Rituals - Self Tanning Body Lotion (Samoopalovací tělový krém)

Krásný den, také jste se letos nestihli opálit podle vašich představ? Já tedy ne a proto jsem chtěla vyzkoušet samoopalovací krém, který b...

Krásný den,

také jste se letos nestihli opálit podle vašich představ? Já tedy ne a proto jsem chtěla vyzkoušet samoopalovací krém, který by moji pokožku zahalil do hnědé opálené barvy. Už je to dlouho co jsem naposledy nějaký samoopalovák zkoušela, ale nebylo to ono a tak jsem se jim dlouho vyhýbala. Nedávno jsem si ale řekla, že opět nějaký zkusím a třeba to už bude to pravé ořechové. A jak tedy samoopalovací krém od Rituals dopadl se dozvíte v dnešním článku.


- samoopalovací tělový krém se svěží vůní ginko biloby a bílého čaje
- obsahuje vitamín E, který pokožku hydratuje


Krém je v plastové tubě, která má velmi pěkný design a nese se především v hnědé barvě, která se u tohoto produktu velmi hodí, protože se jedná o samoopalovací přípravek. Když si k produktu přičichnete, tak ucítíte opravdu krásnou svěží vůni, která je naprosto úžasná a příjemná.


Než jakýkoliv samoopalovací produkt budete používat, tak je vhodné si nejdříve udělat peeling celého těla, nejlépe den předem, aby jste se zbavili suchých šupinek. Den předem se doporučuje i holení, aby se barva nezachytávala do pórů. Já jsem tedy takto postupovala a dávala jsem si opravdu záležet, aby opálení bylo co nejpřirozenější a hlavně abych nebyla flekatá. Co se týče samotné aplikace, tak ta je velmi jednoduchá. Krém má krásnou krémovo gelovou konzistenci, která je lehká a díky tomu se po pokožce dobře a rovnoměrně roztírá. Ta konzistence je opravdu super a dlouho jsem tak lehký a dobře roztíratelný krém neměla. Vstřebávání bylo také na jedničku, protože se vstřebával pěkně a celkem i rychle, takže jste se nemuseli bát o něco se otřít. Nicméně já krém nanesla večer a čekala jsem do rána. Dokonce jsem nafotila i fotky před a druhý den jsem chtěla nafotit fotky po, kdy už budu krásně snědá. No jenže to už jsem nakonec nefotila, protože jsem se ráno probudila a žádný opálení a ani náznak, nebo nádech hnědé barvy na pokožce prostě nebyl. Tak jsem si řekla, že to zkusím znovu a že už šetřit krémem nebudu. Do večera jsem tedy už nečekala a hned po ránu jsem se opět namazala a to pořádnou vrstvou krému. No a opět nic. Žádné fleky a dokonce ani žádný náznak, nebo nádech bronzové barvy. Nakonec jsem napsala ještě e-mail zastoupení Rituals, abych se ujistila, že jsem v aplikaci postupovala správně. A ano, postupovala. Slečna mi ještě napsala, že některé její kolegině mají stejnou zkušenost jako já a některé jsou naopak velmi spokojené. Shodly se ale, že je potřeba nanést silnější vrstvu krému, ale i já silnější vrstvu nanesla a stejnak se žádný efekt bohužel nekonal. 


Koneckonců já s produktem spokojená nejsem, protože žádné opálení, náznak a ani nádech se na mé pokožce nevytvořil. Takže za sebe ho doporučit nemůžu. Jak jsem již ale psala, některé kolegině ze zastoupení firmy také produkt zkoušely a byly spokojené.

Používáte samoopalováky? Pokud ano, tak mi napište jestli máte stejnou, nebo podobnou zkušenost jako já.
Děkuji zastoupení Rituals... za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Já se samoopalovacími krémy žádnou zkušenost nemám, i když paradoxně jsem typ člověka, který je bledý i v létě :D
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sice snědší, ale tohle léto jsem se teda nějak neopálila :D

      Vymazat
  2. Já teda se samoopalováky mám jen tu nejlepší zkušenost, ale tento jsem ještě nezkoušela, aspoň vím, kterému se vyvarovat a přito Rituals mám jako značku moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám zatím zkušenosti se samoopalovákama nic moc :D Každopádně Rituals mám taky ráda, hlavně jejich sprej na vlasy a také mléko po opalování :) Vždycky s ale najde něco co prostě nesedne :)

      Vymazat
  3. great post :) Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  4. No taky to tak mám s jedním samoopalovákem, ale tento vypadá dost dobře takže se divím že nefunguje :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky divím. Proto jsem ho zkoušela už i po třetí a prostě furt nic :D

      Vymazat
  5. Samoopalovák jsem zatím nikdy nepoužila, ale ráda bych to vyzkoušela, protože jsem celoročně šíleně bílá, což se mi vůbec nelíbí. Bohužel z toho mám hrozný strach, takže jsem se k tomu ještě neodhodlala. Nechci být flekatá, extrémně tmavá nebo tak.. Fakt se toho bojím. :D Jinak je škoda, že tenhle nefungoval, to je pak těžký. :/
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky raději opálená, vypadá to líp :) No jako já taky měla strach, ale zkusila jsem to už několikrát a zatím jsem nenašla ten pravej. Tak snad na něj narazím. Každopádně si většina holek chválí St.Moriz, tak ho asi prubnu :)

      Vymazat
  6. Tak to je mi líto.. Já na tento samoopalovací krém slyšela dobré zkušenosti. Také jsem se za tohle léto nestihla opálit a na dovolenou jsme tentokrát do zahraničí neletěla, snad si to v zimě vynahradím :) Já používám moc ráda samoopalovací pěnu od St.Moriz :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to mě štve ještě víc, že na mně žádný efekt neudělal :/ Taky opálená skoro nejsem a to mě pěkně štve :D Každopádně tu pěnu St.Moriz zkusím, je na ní samá chvála :) Jinak jestli poletíte, nebo pojedete na dovolenou, tak si to pořádně užijte!

      Vymazat

Pravidelní čtenáři