Novinky a líčení s produkty - L´Oréal a Maybelline

Krásný den, dnes mám pro vás článek nabitý novinkami, které mi ke spolupráci zaslal L´Oréal a Maybelline. Novinek se objevilo hodně a díky...

Krásný den,

dnes mám pro vás článek nabitý novinkami, které mi ke spolupráci zaslal L´Oréal a Maybelline. Novinek se objevilo hodně a díky tomu se mi podařilo s nimi vytvořit i denní líčení, které je rychlé, svěží a hodí se opravdu na každý den, do práce, do školy, nebo jen tak třeba do města. Krom toho, na vás dnes čeká ale i podrobná recenze všech produktů. Je toho moc, takže se rovnou na to vrhneme.

L´Oréal

Cushion make-up 
Jako první bych začala žhavou novinkou, která nám byla představena i na setkání s L´Oréalem. Jedná se o houbičkový make-up. Tyto make-upy v poslední době zažívají velké boom a můžeme se s nimi setkat i u jiných značek.

Obal produktu je plastový s krásným hravým designem, který je podle mého velmi vydařený. Po odklopení víčka si jako první všimnete většího zrcátka, u kterého se jednoduše v průběhu dne poupravíte a také houbičky, s kterou produkt jednoduše nanesete na obličej. U houbičky bych se rovnou trochu pozastavila, protože není příliš pevná a když make-up nenaťupkáváte, ale roztíráte ho, tak houbička s pletí tak dobře nespolupracuje a lehce se ohýbá, což když chvátáte není zrovna nejlepší. Určitě doporučuji labutěnku občas umýt, především když make-up používáte každý den. Když se podíváte dál a odklopíte další plastové víčko, dostanete se k samotnému produktu. Líbí se mi, že je to takto rozdělené, protože víčko chrání labutěnku, aby se v make-upu zbytečně nekoupala a make-up proti vzduchu, aby nevysychal.


Cushion make-up je zjednodušeně houbička, která je napuštěna tekutým make-upem. Tady se můžete podívat i na detailní foto. Nevím jak vám, ale mně to na první pohled trochu připomínalo pěnové make-upy. K vyzkoušení jsem dostala odstín 3 a také odstín 6 a protože jsem se letos teda moc neopálila, tak jsem si vystačila po celou dobu zkoušení s tím světlejším..


Cushion make-up je určený především ženám, které chtějí docílit přirozeného a rozzářeného vzhledu. Když make-up na pleť nanesete, tak je tak krásně lehoučký, že ho na pleti necítíte a pleť s ním ani nějak nezatěžujete. Je to prostě produkt ideální na léto. Díky přirozenému efektu nabízí jen lehké krytí, ale přesto pěkně pleť sjednotí a rozzáří. Pokud chcete dosáhnout většího krytí, tak make-up můžete navrstvit, ale předem upozorňuji, že vysokého krytí nedocílíte ani kdyby jste ho nanesli třikrát, tady musíte sáhnout po korektoru. Nicméně i když budete vrstvit, nebo v průběhu dne poupravovat, tak pořád bude lehký a vždy tak dobře splyne, že na pleti masku nevytvoří. Co se týče výdrže, tak opět neočekávejte nic, co by vydrželo celý den a pokud máte mastnější pleť, tak nespoléhejte ani na půl dne. Mně vydrží cca 5 hodin a pak se lehce a rovnoměrně začíná vytrácet, je ale pravda, že na některých místech se mi jakoby smrskává a vytváří nános. Myslím si ale, že když obličej zafixujete pudrem, tak vám vydrží déle, ale tím pádem trochu ztratí na tom rozzářeném efektu, který má dělat. Takže já osobně ho nezapudrovávám a když už náhodou po pudru sáhnu, tak ho nanáším jen na opravdu nejmastnější místa, jako je čelo, nos a brada.



Miss Hippie - Mega Volume 
Další novinka, která zamíří do drogerií, nebo která už tam své místo má, je objemová řasenka. Obal se L´Oréalu opět moc povedl. Celý design v kombinaci černé a tmavě oranžové barvy se mi moc líbí.


Řasenka má celkem velký kartáček, který asi pro mnoho z vás, kteří máte menší, nebo zapadlé oči nebude to pravé ořechové. Nicméně kartáček má hodně husté štětinky, které jsou různě dlouhé a díky tomu by řasenka měla zachytit každou řasu a pěkně ji obalit. S tím, že řasy pěkně zachytí a obalí je do černé barvy, s tím mohu jen souhlasit. Řasenka má hutnější konzistenci, což je super, protože rychle zasychá a díky tomu se ani neobtiskává. Souhlasím i s tím, že řasy krásně zahustí a to již při první vrstvě a řekla bych, že je i trochu prodlouží, teda mým řasám poskytla obojí. Jediné co bych ji vytkla je to, že řasy dokonale neoddělí a jsou trochu slepené.

Sexy Balm 
Další z novinek jsou barevné hydratační balzámky na rty, které krásně voní. Já dostala tři odstíny, které vám za chvilku podrobně ukážu, ale nejdříve se vrhnu na balzámky jako celek. Sexy Balm by měli být obohacené o hydratační gel a poskytovat až 12hodinovou hydrataci. Konzistence je spíše gelovo-krémová. Když barvu nanesete na rty, tak je okamžitě pěkně zvláční a následně jim dodá potřebnou hydrataci. Balzámky jsou na rtech hodně lehké a díky tomu i velmi příjemné. Pigmentace je spíše střední, takže i když jednotlivý odstín budete vrstvit a vrstvit, tak stejně nedosáhnete stejného výsledku, jak samotný balzám vypadá. Spíše rtům dodá takovou šťavnatou barvičku. Ovšem některé odstíny jsou na tom s pigmentací o něco líp a tak nevytvoří jen nádech, ale rty pěkně obalí sytou barvou. Co se týče výdrže, tak nemůžete čekat x hodinovou výdrž. Balzámky jsou hodně hydratační a to na úkor výdrže. Pokud tedy hodně pijete a jíte, tak během chvíle se ze rtů rovnoměrně vytratí.


Odstín: 204 Never Stop
Nevím jak zrovna máte nastavené barvy na monitoru, takže ukázka jednotlivých odstínů se může lišit. Nicméně tento odstín je na pohled krásný, korálový do růžova. Na rtech je krásně pigmentovaný a je to ten jeden z těch barevných balzámků, který nevytvoří jen nádech, ale rty obalí krásnou sytější barvou. 


Odstín: 103 As If!
Tato barvička je pro mně to pravé. Takovéhle odstíny mám nejraději a využívám je skoro ke každému líčení. Odstín je světlejší, takže nečekejte žádný sytý efekt. Tahle barva na rtech vytvoří ten lehčí nádech, ale přesto na rtech vypadá krásně.


Odstín: 111 Go Pretty  Or Go Home
Další barevný balzámek, který je pigmentovaný méně a tak dá rtům jen nádech. Bohužel tady nemůžete čekat, že na rtech docílíte stejné fialkové barvy jakou vidíte.


Ukázka jednotlivých odstínů s navrstvením. Odstín 204,103,111



Maybelline



Master contour - konturovací duo
Od Maybelline se také objevilo několik novinek. Já začnu konturovacím duem ve sticku v odstínu Medium. Jedná se o krémový produkt dva v jednom, kde je jedna tyčinka rozdělena odstínem pro konturování a odstínem highlight pro projasnění. Když jsem produkt uviděla poprvé, tak jsem byla trochu skeptická a přemýšlela jsem, jak se s tím bude pracovat. Přeci jen produkty nejsou nějak rozdělené a tak musíte dávat pozor, jakou stranou produkt nanášíte. Když se kouknu na balení, tak to není nic, co bychom neznali, přesto design je celkem pěkný a plastový obal docela bytelný, na drogerku dostačující. Já bych nejvíce ocenila, kdyby na jedné straně byl tmavý odstín a na té druhé světlejší.



Textura je pěkně krémová a tím pádem se i pěkně nanáší. Produkt se dá lehce a dobře rozmazat do ztracena a nemusíte mít zrovna u sebe ani štěteček. To rozmazávání mě opravdu nadchlo. Je to produkt, který můžete nosit pořád u sebe a v průběhu dne obličej doladit podle vašeho gusta. Stick mě překvapil i co se pigmentace týče. Při nanášení nemusíte příliš tlačit a přesto vám na pleť nanese dostatečné množství barvy. Nevím jak je to s výdrží, protože každý máme jiný typ pleti a tak je jasné, že nám majitelkám mastnější pleti nebude držet tak dokonale, jako na suché pleti. Doporučuji proto po nanesení buď zapudrovat pudrem, nebo tmavší odstín doladit ještě nějakým bronzerem, či tmavším odstínem.



Master Strobing stick 
Další produkt, který se nese ve stejném provedení co se týče obalu a i designovou podobností, je rozjasňovač. Já ho mám v odstínu Light- Iridescent. Popravdě ani nevím, jestli v drogerii bude pouze jeden odstín, nebo jich bude více.


I u rozjasňovače musím pochválit krásnou krémovou texturu, díky které se produkt nejen dobře nanáší, ale i rozmazává. Aplikovat ho můžete jak samotnou tyčinkou, tak i prsty, kterými po něm párkrát přejedete a pak s nimi poťupkáte místečka, kam rozjasňovač obvykle nanášíte. Pokud použijete tento způsob, vytvoříte tím jemnější rozjasňující efekt a budete mít jistotu nad tím, kolik produktu jste nanesli. Rozjasňovač obsahuje malinké třpytky, které jsou téměř nepatrné, takže se nemusíte bát, že se budete třpytit jak nějaký diamant. Pigmentace je opět velmi vydařená, pokud z ní chcete vytáhnou maximum, tak stačí párkrát produkt navrstvit, ale nezapomínejte u toho rozmazávat, aby jste na tváři neměli jen zářící čáry. Výdrž na mé mastné pleti opět není celodenní, vydrží tak půl dne, pak se začne vytrácet a večer po něm nezbude už ani náznak.


Jak vidíte, tak rozjasňovač má krásný nádech do růžova.


Baby Lips
Tak už se blížíme ke konci a jako poslední produkty tu mám dva hydratační lesky na rty. Nevím proč, ale když se začali v drogerii objevovat předešlé balzámky, tak mně to jaksi nechalo chladnou. Nicméně tahle varianta lesků se mi zamlouvá už trochu víc.

Balzámky mají krásnou vůni, která mi připomíná bonbóny, nebo nějaké žvýkačky. Je to taková vůně, jako ty sladké dětské voňavky, asi tak bych to přirovnala. Obal a celý design mi přijde hravý a opět mě to vrací do dětských let. Konzistence je hutnější, ale když lesk nanesete na rty a dobře rozmažete, tak není příliš těžký a ani nějak extrémně nelepí, což oceňuji, protože lepkavé produkty na rty, to není nic pro mně. Lesk obsahuje aplikátor, s kterým rty pěkně a rychle přejedete. Nezapomeňte si ale promnout rty, protože se mi zdá, že ten aplikátor tu barvu tak dobře nerozetře. Protože se jedná o lesk, tak nečekejte závratnou pigmentaci, tu barvu kterou v balení vidíte, tak té nedocílíte ani kdyby jste se zbláznili. Na rtech vytvoří pouze lehoučký náznak, lehký nádech a šťavnaté rty. Krom toho, že je lesk celkem pěkně hydratační a rty příjemně zvláční, tak výdrž je malá a je nutné ho po jídle opět nanést.

Konec recenzí a teď se vrhneme na líčení a tipy s produkty, které jsem vám dnes představila.

Cushion make-up můžete nanést tak, že ho jednoduše rozetřete, tím docílíte sjednocené pleti a velmi přirozeného efektu. Pro lepší krytí a docílení rozzářeného vzhledu je dobré make-up nanést vklepáváním do pleti. Já si oblíbila variantu druhou ,,Tap Tap,,



Konturovacím duem jednoduše zvýrazníte přednosti vaší pleti a to co se vám nelíbí, strhnete do pozadí. Já světlý odstín nanáším na střed čela, nosu, brady a pod oči. Tmavý stín nanáším pod lícní kosti, kolem linie vlasů a po stranách nosu.



Rozjasňovač opět nanášejte na místa, která chcete zvýraznit, jako jsou vrcholky lícních kostí, na hranu nosu a horního rtu. Můžete ho použít i na volné místo pod obočím.

Tady si můžete všimnout, jaké řasy dělá zmíněná řasenka Miss Hippie v jedné vrstvě.


No a na závěr celého líčení jsem nanesla barevný balzám v jemném odstínu 111, který jsem si velmi oblíbila.

Dnešní článek mi teda dal pěkně zabrat. Kdybych měla vyzdvihnout jen jeden produkt, který jsem si nejvíce oblíbila, tak by to byl nejspíše konturovací stick. A protože bych nezůstala jen u jednoho produktu, tak tím druhým by byly barevné balzámky na rty Sexy Balm. Produkt který bych si asi jen tak nekoupila, tak je Baby Lips. Ne že by byl lesk nějak špatný, to říct nemůžu, ale já na ty lesky prostě nejsem. 

Co říkáte na novinky? Jaké produkty vás zaujaly a jaké ne?
Děkuji zastoupení L´Oréal za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Tak to je hodně povedený článek :) Ten makeup se mi právě dosti líbí a ty balzámky na rty vypadají skvěle hlavně odstíny se mi moc líbí :))

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No pokud máš mastnější pleť, tak bych do make-upu asi nešla, protože na pleti dlouho nevydrží, kort když máš matný obličej.

      Vymazat
  2. Ty balzámky jsou super, asi si pro ně skočím do drogerky :-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fajn :) Jsou to sice opravdu jen balzámky, ale hodně příjemné :)

      Vymazat
  3. Makeup se mi líbil, ale moc mi nesedí ty odstíny :(
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda :/ Mně třeba překvapil, na ruce byl hodně světlý a pak, když jsem ho na pleť nanesla, tak se krásně přizpůsobil a pěkně s pletí splynul :)

      Vymazat
  4. Právě teď jsem tě objevila, díky Instagramu a jsem nadšená!��

    OdpovědětVymazat
  5. Mna by zaujimala konturovacia tycinka od Maybelline, uz som o nej citala, ak by ale clovek pouzival jednu stranu viac ako tu druhu? To by potom uz nebolo take fajn :) maju to zvlastne vymyslene, tiez by som uvitala obojstannu tycinku..

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by mě taky zajímalo, jaký to bude, když jednu stranu budu používat víc a tu druhou méně. Právě proto bych preferovala tu oboustrannou variantu :)Nebo pak jednotlivé odstíny jedině nanášet nějakým menším štětečkem, to by problém zas takový být neměl :) Já zatím využívám oba odstíny, ale uvidí se časem :)

      Vymazat
  6. naozaj prepracovaný článok :) tieto novinky L´oréalu naozaj vyšli :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Konturovací tyčinku mám a také jsem s ní spokojená, dokonce ji mám ve dvou odstínech, jen tak pro jistotu :) Na drogerii opravdu top! Makeup mě lákal také, ale bohužel jsem si z těch čtyř odstínů nevybrala - buď moc růžové nebo světlé. Jediné co bych ještě chtěla zkusit je ten rozjasňovač. :)

    Hezký článek!

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři