THE BALM - MEET MATT(E) TRIMONY

Krásný den, už nějakou dobu jsem pokukovala po paletce The Balm Meet Matte(e) Trimony . Dlouho jsem váhala, zda si jí pořídit. Nakonec jse...

Krásný den,

už nějakou dobu jsem pokukovala po paletce The Balm Meet Matte(e) Trimony. Dlouho jsem váhala, zda si jí pořídit. Nakonec jsem se rozhoupala a když jsem před pár týdny e-shop projížděla, tak jsem jí do toho košíku hodila. No popravdě v tuto chvíli ani nevím, nad čím jsem takovou dobu přemýšlela, když...

Paletka už na první pohled zaujme krásným obalem, který se nese v retro stylu/designu. U této značky snad není jediný produkt, který by mě neupoutal na první pohled. Tohle mají vážně perfektní. Obal je papírový, což mi nějak nevadí, protože já tyhle kartonové obaly mám moc ráda a nezabírají tolik místa. Líbí se mi, že v paletce je i velké zrcátko, u kterého se jednoduše můžete poupravit, nebo rovnou namalovat. 


Uvnitř je devět krásných matných stínů a to byl taky důvod, proč jsem si jí pořídila. Takhle už mám komplet matnou paletku pořád po ruce a nemusím bloudit po x paletkách v šuplíku. Je super, že se stíny v paletce vytvoříte jak jemné denní líčení, tak i líčení na večer. Je tam i několik odstínů, které vám výborně poslouží jako přechodové barvy, ale také odstíny, s kterými pěkně rozjasníte vnitřní koutek, nebo které použijete na rozzáření celého víčka, když zrovna pospícháte, nebo se s líčením nechcete dělat. 


Stíny jsou pěkně máslovité a mají velmi dobrou pigmentaci, to platí i u těch světlejších odstínů. Tady si rozhodně stěžovat nemůžu. Jsou lehce prášivější, ale zase jsou to matné stíny a není to nic extrémně hrozného. Stíny se dobře nanášejí na štěteček a dobře se s nimi pracuje i na očním víčku. Barvy se do sebe perfektně zapracovávají a rozmazávají do ztracena. Co se týče výdrže, tak já používám vždy bázi a s ní drží teda na jedničku.


Pro představu pigmentace - jedna vrstvička.

Inspirace s paletkou The Balm Meet Matt(e) Trimony

První fotka - Matt Lopez, Matt Evans, Moskowitz, Matt Ahmed
Druhá fotka - Matt Lopez, Matt Evans, Matt Rosi, Matt Thomas, Matt Ahmed, Matt Lin


Já jsem s paletkou velmi spokojená a jak jsem psala v úvodu - nevím, nad čím jsem tak dlouho váhala, protože po ní sahám skoro každý den.

Jak se vám paletka líbí? Máte raději matné, nebo třpytivé stíny?

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Musím říct, že paletka mě jako první zaujme svým balením :) Jinak odstíny bych řekla ze jsou na mě moc tmavé, ale pigmentace vypadá dokonala. A opět jsi s nimi udělala pěkné líčení :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je úžasné a ta pigmentace také :) Moc děkuji

      Vymazat
  2. Aaaaaa! Nádherný odstíny, hlavně teda Matt Kumar, to je můj favorit ❤️
    Krásná paletka!

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je luxus! Nádhera! Moc sa mi páči líčenie na prvej foto :) Kiež by som sa i ja vedela tak krásne nalíčiť :) Inak radšej mám asi matné tiene, no občas mám chuť aj na poriadne trblietky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:-) Je to jen o tom trénovat, pak jde vše :-)

      Vymazat
  4. Vyzera nadherne, citam na nu len same pozitiva! Uz nad nou uvazujem celkom dlhsie :) juuj krasa aj to licenie s nou ;)

    Na blogu sutaz :)
    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa veľmi láka, ale vôbec by som nevyužila tú čiernu a theBalm také pchá do všetkých paletiek s očnými tieňmi. Takže čakám kým prídu s niečím bez čiernej či inej mega tmavej :D. A skvelé líčenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na oficiálních stránkách USA mají i monostíny, bylo by fajn, kdyby se to dostalo i k nám:-)

      Vymazat
  6. Mě se více líbí třpytivé oční stíny. Taky už dlouho koukám na jednu paletku od The balm a stále odolávám. Tato paletka má pěkné odstíny a líčení se ti opět povedlo, je nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Jo odolávat je těžké, mně to dlouho nikdy nevydrží:-D

      Vymazat
  7. Wau tá vyzerá super! Mám prvý výrobok od The Balm - paletku vo forme vodičského preukazu a je to vážne výborný produkt :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka vypadá nádherně, využila bych všechny odstíny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná :) Pokud se ti líbí, tak do ní jdi, nebudeš litovat :)

      Vymazat
  9. Mně se v paletce nejvíce líbí ten červený a vínový stín, jaké jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červený stín je nádherný a vínový taky! Všechno je v recenzi :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři