Oligodermie - Osvěžující čistící tonikum pro mastnou a smíšenou pleť

Krásný den, už je to nějaká doba, kdy jsem psala o dvoufázovém odličovači značky Oligodermie s kterým jsem byla velmi spokojená. Dnes ...

Krásný den,

už je to nějaká doba, kdy jsem psala o dvoufázovém odličovači značky Oligodermie s kterým jsem byla velmi spokojená. Dnes tu mám další tip na produkt od této značky, kterým je čistící tonikum pro mastnou a smíšenou pleť. Tonika jsou mojí nedílnou součástí co se týče čištění pleti. Používám je k dočištění po odstranění make-upu, ale i pro dočištění pleti ráno, po probuzení. Mám je raději než micelární vody a popravdě micelárky už nějak nevyhledávám, raději sáhnu po pleťové vodě, nebo právě po toniku.

- čistí ale i osvěžuje mastnou a smíšenou pleť
- extrakt z kůry afrického stromu pomáhá při boji s rozšířenými póry 
- hydratační složky a extrakt z mořských řas zvyšuje efekt ošetření 


Tonikum je v plastové lahvičce s kapátkovým aplikátorem a šroubovacím uzávěrem. Design se nese v jednoduchosti a působí lékárensky. Po otevření je cítit příjemná svěží vůně, která není vtíravá a není ani příliš intenzivní. Díky kapátkovému aplikátoru je aplikace velmi pohodlná a praktická, protože na tamponek nanesete přesně takové množství, které chcete a zbytečně tak neplýtváte.  Já  tonikum používala každé ráno a večer. V letních dnech jsem po něm sáhla občasně i v průběhu dne, díky jeho osvěžujícímu efektu. Tonikum velmi dobře, ale přesto jemně pleť čistí, odstraňuje přebytečný maz a poradí si i s nečistotou, jako je zbytek make-upu. Po dočištění nevytváří lepivý a ani lesklý film, naopak pleť krásně zmatní, což je naprosto perfektní. Pleť je po použití tonika pěkně hebká, jemná, rozzářená a především čistá. není ani vysušena a to ani při každodenním a dlouhodobém používání. Co se týče boje s rozšířenými póry, tak tady jsem žádnou změnu nezpozorovala.


Já jsem s tonikem nadmíru spokojená, protože pleť dobře vyčistí a zbaví jí veškerých nečistot. Krom toho pleť zanechá zmatněnou, přesto ale rozzářenou, jemnou na dotek a krásně osvěženou. Líbí se mi, že neobsahuje alkohol a ani při dlouhodobém používání pleť nevysušuje, nedráždí jí a nevypíná. Pokud vás produkt zaujal, tak určitě mrkněte na stránky zdravi-krasa.cz , kde je tonikum právě v akci.

Jaká čistící tonika používáte vy?
Děkuji zastoupení zdraví-krása.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Momentálně používám tonikum od Aknelot a YR, s oběma jsem hodně spokojená. Děkuji ale za tip, určitě za něj kouknu. :)

    | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle by bylo presně na moji pleť :) Já ted na plet nepoužívám tonikum, ale odličující olej od saloos :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy pleť ještě dočišťuji po odlíčení a ráno ho využívám když se opláchnu vodou :) Se samotným odličovákem bych si asi nevystačila.

      Vymazat
  3. No vypadá moc dobře, pro moji pleť ale nebude :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Tonikum mě dost zaujalo!
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak TOHLE mě hoodně láká, zní to jako věc, která by mi sedla perfektně! :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, hlavně asi nejlepší kterou jsem tento rok vyzkoušela :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři