Balm Balm - Pleťové sérum se šípkem

Krásný den, pokud sledujete můj blog, tak jste si určitě všimli, že mám ráda pečující kosmetiku a celkově na této rutině co se týče péč...

Krásný den,

pokud sledujete můj blog, tak jste si určitě všimli, že mám ráda pečující kosmetiku a celkově na této rutině co se týče péče, si dávám velmi záležet. Určitě vám také neuniklo, že jsem si oblíbila různá séra a pleťové oleje, které často vyhledávám a která ráda používám. Dnes tu proto mám článek s tipem na jedno sérum se šípkem, které je z krásného e-shopu Luca Natural, kde najdete certifikovanou bio a organickou kosmetiku.

- produkt je certifikován Soil Association
- obsahuje 100% organické složky ekologického původu
- obsahuje luxusní oleje, které se dobře vstřebávají a zanechávají pleť jemnou a bez pocitu mastnoty


Pleťové sérum je ve skleněné lahvičce s kapátkovým aplikátorem, který především u olejíčků velmi oceňuji. Design je celkem obyčejný se žlutou nálepkou, kde je popis produktu, není to nic co by nadchlo, ale ani nic co by urazilo. Nevím jestli zrovna já mám vadný kus, ale produkt mi nejde úplně dobře uzavřít, jednoduše se nedovře, takže cestování s ním nepřipadá v úvahu.

Sérum má krásně zlatavou barvu a hned, jak ho otevřete, ucítíte silnější, ale přesto příjemnou citrusovou vůni, kterou mám moc ráda. Tento pleťový olej můžete nanášet kdykoliv během dne, nebo na noc, samostatně či v kombinaci s vaším pleťovým krémem. Já osobně preferuji tu noční péči, kdy sérum nanesu na vyčištěnou pleť, nechám ho chvilku vstřebat a následně ještě nanáším můj oblíbený hydratační krém.

Olejíček stačí nanášet ve velmi malém množství a díky tomu vám i dlouho vydrží, já nakapu vždy tak 3-5 kapek a následně ho vmasíruji do pleti. Když sérum aplikuji, tak je krásně lehoučké a příjemné, nemyslím si, že by pleť nějak zatěžovalo, či ucpávalo. Vstřebávání je rychlé a následně vytváří jen lehký ochranný film, který je jen minimálně mastný a lesklý, což je ideální hlavně pokud ho nanášíte ráno, nebo během dne. Sérum pleť krásně vyživí, dobře jí hydratuje a také ji krásně zvláční. Jak jsem psala, sérum aplikuji především večer, než jdu spát. Když se ráno probudím, tak pleť je po séru krásně hebká, jemná a taková naducaná. Navíc je i pěkně rozzářená, ale toho si všímám už v tu chvíli, když se olej do pleti pěkně vstřebá. Nemůžu ani zapomenout na to, že tento pleťový ,,zázrak,, je pro mě opravdu zázrak. Občas se mi na pleti udělá pěkná paseka a tohle sérum mi pomáhá v tom, aby se ty boláčky a různé pupínky pěkně hojili. Pleť mi vrátí do lepšího stavu během pár dnů, vlastně už při prvním použití jsem viděla, že mé pleti prospívá.

Balm Balm a další  bio certifikované a organické produkty můžete zakoupit na stránkách lucanatura - zde.

Když to shrnu, tak tohle sérum hodnotím jako nejlepší pleťový olej, který jsem kdy vyzkoušela. Krom toho, že má příjemnou vůni, tak pleť pěkně vyživí, zvláční jí, ale především se po něm moje pleť rychle a dobře hojí a dává se do kupy. 

Znáte značku Balm Balm, nebo o ní slyšíte poprvé?

Děkuji zastoupení lucanatura.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Tohle je pro mě úplná novinka a vypadá to moc moc dobře! Jen článek se mi nečetl zrovna nejlíp, příště bych doporučila si ho překontrolovat kvůli chybám. Neber to nijak zle, jen jsem člověk, kterého to hned bije do očí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění :) Články kontroluji vždy aspoň dvakrát. Jestli jde o chybu ve slově vyživí, tak tam jsem to opravila.

      Vymazat
  2. Tý jo tohle sérum neznám, ale vypadá dosti dobře! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Sérum vidím poprvé a moc mě zaujalo!
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně, tohle sérum vidím poprvé a na první pohled mě zaujalo, ale já bych asi používání flákala, nejsem na tyhle extra kroky, častokrát tyhle věci šidím... :) I když to hojení bych potřebovala, častokrát mám drobnější ranky a celkově se mi všechno hojí dlouho, tohle by mi teda mohlo pomoct..... super článek, sérum si zapamatuji a až budu něco takového shánět, tak zkusím tohle! :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase tu péči neflékám :D Jako někdy mám období, že mi stačí krém, ale pak je období, kdy fakt si dávám záležet a používám to, co pleť potřebuje :)

      Vymazat
  5. Tak to zní opravdu zajímavě! Čím dál tím víc dávám šanci přírodním produktům a musím říct, že mě tenhle olejíček opravdu zaujal :) Moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíček je super, určitě patří k těch nejvíce oblíbeným, které jsem kdy vyzkoušela :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři