Balmi - Balzámy na rty a Giveaway

Krásný den, dnes tu pro vás mám článek o balzámcích na rty značky Balmi , o kterých jsem se dozvěděla před nějakým časem a tak jsem na ně...

Krásný den,

dnes tu pro vás mám článek o balzámcích na rty značky Balmi, o kterých jsem se dozvěděla před nějakým časem a tak jsem na ně byla hodně zvědavá. Balzámky používám moc ráda, hlavně v průběhu dne a před spaním po nich sahám . Já totiž neusnu dříve, než si rty něčím nenamažu, je to už takový můj zvyk a to nemusím mít rty ani nějak suché.


- ochranný faktor SPF 15 a UVA ochrana
- obsah vitamínu E, bambuckého másla a jojobového oleje 


Balzámky mě okouzlily na první pohled krásným barevným designem a celkově zpracovaným balením, i když pro někoho zrovna nebude příliš praktické. No ale stejně, řekněte sami, že jsou nápadité, já myslím, že jednoznačně.


Balzámky mi přišly dohromady tři a každý má jinou barvu. I když se mi nejvíce líbil ten červený, tak jsem nakonec sáhla po tom oranžovém, který má jahodovou vůni. Už jen když balzámek otevřete, tak ucítíte krásnou, příjemnou a intenzivní vůni, z které jahody opravdu cítíte. Ta parfemace je teda naprosto krásná a lahodná. Balzámky mají lehce hutnější a mazlavější konzistenci, ale při styku se rty tají a díky tomu se velmi dobře nanáší. Nemusíte se ani bát hutného těžkého efektu, protože na rtech jsou krásně lehké. Když si s nimi namažete rty, tak ihned cítíte zvláčnění a hydrataci, která bude dostačující i pro suché rty. 


Já jsem s balzámky spokojená. Líbí se mi jejich nápaditý design a taky krásná intenzivní vůně, do které bych se nejraději zakousla. Nezklamala mě ani dobrá hydratace, která je pro mé rty více než dostačující.


Giveaway
No a teď se můžeme vrhnout na soutěž pro vás, která bude mít dva výherce.


A jak se zapojit?
1. Napište mi do komentářů jakou značku z e-shopu krása.cz by jste chtěli vyzkoušet, nebo která vás nejvíce zaujala. 
2. Připište i jaký balzámek by jste si vybrali (bílý - kokos nebo červený - třešeň) a nezapomeňte na váš email, abych vás mohla v případě výhry kontaktovat.

Soutěž bude ukončena 30.9.2016 o půlnoci.

I když se soutěže třeba nezúčastníte, tak mi stejně napište, jak se vám Balmi balzámky líbí?
Děkuji zastoupení Krasa.cz  (Vivantis) za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

47 komentářů

  1. Ráda bych vyzkoušela značku Brazil Keratin a v případě výhry bych ráda bílý-kokos
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Boží fotky opět...pořád se opakuju :D Celkem zajímavě vypadá značka Matis - vůbec ji neznám. Oba dva balzámky vypadaj skvěle - a radost bych měla z jakéhokoliv, ale když už tak z třešňového by ta radost byla ještě větší.

    OdpovědětVymazat
  3. Značka, která mě na eshopu zaujala a ráda bych ji vyzkoušela je Naturalium. Jinak balzámky mají moc pěkný obal a v případě výhry bych si vybrala ten třešňový, ale ani kokosovým bych nepohrdla. Máš to moc pěkně nafocené. :-) Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, musím uznat, že design těchto balzámů se opravdu povedl. Jsou moc krásné a bych je někdy ráda vyzkoušela. No alespoň jeden pro mé věčně suché rty, by byl jistě skvělý. Třeba ten kokosový. Zatím ještě nevím, co bych si z eshopu objednala, ale jsem ráda, že jsem na něj narazila. Až budu při penězích, určitě si tam něco vyberu, ale teď zase moc utrácet nemůžu. Každopádně, díky za tipy :)

    tamtatma@gmail.com

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně bych chtěla vyzkoušet něco od Weledy. A ráda bych vyhrála bílý kokos.
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, Balmi si prajem už dlhšie vyskúšať, páčil by sa mi kokosový :)
    Z ponuky eshopu ma zaujala značka dr. Hauschka.
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na balzamky som uz pozerala, maju krasnu krabicku :) rada sa zucastnim, zaujal ma kokosovy :) pozyvam ta na sutaz aj ku mne :)
    Na krase nakupujem celkom casto, najviac ma u nich laka znacka Nuxe, uz mam v kosiku denny krem :)
    tilkanudzikova@gmail.com

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  8. Balzámky jsou úžasné. Já bych chtěla vyzkoušet něco do Benefitu.
    Chtěla bych bílý balzámek.
    koubovalenka8@gmail.com

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  9. Mne sa páči dr.Hauschka a tiež Dermacol. :)
    Chcela by som kokosový (biely) balzám.

    GFC: Soňa Lazoriková
    Email: s.lazorik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by se líbilo vyzkoušet Payot.
    Jinak balzámek kokos, protože třešeň znám :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Stále se přemlouvám ke značce The Balm, jinak kokos je jasná volba �� g.seda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Na krasa.cz bych ráda vyzkoušela něco od weledy
    Jinak bych si vybrala červený :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. Z eshopu mě nejvíce zaujala vlasovà kosmetika od Matrix, která mámá krásné produkty. Jinak bych si vybrala třešňový balzámek, aby mi připomínal léto :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Z eshopu mě nejvíce zaujala vlasovà kosmetika od Matrix, která mámá krásné produkty. Jinak bych si vybrala třešňový balzámek, aby mi připomínal léto :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky já bych si tedy toho objednala ráda více, ale kde na to při mateřské brát? :( :D Moc ráda bych vyzkoušela od Nuxe Suchý olej, Purity vision růžovou vodu nebo i od Sefirosu 100%ntní Marulový olej a je toho mnohem více :D :D Jinak ráda bych si vybrala třešňový balzámek jelikož jsem na kokos alergická a tak bych nerada pokoušela své zdravý :)
    email: moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ten bílý mě láká víc :) A ze značek mě zaujala Benefit.
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já už chci dlouho vyzkoušet něco od Benefit nebo TheBalm. A za mě vítězí kokos :)
    dominika.kutheilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, já jsem mazáním rtů úplně posedlá" V každé kabelce mám alespoň dva balzámy :D ať už eos, oriflame kalíšek nebo obyčejný jelení lůj z drogérie. Několik lidí už mi řeklo, že jsem závislá, ale tak co, každý máme něco :) :D Určitě bych ráda vyzkoušela neco od TheBalm cosmetics:) a z těchto bych ráda asi kokos:)mám to radši než vyloženě ovocné.. kaluzovanatali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ráda bych vyzkoušela neco od značky Clinique. jejich výrobky jsou hodně chváleny, ale bohužel finance mi nedovolují tuto značku zkusit.
    Pokud bych vyhrála tak ten balzámek třešničkový.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych chtěla vyzkoušet produkty od značky Sefiros, které mě hodně zaujaly :)
    Vybrala bych si kokosový balzám, protože miluju kokos a kdybych mohla, tak mám všechno s vůní kokosu :D
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Chtěla bych balzám třešňový, protože miluji třešně.
    Ráda bych vyzkoušela produkty od značky Matis Paris.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. S těmito balzámky zkušenost nemám, ale zrovna jsem jeden objednávala kamarádce k narozeninám, tak doufám, že s ním bude také spokojená :) Mě samotnou by moc potěšila kterákoli vůně, o kapku víc možná ta kokosová :) A když už jsme u těch balzámů, ráda bych vyzkoušela nějaký od značky Burt's Bees :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Z e-shopu krása.cz bych chtěla vyzkoušet značku Benefit. :)
    Pokud by se poštěstilo přála bych si balzámek červený - třešeň.
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Hned na začátek musím říct, že to balení je prostě luxusní, co více si přát?! :D:))
    Jinak vidím, že je na e-shopu opravdu velký výběr, ale ráda bych vyzkoušela právě tyto balzámky a dala bych přednost kokosovému :)
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  25. Mě na e-shopu zaujala značka Revlon.
    Balzámky se mi moc líbí a jako atopik je to promě nepostradatelný pomocník a nedám bez nich ani ránu a radši mám určitě ty hutnější. Kdybych vyhrála , tak bych radši ten kokosový :-)
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj,

    na stránkách mě nejvíce zaujaly paletky stínů na oči, to je jasný :D :) Vybrala bych si asi kokosový balzámek na rty, miluji kokos :)

    Hezký zbytek dne!

    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mě na eshopu zaujala značka Clarins.
    Balzámy používám každý den, a tyto jsou velmi roztomilé. Líbí se mi více než Eos.
    A který z nich nejvíc? Oba bych ráda vyzkoušela, ale když to musí být jen jeden, tak asi kokosový.
    Hezký den, lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Vyzkoušet chci již dlouho značku Weleda. Balzám bych brala J
    jahodový:)

    OdpovědětVymazat
  29. Vybrala bych si nějakou paletku od Makeup Revolution, ty mají moc hezké.
    Kdybych vyhrála, dala bych přednost kokosovému balzámku, to je moje oblíbená vůně.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. beru horcik a zinek ale jiny tak bych rada zkusila tento a brala bych tresnovy balzam ivvoj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky :)
    Ty balzámky vypadají naprosto dokonale! Já jsem celkem závislák na balzámy, snažím se mít vždy alespoň jeden po ruce. Tento balzám by byl v mé sbírce takový sběratelský kousek, vypadá fakt skvostně.
    Ze stránky Krasa.cz bych ráda vyzkoušela značku Softlips, další balzámy, které mě zaujaly svým balením a moje srdce po nich prahne. A dále bych si tam vybrala rozjasňovač od theBalm Mary-Lou :)
    Kdyby se na mě štěstí usmálo, ráda bych vyzkoušela ten třešňový balzámek.

    stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda bych vyzkoušela spoustu značek z toho e-shopu, třeba Matis, Dr. Hauschka nebo Clinique, balzámky jsou moc roztomilé a určitě bych si vybrala třešňový.
    kiss.iii(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Balzamy sú krásne. Určite by som zo stránky rada vyskúšala Matis Paris alebo Benefit. GFC Danka Krnáčová
    E-mail dankamandarinka@gmail.com
    Vybrala by som si čerešňový 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  34. moc krasne urcite za me weleda tu bych zkusila jinak kokos vede tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ráda bych získala zkušenost s produkty značky Fytofontana Stem Cells. V případě výhry bych ráda kokos :-)
    ivets@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ráda bych vyzkoušela nějaký produkt od značky Shiseido. Balzámky mají moc krásný design. V případě výhry bych měla radost z červeného, kromě jeho hlavní funkce by se mi líbil jako malý doplněk do kabelky. 😀 Hezký večer. ☺ erikarybova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ráda bych vyzkoušela nějaký produkt od značky Shiseido. Balzámky mají moc krásný design. V případě výhry bych měla radost z červeného, kromě jeho hlavní funkce by se mi líbil jako malý doplněk do kabelky. 😀 Hezký večer. ☺ erikarybova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Chtěla bych vyzkoušet něco od značky Sefiros, četla jsem celkem dobré recenze. A z balzámků se mi moc líbí ten kokosový.
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Rozhodne benefit
    Ervulenka@seznam.cz
    Tresnovy

    OdpovědětVymazat
  40. Já bych chtěla vyzkoušet benefit nebo NYX :)
    e-mail:KarolBrazdilova@seznam.cz
    Já MI LU JU kokos ,takže určitě kokos <3 :)

    OdpovědětVymazat
  41. Chtěla bych vyzkoušet produkty od Vichi
    nelarichterova@gmail.com
    Třešeň

    OdpovědětVymazat
  42. Ráda bych vyzkoušela make-up Cliniqe. Pro moji náročnou, aknozní, nesjednocenou pleť by byl ten pravý společník.
    Z Balzámů bych si vybrala třešeň.
    slavikova.ewa@seznam.cz Bohužel pod anonymním komentářem, ale sleduji Tě na fb i instagramu pod jménem Eff Slavíková. Nejde mi to zde jinak přidat :(

    OdpovědětVymazat
  43. Ráda bych vyzkoušela něco od přírodní značky Sefiros - hodně se mi líbí Minerální bahno z Mrtvého moře a Tělový peeling se solí a olejem, tyhle dvě věci zřejmě must have! :) Balzám bych volila kokosový.

    GFC: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Z eshopu ma najviac asi zaujala značka NYX, takže asi tú :) a z balzamu juuj ja milujem kokos, takže na isto kokosový :)
    GFC: ZuZu
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com

    OdpovědětVymazat
  45. Ráda bych vyzkoušela značku Neutrogena, jestli je opravdu tak účinná, jak říkají v reklamě. V případě výhry bych ráda ten červený.
    info.malkova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tímto bych vám všem chtěla poděkovat za účast v soutěži o balzámky Balmi. Pokud jste dnes nevyhráli, tak nezoufejte, další soutěže jsou naplánované :) Výhercem o balzámek kokos se stává Lenca a výhercem o třešňový balzámek se stává KLÁRA SVOJANOVSKÁ (Slečny jsem již kontaktovala na email)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři