sestavení barev. Já se také spíše líčím neutrálně, ale i tak, se občas namaluji výrazněji i na den :)

      Vymazat
  2. Paletka vypadá vážně dobře. Ta fialová je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fialová mě taky nadchla, asi proto jsem si jí musela koupit :)

      Vymazat
  3. Některé odstíny se mi líbí teda moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá vážně nádherně: Barvy se mi moc líbí :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
  5. je úplne krásna... a tie farby omg!!!

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Taky jsem z ní unešená a sahám po ni neustále :)

      Vymazat
  6. veľmi pekné odtiene :) mám rada tie jemnejšie
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem na paletky ujetá, ale kdyby měl mít doma člověk uplně všechno, co vyjde tak to nejde :D ale je moc pěkná, já mám ted urban decay vice 4 a jsem spokojená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou jsem na ně také ujetá. To máš pravdu, i když by se mi to líbilo :D To věřím, také jsem nad ní přemýšlela hodně dlouho :)

      Vymazat
  8. Pekne liceni. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Mě ze série Spectrum od Zoevy barevně nezaujala ani jedna - tentokrát se netrefili :) . Jinak už mám doma čtyři a čekám na pátou :) :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři