Aphrodite - Řecká přírodní kosmetika

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit kosmetickou značku Aphrodite , kterou jsem získala ve výzvě na portálu blogerky.cz . Jedná se ...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit kosmetickou značku Aphrodite, kterou jsem získala ve výzvě na portálu blogerky.cz. Jedná se o přírodní kosmetiku, která pochází z Řecka a abych byla úplně přesná, tak z Kréty. Tato řada je navíc obohacena o olivový olej a také o oslí mléko a proto se hodí pro citlivou, suchou pokožku, ale také i pro pleť, která trpí kožními onemocněními, jako je lupénka a atopické ekzémy.


K testování mi přišla dárková sada, která obsahuje šest produktů - krém na ruce, nohy, tělové mléko a suflé, balzám na rty a olivové tuhé mýdlo. Musím říct, že balení je moc pěkné a jako dárek k svátku, narozeninám, nebo pod stromeček ideální. Samotné balení jednotlivých produktů není nic neobvyklého a design se nese v jednoduchosti, kde převládá bílá barva.


Aphrodite - Olivový olej a oslí mléko

Kosmetika je z 96,5%  až 100% přírodních složek. Produkty neobsahují parabeny, silikony, parafínové oleje, syntetická barviva, alkohol a další... Doporučuji se podívat přímo na oficiální stránku - zde, kde je toho mnohem více.

Produkty, které mi přišly, mají do jednoho stejnou vůni, která je jemná a nevtíravá. Nevím, k čemu bych jí úplně přirovnala, ale je velmi příjemná.


Hand cream - Krém na ruce

Krémy na ruce mám celkově ráda a hlavně je i často používám, protože moje ruce jsou často suché. U tohoto krému se mi líbí konzistence, která je krémovo-gelová. Díky tomu se krásně roztírá a stačí ho nanášet i v menším množství. Vstřebávání je téměř okamžité a po úplném vsáknutí do pokožky se vytvoří lehký film, který není mastný. Krém okamžitě pokožku zvláční a krom toho je i hebká a jemná na dotek. Co se týče hydratace, tak ta stačit nebude těm, kteří máte opravdu velmi suché a popraskané ruce, tady budete muset nanést silnější vrstvu a nebo sáhnout po něčem více hydratačním. Pokud ale potřebujete jen lehkou hydrataci a vyživení, tak si s tímto krémem budete rozumět. 


Foot cream - Krém na nohy

Popravdě já krémy na nohy moc nepoužívám, asi jsem na to lenivá, každopádně tenhle jsem si dala k posteli a vždy, když jsem si šla lehnout, tak jsem po něm sáhla. Konzistence je totožná jako s předchozím produktem, takže je krásně gelovo-krémová a opět se díky tomu krásně na pokožku nanáší a roztírá. Vstřebávání je rychlé a téměř okamžité. I tento produkt vytváří lehký film, který není mastný.  Po úplném vsáknutí je pokožka nohou krásně zvláčněná a na dotek jemná a hebká. Hydratace je opět spíše střední, ale pokud vás suchá pokožka na nohou tolik netrápí, tak vám bezpochyby vystačí.


Body Lotion - Tělové mléko

I když se u produktu uvádí, že se jedná o tělové mléko, tak si pod tímto pojmem představuji trošku tekutější formu, než tento produkt má. Nicméně konzistence je opět a zas gelovo- krémová, takže pro mě naprosto vyhovující a to i při samotné aplikaci, kdy se po těle dobře roztírá. Vstřebávání je také téměř okamžité, což především u tělové kosmetiky oceňuji. Po aplikaci mléko vytvoří jemný film, který není nějak mastný, takže klidně hned můžete hupsnout do pyžama. Mléko pokožku krásně vyživý a dodá jí dostačující hydrataci, navíc ji pěkně zvláční a zjemní.


Body Soufflé - Tělové suflé

Jak už název napovídá, jedná se o krém - suflé, které má oproti předešlým zmiňovaným produktům více hutnější konzistenci. I když je teda o trochu více hutnější, tak přesto se celkem dobře roztírá. Vstřebávání opět musím pochválit, protože během chvilky je pěkně vsáknuté. Po namazání vytváří film, který je už lehce mastnější, ale není to nic hrozného. Pokožku krásně zvláční a vyživý. Co se týče hydratace, tak ta je u tohoto produktu už vyšší.

Lip Balm - Hydratační balzám na rty 

Když jdu večer spát, tak neusnu do té doby, než si rty něčím nenamažu. Nemám ráda totiž pocit suchých a napnutých rtů. Je to takový můj rituál a zvyk, který jsem si vypěstovala, proto balzámků na rty mám velkou spotřebu a není jich nikdy dost. Když jsem tento balzámek zkoušela poprvé, tak jsem nějak nadšená nebyla, protože mi přišel hodně hutný a po rtech se dobře neroztíral. Každopádně za tím stála ta horní vrstva, která byla asi trochu vysušená. Když jsem se s ním totiž dvakrát namazala, tak po třetí už se na rty nanášel pěkně a při styku s nimi jakoby lehce tál. Takže nakonec jsme se skamarádili. Líbí se mi, že balzám po nanesení rty ihned zvláční. Je celkem dost hydratační, což je super, hlavně když vaše rty jsou extrémně vysušené a popraskané. 


Olive Oil Soap - Tuhé mýdlo s olivovým olejem

Na tuhá mýdla už nějakou dobu nejsem příliš zvyklá, nevím proč, ale praktičtější jsou pro mně ty tekutá, ale tady to je asi o každém z nás, kdo má jaké preference a co komu vyhovuje. Já se ale přemohla a mýdlo jsem si dala do koupelny, abych ho čas od času vyzkoušela. Nakonec jsem po něm sahala vždy, když jsem se šla umýt, nebo opláchnout ruce. Často mi tuhá mýdla vysušovala ruce, ale u tohoto to rozhodně neplatí. Zřejmě díky oleji, který je v něm obsažen, jsou ruce po umytí krásně hebké, nejsou vysušené a dokonce jsou i pěkně voňavé.


Celkově jsem s kosmetikou Aphrodite spokojená. Především tělové suflé, krém na ruce a balzámek na rty jsem si oblíbila. Ostatní produkty jsou také super, ale co se týče hydratace, tak je hodnotím spíše jako průměrné. Pokud tedy nehledáte extra hydrataci, tak na kosmetiku určitě mrkněte - Triaelia.

Znáte tuto přírodní kosmetiku, nebo o ní slyšíte poprvé?
Děkuji portálu blogerky.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. O značke počujem prvý raz. Síce som pozerala na ich stránke, nenašla som zloženie... A majú aj nejaké certifikáty?

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se koukala a hledala na stránkách a nic jsem ohledně certifikátů nenašla. Pokud tě to teda zajímá, tak jim určitě ohledně toho napiš :)

      Vymazat
  2. Já tuhle značku neznám, ale musím říct, že opravdu vypadá dobře! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Dost mě zaujal krém na ruce :)
    https://www.blueberryhill.cz/navia-cistici-emulze-pro-mastnou-a-problematickou-plet/

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale zaujala mě především tělové mléko a balzám na rty :)

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle kosmetiku znám dovezená z dovolené na Krétě a nemá chybu

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři