Avon - Nutra Effects pro tělo

Krásný den, před nějakou dobou mi domů dorazil nečekaný balíček od Avonu . Krom toho, že uvnitř byly novinky z řady Nutra Effects pro tě...

Krásný den,

před nějakou dobou mi domů dorazil nečekaný balíček od Avonu. Krom toho, že uvnitř byly novinky z řady Nutra Effects pro tělo, tak balíček mi vyrazil dech už jen když jsem ho otvírala. Už jen to, že dostanete vůbec nějaký balíček o kterém dopředu vůbec nevíte, vám udělá obrovskou radost a ještě větší radost udělá to, když vidíte jak si někdo dal práci ho zabalit a ozdobit. To je pak radost se jen podívat, ale to uvidíte sami.


Přesně takhle balíček dorazil. To je prostě pastva pro oči. Krásně vystlaná krabička, kde byl každý produkt zabalen zvlášť do pravého listu a omotaný mašličkou. Ještě v balíčku byly nádherné nůžtičky ve tvaru čápa s krásným propracovaným designem ve zlaté barvě. Co na to říct, prostě je to nádherné.


Jak už jsem psala v úvodu, tak balíček obsahoval novou řadu pro tělo Nutra Effects. Tenhle balíček byl opravdu dobře načasovaný, protože mi zrovna došla veškerá tělová mléka. Hned jsem proto všecko nafotila a pustila se do testování.

Ještě než začnu tak vám musím říct, že tyto produkty neobsahují parabeny, barviva a jsou vhodné i pro citlivou pokožku, což určitě mnozí z vás ocení. Navíc celá tato řada má krásnou lehkou vůni, která je opravdu příjemná a díky tomu se s ní můžu mazat pořád dokola.



Mléko má velmi dobrou konzistenci, není příliš tekuté a ani příliš hutné, spíše lehce krémové. Po pokožce se krásně roztírá a je fantasticky lehoučké, což je přesně podle mého gusta. Do pokožky se pěkně a celkem rychle vstřebává. Následně vytváří jemný ochranný film, který není mastný, ale přijde mi, že vytváří maličko lepivý efekt, není to ale nic hrozného, teda mně to nějak nevadí, protože mléka používám většinou večer po koupeli. Když se s mlékem namažu, tak jako první cítím lehoučký chladivý efekt a zklidnění podrážděné, nebo spálené kůže. Mléko je hodně lehké, ale přesto pokožku okamžitě a pěkně hydratuje. Navíc ji i pěkně vyživý a zjemní.





U tohoto mléka se budu nejspíše u všech bodů opakovat, tak to vezmu hopem. Konzistence je opět příjemná a krémovější. Krásně se po těle roztírá a vstřebává se velmi dobře a rychle. I toto výživné mléko na pokožce vytvoří lehký film. Po aplikaci je cítit zklidnění kůže a lehoučký chladivý efekt, je to skoro nepatrné, takže se nemusíte bát, že je to nějak nepříjemné, to ne. Pokožka je po namazání krásně jemná a hebká na dotek, navíc je ihned pěkně vyživená a hydratovaná.





Dalším produktem je krém, který můžete použít na celé tělo, ale i obličej. Já jsem krém však nejvíce využívala na tělo, protože na obličej mám jiné produkty, kterých se poslední dobou držím. Když jsem krém poprvé otevřela, tak na pohled mi přišel, že bude hodně hutný, ale on tak jenom vypadal. Konzistenci má spíše jemnou krémovou a díky tomu se roztírá velmi dobře a rychle. Vstřebává se také naprosto parádně, téměř okamžitě. Po úplném vstřebání vytváří lehoučký film, který není vůbec mastný. Největší úžas u tohoto krému je to, že jakmile se s ním namažete, tak pokožku nejen pěkně hydratuje a pěkně ji rozzáří, ale nádherně ji zjemní a na dotek je pokožka nesmírně hebká. Ten zjemňující efekt je fakt něco.


Já jsem s novou řadou pro tělo naprosto spokojená a pokud hledáte nějaká hydratační tělová mléka, tak na ně určitě mrkněte. Za mně jsou super všechny tři varianty a však nejvíce jsem si oblíbila zjemňující hydratační krém, který pokožku okamžitě zjemní, ihned ji hydratuje a také vyživý.

Co říkáte na řadu Nutra Effects pro tělo a jaké produkty používáte vy?
Děkuji zastoupení Avon za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Teda byl fakt krásně zabalený, taky by mi takový balíček udělal radost :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byl to jeden z nejhezčích balíčků jaký jsem kdy dostala :)

      Vymazat
  2. Byl krásně zabalený! :) Mám ten krém na obličej i tělo a zatím jsem ho zkoušela jen párkrát a je docela fajn :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl, vůbec jsem to rozbalit nechtěla :D Tak ten já mám nejradši :)

      Vymazat
  3. Mě nejvíc zaujaly ty nůžtičky!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou krásné :) Až škoda je na něco použít :D

      Vymazat
  4. Jeej, tak s balením si dali naozaj záležať :) A produkty vyzerajú fakt dobre!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem jak si s tím někdo dá tak záležet :) To je radost vícenásobná :)

      Vymazat
  5. Krabicka bola zabalena fakt uzasne, cumim :) by som tie listy ani nedavala prec, len by som sa na to pozerala :D produkty vyzeraju dobre, vidis na Avon som uplne zabudla.. Momentalne mam doma tri otvorene telove mlieka :) najradcej mam od rituals bielu radu, co som dostala od priatela :) o to radcej sa s nim mazem :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Rituals :) Mám od nich mléko po opalování a je super. To se nedivím :)

      Vymazat
  6. Aha, tak já jsem si celou dobu myslela, že to jsou přípravky na vlasy, když tam jsou ty nůžtičky :D :D :D Já bývám vůči přípravkům od Avonu vždy docela skeptická, ale teď zabodovali, když tam nejsou parabeny, to chválím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty nůžky klamou :-D Jako u každé značky se tam najdou produkty, které za to nestojí a pak produkty které za to stojí:-) V tomto případě jsem byla spokojená.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři