Max Factor - Podkladová báze Smooth Miracle Primer

Krásný den, dnes bych vám chtěla představit doslova žhavou novinku, kterou si nachystala značka Max Factor v podobě podkladové báze Smoot...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla představit doslova žhavou novinku, kterou si nachystala značka Max Factor v podobě podkladové báze Smooth Miracle Primer. Pokud často používáte make-up, tak je zřejmě součástí vašeho líčení i báze, která by měla nejen výdrž prodloužit, ale taky pleť připravit na další krok a třeba ji i dokonce trochu vyhladit a vyrovnat nedokonalosti, aby výsledný efekt make-upu vypadal na pleti co nejdokonaleji.


Já báze pod make-up používám většinou pokaždé, ale popravdě mi některé nesednou. Po silikonových bázích sahám nejméně a to z několika důvodu. Když na pleť nanesu silikonovou bázi, tak se mi zdá, že mou pleť celkem zatěžuje a make-up mi na tomto podkladu nedrží tak dobře. Další důvod je ten, že silikonové báze mi ucpávají hodně póry a tím největším je, že pokaždé, když bázi použiji (opět myslím silikonovou) tak se mi zhorší pleť a to je ten největší důvod, proč tyto báze moc nepoužívám a sahám po nich jen minimálně.


Tato žhavá novinka patří do řady Miracle, kam spadají ještě tři druhy make-upů, každý s jiným finišem. Báze je proto skvělým doplňkem zejména pro tyto make-upy: Miracle Match, Skin Luminizer Miracle a Ageless Elixir Miracle. Báze by měla díky hydratačnímu složení vyhladit povrch pleti a umožnit tak bezchybnou aplikaci make-upu a docílit tím zdravě působící pleti bez výrazných nedokonalostí. Složení obsahuje silikonové částečky elastomerů, které vyplní nerovnost pleti, drobné vrásky a další nedokonalosti. Obsahuje i pečující složky jako glycerín, niacin amid a N-acetylglukosamin, který dodává pleti hydrataci. Účinné antioxidanty jako je vitamín E, panthenol a výtažky ze zeleného čaje, navíc pečují o mladiství vzhled.


Báze je v plastové lahvičce s pumpičkovým aplikátorem, který je praktický a který u těchto produktů rozhodně oceňuji. Design se nese v jednoduchosti a díky kombinaci bílé a zlaté barvy, působí elegantně. Konzistence je krémová, ale trošku hutnější. Báze má bílou barvu a tím připomíná krém. Nicméně se roztírá po pleti velmi dobře a stačí ji nanášet v malém množství, takže se nemusíte bát, že by vám nějakou dobu nevydržela. Po nanesení je pleť vyhlazena, ale jen jemně. Rozhodně to není žádný extra efekt vyhlazené pleti, to očekávejte spíše u těch silikonových. Doporučuji dopřát bázi trochu času na vstřebání a pak následně nanést make-up a pokračovat vaším běžným líčícím a zkrášlovacím procesem. Co se týče výdrže, tedy hlavně toho, jestli make-up s touto bází vydrží déle, tak to posoudit zcela nemůžu. Je ale pravda, že mi make-up s použitím tohoto podkladu na mé mastné pleti držel dobře celý den a jen občasně potřebovaly zapudrovat lesklá místa v oblasti čela, nosu a také brady. Další důležitou věc, kterou bych určitě mohla vyzdvihnout je, že báze je na pleti pěkně lehká a mojí pleť nijak nezatěžuje a navíc jí ani nezhoršila, jako právě ty silikonové, které mi na pleti vždy udělají neplechu.


Báze dobře připraví pleť na následující aplikaci make-upu a líbí se mi, že je lehce hydratační a mou mastnou pleť nezatěžuje a neucpává. Já jí mám teda raději, než ty silikonové. Co se týče vyhlazení a vyplnění nedokonalostí, tak tady je efekt jen minimální, určitě nečekejte vyhlazení jako například u silikonových produktů. Cena tohoto primeru je 494 Kč, což se mi zdá trochu moc, proto pokud budete uvažovat o koupi, tak bych určitě počkala na nějakou akci. 

Jaké báze pod make-up momentálně používáte vy?
Děkuji zastoupení Max Factor za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Já bázi nikdy nepoužívala a když ano tak jen obyčejný krém a bylo to v pohodě. Ale tohle vypadá dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám celkem nedokonalosti a i maličké vrásky, takže podkladové báze používám většinou vždy když se líčím :)

      Vymazat
  2. Já jsem bázi ještě nikdy nepoužila :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. ja bázy nejak nepoužívam, lebo sa neviem zbaviť názoru, že mi nebude pleť dýchať..ale bolo mi povedané, že práve pod makeupom nedýcha,takže neviem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi stává u těch hodně silikonových. Mám pocit, že na té pleti jen sedí a póry se ucpavaji. U téhle to tak nemám a nezdá se mi, že by pleť nějak zatěžovala.

      Vymazat
    2. To se mi stává u těch hodně silikonových. Mám pocit, že na té pleti jen sedí a póry se ucpavaji. U téhle to tak nemám a nezdá se mi, že by pleť nějak zatěžovala.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři