Sephora - Clarifying Booster

Krásný den, už jste určitě zaregistrovali, že Sephora spustila konečně e-shop. Já z toho měla velkou radost, protože u nás v Českých Budě...

Krásný den,

už jste určitě zaregistrovali, že Sephora spustila konečně e-shop. Já z toho měla velkou radost, protože u nás v Českých Budějovicích není a tak jsem musela vždy čekat na to, až se do Prahy dostanu. Teď naštěstí už ale nemusím. Když se e-shop spustil, tak jsem si okamžitě musela objednat nějaké produkty, které jsem měla vyhlídlé už delší dobu a o jednom dnes bude i tento článek.

- Booster čistoty pro pleť s rozšířenými póry a viditelnými nedokonalostmi
- Sérum pro viditelně čistou pleť (minerální injekce, která pomáhá kompenzovat vlivy moderního života, podepisující se na stavu pleti)

V nabídce naleznete ještě další dvě varianty boosteru. Jeden je ve fialové lahvičce a slouží pro oživení unavené pleti. Druhý je v oranžové lahvičce a ten je pro matnou a nepravidelnou pleť.

Použití je velmi jednoduché, protože všechny tři varianty se používají jako 14denní kůra, při každém střídaní ročního období. Přijde mi to jako super nápad, protože ho nemusíte používat pořád a pořád dokola. Navíc celkem rychle ubývá, díky ale této kůře vydrží.


Sérum je ve skleněné lahvičce a každá varianta boosteru se liší podle barevnosti, takže když si jdete sérum opět koupit, hned víte po jakém sáhnout. Líbí se mi, že flakónek obsahuje kapátkový aplikátor, díky kterému je nanášení produktu velmi praktické. Co se týče vůně, tak ta je velmi zvláštní, opravdu nevím k čemu bych jí přirovnala. Není to ale nic svěžího, na druhou stranu je ta parfemace velmi malá, až skoro nepatrná, takže když k tomu pořádně nepřičichnu, tak necítím vůbec nic.

Booster můžete použít samostatně, nebo ho smíchat s vaším oblíbeným krémem. Já zvolila obě varianty. První týden jsem sérum nanášela na pleť samostatně, a další týden jsem ho přidávala do krému. Aplikovala jsem ho dvakrát denně, ráno a večer. 

Sérum na pohled připomíná vodu a i takovou konzistenci má. Pokud ho aplikujete na prsty, nebo ho vmísíte do krému, tak si dávejte pozor, aby vám nestekl z rukou pryč. K aplikaci vám bohatě stačí čtyři až pět kapiček. I když se jedná o vodovější konzistenci, tak se na pleti samostatně velmi dobře roztírá, ale protože se rychle vsakuje, tak musíte být rychlejší. Jak jsem řekla, vstřebává se opravdu dobře a rychle, jen udělá maličko lepivý efekt, ale pokud následně nanesete krém, tak okamžitě tento efekt zmizí. Musím říct, že pleť je po nanesení séra okamžitě pěkně zmatněná a lesklá místa jsou eliminovaná. I když dokáže zmatnit, tak ale nevysušuje, řekla bych, že pleti dodá trochu hydratace a pěkně ji i rozzáří. Když se rozhodnete sérum smíchat s krémem, tak opět stačí pár kapek, já většinou přidávala tři. Krém s obsahem séra lehce změní konzistenci a tím se na pleť nanáší velmi dobře, takže krému nemusíte nanášet zbytečně moc. Dokonce při tomto použití se mi zdálo, že se krém rychleji a lépe do pleti vsakuje. Co se týče účinků, tak jsem byla celkem mile překvapena. Nečekejte ale, že za tři dny něco zpozorujete, chce to opravdu nanášet pravidelně po dobu těch čtrnácti dnů. Nevím čím to je a jestli je to vůbec možné, ale každopádně jsem měla hodně rozšířené póry především v oblasti nosu a tváří a teď když se koukám do zrcátka zblízka, tak vidím, že se celkem zatáhly. A ano pořád tam přeci jen jsou, ale jsou podle mého stáhlejší. Za tuto dobu se mi i pleť celkově zlepšila, mastí se teda pořád stejně a čas od času i nějaký pupínek vyskočí, každopádně se pupínky hojí rychleji a pleť vypadá celkově lépe.
  

Já jsem s boosterem velmi spokojená a musím říct, že předčil mé očekávání. Už týden ho nepoužívám a čekám na další roční období, až ho opět vytáhnu. Myslím si, že s tímto produktem nešlápnete vedle v péči o pleť, každopádně se taky může stát, že vám nesedne, přeci jen každému vyhovuje něco jiného. Za mně je to ale nový oblíbenec.

Znáte, nebo jste vyzkoušeli nějaký Booster od Sephory?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ty jo pecka, vyzera skvelo, uz som sa po nich pozerala, ale viac ma zaujalo peelingove regeneracne serum na pigment skvrny a dalsie. Nemam totiz povrch pleti vsade rovnaky, myslim, ze by mi mohol pomoct.

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak jsou na tom ostatní, ale tenhle je fajn :) Tak jestli budeš zkoušet, tak dej vědět :)

      Vymazat
  2. To vypadá skvěle :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Slyším o tomto poprvé, ale zní to super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si tenhle produkt naprosto zamilovala :) Už mám jen hodně málo na dně, takže budu muset mazat pro novou lahvičku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že sedl i tobě :) Je vážně fajn :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři