Estyle - Kompaktní pudrové rozjasňovače (Pearl Dust, Sunshine, Pink Haze)

Krásný den, je to už chvilka, co značka Estyle zařadila do svého sortimentu rozjasňovače. Myslím si, že takovéhle rozšíření o další produ...

Krásný den,

je to už chvilka, co značka Estyle zařadila do svého sortimentu rozjasňovače. Myslím si, že takovéhle rozšíření o další produkty, které v nabídce chyběly, je super. Já k vyzkoušení dostala všechny tři odstíny, které jsou v obchůdku dostupné a už je nějakou dobu používám. Každopádně jsem poslední dobou neměla příliš času a chtěla jsem je nafotit přímo v akci a tak jsem čekala na volnou chvilku, kdy vám je pořádně ukáži na sobě, aby jste měli lepší představu, co se barev a odlesků týče.



Přišly mi dohromady čtyři rozjasňovače, dva ve stejné barvě, ale ten jeden byl v normálním obalu. Když už jsem zmínila obal, tak musím říct, že celkově kosmetika Estyle má celkem kvalitní obaly, které dobře drží a jen tak se nerozpadnou. Design není nic extra, je hodně jednoduchý, ale přesto na mně působí pěkně a nepřeplácaně. Ty ostatní odstíny mi už přišly jen v magnetickém kalíšku což mi nějak nevadí, protože mi dorazila i magnetická paletka, takže je to pro mně i pohodlnější a přehlednější a hlavně ušetřím místo, kterého není nikdy dost.

U toho hodně zlatého rozjasňovače si můžete všimnout, že je na okraji trochu popraskaný a ulomený. To je ale má chyba. Rozjasňovače mi dorazily v naprostém pořádku, ale já, jak jsem ho fotila na kytce, tak mi  spadl a byla to docela výška. Divím se tomu, že vůbec přežil a celý se nerozletěl. 

Konzistence je překvapivě pudrová, rozjasňovače jsou máslovité jen minimálně a řekla bych, že jsou spíše sušší. Nicméně pro majitelky co mají pleť mastnou jako já, je to určitě super věc, protože vám budou pěkně držet. Teda mně drží celkem dobře, ale neříkám, že vydrží celý den. Když se jdu večer totiž odličovat, tak je tam už jen skoro nepatrný náznak toho, že jsem nad lícní kosti něco použila. Co se týče pigmentace, tak rozjasňovač na oko vypadá pigmentovaný celkem dost, ale když ho nanesete, tak už takový není a pigmentace je tedy tak střední. Pro mně osobně je to celkem bonus, protože k dennímu líčení je to až kam, nicméně pokud máte rády lesk jako blesk, tak tady ho neočekávejte, nebo tedy ano, ale budete ho muset několikrát navrstvit. Rozjasňovač obsahuje i shimmer, který je opravdu jemný a tak žádné velké třpytky neobsahuje. Je to skvělý pomocník k dennímu rozzářenějšímu líčení.

01 Pearl Dust 
- s jemně stříbřitým leskem


02 Sunshine 
- se zlatým odstínem

03 Pink Haze 
- s mírně narůžovělým tónem


Odstín Pearl Dust a Pink Haze jsou si velmi podobné, především, když je nanesete na pleť, tak skoro žádný rozdíl nevidíte. Odstín Sunshine se už ale trochu odlišuje díky tomu zlatému nádechu, který má.

Já jsem s rozjasňovači celkově spokojená. Mají krásné přirozené odstíny, které vypadají moc pěkně a díky tomu se hodí i k jemnému dennímu líčení, kdy chcete pleť jen lehce rozzářit. Pokud si ale potrpíte na výrazném lesku, tak pro vás to pravé ořechové asi nebude.


Používáte rozjasňovače? A jaký odstín z této nabídky se vám líbí nejvíce?

Děkuji zastoupení Estyle za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Rozjasňovače poslední dobou používám a to od Dermacol. :) Tyhle také nevypadají vůbec špatně! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacol jsem asi ještě žádný rozjasňovač neměla, nicméně tyhle od Estyle jsou super, pokud nehledáš nic extrámně lesklého :)

      Vymazat
  2. Krásná recenze a super fotky! Také jsem je prubla a souhlasím, ty dva jsou hodně podobné, nejvíce vynikne ten sunshine:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Ten Sunshine mám ráda, hlavně jak má krásný zlatavý nádech. To já můžu :)

      Vymazat
  3. Ten poslední je fakt hezký o.O úžasný odstín :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Posledný rozjasňovač má neskutočne krásny odtieň :) Jednoznačne vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za to stojí. Co se týče kvality a ceny, tak naprosto super :)

      Vymazat
  5. Já prostě miluju rozjasňovače :) Myslím si, že odstí sunshine je pro mě jako dělaný :)
    před pár dny jsem psala článek o svých rozjasňovačích, tak se můžeš mrknout, třeba tě taky nějaký zaujme :)
    Tips by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Rozjasňovače nepoužívám, ale uvažuji o nějakém. :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když nenajdeš nic co by se zamlouvala, to určitě zkus nějaký odstín od Estyle. Ty odstíny jsou krásné a super i na běžné denní líčení :)

      Vymazat
  7. Tyjo teď koukám že jsem ti nejspíše poslala zprávu a ne komentář :D tak ještě jednou. Odstín 03 pink haze, uvažuji nad jeho koupí už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přišla mi zpráva, ale to neva :) Ten odstín je krásný a rozhodně doporučuju :)

      Vymazat
  8. Tyjo teď koukám že jsem ti nejspíše poslala zprávu a ne komentář :D tak ještě jednou. Odstín 03 pink haze, uvažuji nad jeho koupí už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerajú celkom fajn, ja rozjasňovač nepoužívam, ale tieto vyzerajú celkom pekne :)

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíc se mi líbí Pink haze. Rozjasnovače používám občas a mám ráda hodně decentní finish

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři