Mary Kay - Představení novinek pro podzim a zimu

Krásný den, minulý týden jsem byla pozvaná do Prahy na tiskovou konferenci Mary Kay, kde se představovali novinky pro podzim - zimu. Dnes ...

Krásný den,

minulý týden jsem byla pozvaná do Prahy na tiskovou konferenci Mary Kay, kde se představovali novinky pro podzim - zimu. Dnes mám proto připravený článek, kde vám představené novinky ukáži, aby jste věděli, na co se můžete těšit a vezmu vás do dění celé této akce.


Akce probíhala v Kongresovém centru Praha v restauraci Zoom, kde byl nádherný výhled.


Už při příchodu mě okouzlil nádherně vyzdobený prostor, kde převládaly pestré pastelové barvy. Na stolcích byly květiny a na stropě balonky.


Kromě dekorací, nechybělo ani vynikající jídlo v podobě studené kuchyně a také zákusky, které se nesly v designu Mary Kay,  kosmetiky a také jejich charitativního maskota tučňáka.


A teď se můžeme vrhnout na novinky, které se chystají a na které se brzy můžete těšit.


Jedna z žhavých novinek, která za zmínku stojí, jsou korektory z nichž jeden bude pod oči na zakrytí modro-fialových kruhů a druhý na zakrytí pigmentových skvrn a zarudlých míst na obličeji.


Další novinka, které se v brzké době objeví, je nová řada Botanical Effects v krásném růžovo-bílém designu, pro mladší věkové kategorie.


Z dekorativní kosmetiky je to dále paletka očních stínů. Musím říct, že tady mě uchvátila barevná kombinace, s kterou se dá vykouzlit jak denní, tak i večerní líčení.


Oční linky a stíny v metalické barvě. Podle mého ideální pro podzimní a zimní období.


Tělový sprej se třpytkami, který vám pokožku rozzáří a roztřpytí. Krom toho nádherně voní, je to sladká vůně, podobná cukrové vatě.


A jako poslední novinka je vůně Enchanted Wish, která je květinová.


Po odchodu pro nás byly přichystané balíčky, které obsahovaly některé představované novinky. V brzké době se tedy můžete těšit i na recenze.


Tímto bych chtěla poděkovat zastoupení Mary Kay za pozvánku na akci, která byla velmi zajímavá a kterou jsem si užila.

Určitě mi napište, jaký produkt vás zaujal nejvíce a co říkáte na novinky celkově?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Jé, byla to krásná akce a ty cupcaky byly nejen nádherné, ale i výborné, chutnala jsi? A jsem unešená z nové vůně, opravdu mi padla do noty. Asi jsem blázen, ale já jsem tě vůbec nepoznala! Jinak bych tě přišla pozdravit. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak já se přiznám, že jsem tě také nepoznala. Vůbec nevím, že jsi tam byla. Tak to je škoda :/ Doufám, že příště na sebe natrefíme :) Chutnala a byly super :) Vůně mi také celkem sedla :) Zatím jsem k ní jen přičichla, ale zdá se fajn, ani mě z ní hlava nebolela, což se mi stává často.

      Vymazat
  2. Musela to být skvělá akce :) Těším se na recenze :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mne zaujali ty metalické linky a balonky na stropě :D
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem zvědavá jaké budou :-) V tom kalíšku jsou dva odstíny, což mi přijde jako super nápad:-)

      Vymazat
  4. jééé :) to musela být super akce,škoda, že mi to nevyšlo :( asi by mě nejvíc zaujal ten korektor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, tak snad to vyjde příště :-) Jo na ty se budu muset podívat až budou k dostání:-)

      Vymazat
  5. Na tie novinky sa teším, vyzerajú skvelo. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři