L´ORÉAL - představení novinek pro podzim

Krásný den, včera jsem si udělala výlet do Prahy, kde se konal event s L´Oreal. Dnes mám pro vás tedy ochutnávku nejen jídla a velmi chutn...

Krásný den,

včera jsem si udělala výlet do Prahy, kde se konal event s L´Oreal. Dnes mám pro vás tedy ochutnávku nejen jídla a velmi chutných makronek, ale samozřejmě i kosmetických novinek, které se chystají a které se v brzké době do drogerií dostanou.


Celá akce probíhala hned v centru na Václavském náměstí v malé, ale útulné restauraci Oliver´s coffee cup.


Velkou novinkou, která byla představena je make-up Cushion, který je v krásné plastové krabičce s velmi hravým designem. Make-up je tekutý v houbičce, obsahuje i labutěnku a zrcátko, takže ho můžete použít kdykoliv během dne. Tento produkt určitě ocení všichni, kteří mají rádi lehkost make-upu, lehčí krytí, sjednocenou a také rozzářenou pleť. Myslím si, že na léto by to mohl být ideální produkt.


Vizážistka Renata Zelenková nám žhavou novinku ukázala i na modelce, kterou před námi nalíčila a představila celý Cushion look


Další novinkou je produkt na obočí  Brow artist sculp, který se objeví na podzim. Tady mě velmi zaujal aplikátor, který je nevšední.

Novinka, která za zmínku určitě stojí, je True match lumi liquid glow illuminatory - rozjasňovač. K dostání budou ve dvou variantách z nichž jeden je ve světlé studené barvě a druhý mi přijde s nádechem do bronzeru. Ten světlý se jako rozjasňovač určitě hodí, ale druhý odstín je vhodné použít spíše jako tvářenku, tak nám to i doporučovala zmíněná vizážistka. Nicméně pokud se v drogerii objeví v jiném obalu, tak se nezalekněte, tohle byla pouhá ukázka.

Na akci nechyběl ani výborný catering se sladkým a slaným. Já si nejvíce pochutnala na makronkách, které miluju.

Při odchodu pro nás byly nachystané produkty a také květiny. Často je teda nedostávám o to větší radost jsem měla, že jsem je po dlouhé době dostala. 

No řekněte sami, není ta kytka nádherná? Je naprosto úžasná a když jsem šla na nádraží, tak mi jí několik lidí pochválilo.


Tímto bych chtěla poděkovat zastoupení L´Oreal za pozvánku na krásnou a velice zajímavou akci, kterou jsem si moc užila.

Určitě mi napište jak se vám novinky líbí a co vás zaujalo nejvíce?

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Nikdy jsem pěnový makeup nezkoušela, ale třeba by mohl být fajn. :) No, ale ta kytka je fakt nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je spíš tekutý v pěnové houbičce, ale jako pěnový teda rozhodně vypadá :) No jako jsem na něj zvědavá.

      Vymazat
  2. To vypadá skvěle. Opět boží fotky! Jak ty to děláš? :P Jinak mě celkem zajímá ten rozjasnovač...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozjasňovač jsem zkoušela jen na ruku, ale asi ho prubnu až bude v prodeji :) Jak to dělám? No já si myslím, že by ty fotky šly udělat ještě líp :D

      Vymazat
  3. Cushion jsem zkoušela v drogérii a hodně mě zaujal, určitě si počkám na nějakou akci a pořídím jej. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já slyšela od jedné slečny, že je celkem drahý. No snad to tedy aspoň bude něco top za ty peníze :)

      Vymazat
  4. Musela to být skvělá akce, krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. úžasné stretnutie ! tá kytica, toľko noviniek- najviac ma zaujal makeup a aplikátor produktu na obočie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kytka je naprosto perfektní :) Kéž by neuschla. Ten produkt na obočí vypadá hodně zajímavě, jsem zvědavá až bude v drogerii :)

      Vymazat
  7. Musela to být super akce a ty květiny by mi udělaly taky radost jsou nádherné!!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nádherné, radost udělaly a budu naštvaná až uschnou :(

      Vymazat
  8. Krásné fotky! A ta kytice, ta je úžasná! :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  9. Jak už jsem psala u Rendy, akce to musela být určitě skvělá. Moc hezké fotky z akce :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  10. Akce byla vydařená :) Děkuji Nelčo

    OdpovědětVymazat
  11. Make-up cushion ma laka velmi dlho, hlavne som rada ze ho ma aj loreal, teda nie az tak draha znacka na trhu. O to viac ho chcem vyskusat :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to super, že i drogerková značka s něčím jako cushion přišla :)

      Vymazat
  12. Super článek a parádní fotky! :)

    Loreál používám spíše na vlasy než jako dekorativku, ale sem tam se u mě něco najde :)

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já to mám spíše naopak, dekorativky hodně, ale na vlasy jen minimálně :D

      Vymazat
  13. To je fakt krásná akce, moc pěkné. A novinky též super, samé pěkné věci, těším se na recenze!

    OdpovědětVymazat
  14. Já to teda vůbec nepoužívám, ale vypadají super :) Kdybych nebyla taková lesana, tak bych klidně do toho šla.
    Ejnets on the road

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři