Nivea - Nová řada na čištění pleti Creme Care a micelární čistící ubrousky

Krásný den, čištění pleti by mělo být pro nás všechny nedílnou součástí našeho každodenního dne. I přesto se ale stále setkávám s tím, že ...

Krásný den,

čištění pleti by mělo být pro nás všechny nedílnou součástí našeho každodenního dne. I přesto se ale stále setkávám s tím, že slečny, ale i ženy tuto část někdy vynechají a jdou spát neodlíčené. Především když přijdou domu z nějakého večírku, který se protáhl až do ranních hodin, tak tento krok odloží na dobu, až se probudí. Pokud čas od času narazíte na můj článek, který se týká odličovacích a čistících přípravků, tak už víte, že já tento krok neodkládám nikdy a to můžu přijít domů odpoledne, večer, nebo v brzkých ranních hodinách. Po letech každodenního odličování a celkové večerní péče, jsem si již vybudovala zvyk, že namalovaná neusnu za žádných okolností. Je to velmi důležitý krok, který sice je zdlouhavý a nudnější, ale velmi důležitý pro vaši pleť. Dnes bych vám proto chtěla představit novou řadu jemné čistící péče Creme Care - Nivea, která obsahuje tři různé druhy přípravků a díky tomu si každý z vás může vybrat způsob aplikace, který mu vyhovuje nejvíce.


Řada na čištění pleti Creme Care 
- vhodné pro všechny typy pleti
- pro citlivé čištění bez podráždění a vysušování 
- unikátní vůně a péče Nivea, která pleť odlíčí, jemně vyčistí a zanechá pleť sametově hebkou.

Čistící pleťové mléko 
Obal mléka je plastový s uzávěrem a modrým designem, který na mě působí příjemně. Mléko má vůni naprosto charakteristickou se značkou Nivea, takže pokud vám voní jejich krémy a různé výrobky, tak tady rozhodně vedle nešlápnete. Konzistence je lehce krémová, nic co by bylo příliš hutné, ale zase nic, co by bylo moc tekuté. Mléko můžete aplikovat pomocí vatového tamponku, nebo konečky prstů. Tady záleží jen na vás, jaký způsob vám bude vyhovovat víc. Já ho většinou nanášela konečky prstů a následně jsem ho do pleti jemně vmasírovala. Poté se mléko má odstranit opět vatovým tamponkem, nebo pleťovou či čistou vodou. Tady jsem využila vždy třetí variantu, protože si pleť po odlíčení vždy oplachuji a následně ještě dočišťuji pleťovou vodou, či tonikem. Mléko si velmi dobře poradí s make-upem a také s pudrovým produktem, ale na oční makeup ho nedoporučuji. Je pravda, že řasenku při větší snaze dokáže odstranit, ale jak říkám při větší snaze. To znamená, že musíte na oční okolí moc tlačit, aby jste řasenku odstranili stoprocentně a to pro slabou jemnou kůžičku v oblasti očí není zrovna nejlepší způsob. Za sebe doporučuji na oční makeup používat spíše dvoufázové odličovače. Musím ale říct, že po odlíčení je pleť krásně hebká a jemná na dotek a celkem i pěkně hydratovaná. Pokožka po použití není nějak vypnutá a ani zarudlá, což je super.

Čistící pleťový krém
Krém je v plastové tubě, má stejný design jako předchozí produkt a i stejnou vůni. Konzistence je trochu hutnější než u mléka, ale opět je příjemná a krémová. Aplikace krému je stejná jako u mléka s tím rozdílem, že je tady dobré pleť navlhčit. Pak už krém můžete nanést na tamponek, nebo ho vmasírovat rovnou do pokožky pomocí prstů a následně ho opláchnout vodou, nebo čistící pleťovou vodou. Krém si opět celkem dobře poradí s make-upem a pudrovými produkty, ale s řasenkou rozhodně ne. Opět by jste museli s tímto produktem zbytečně moc drhnout víčko a jemnou kůžičku, což dobře rozhodně není. Nicméně opět musím pochválit to, že krém zanechává pleť pěkně hydratovanou, krásně jemnou a pokožku nedráždí a nevypíná ji.


Čistící pleťové ubrousky
- odstraňují make-up, voděodolnou řasenku i další nečistoty

Ubrousky jsou v modrém obalu, který je uzavíratelný lepící páskou a vůně opět stejná Niveácká. Musím říct, že odličovací ubrousky používám jen velmi zřídka a nejsem zastáncem toho, že by se měly používat každý den, to rozhodně ne. Jsou to ale skvělí pomocníci, především když cestujete a nemáte možnost tekoucí vody a zdlouhavého procesu odličování. Ubrousky jsou celkem pěkně napuštěné tekutinou, takže se s nimi make-up odličuje pěkně a celkem i rychle. Poradí si i s řasenkou, ale opět budete muset na oční okolí více tlačit a to zase není zrovna nejlepší způsob pro oční kůžičku. Pleť je po odlíčení ubrousky pěkně hebká, i když je pravda, že po ubrouskách je pleť trošičku lepkavá, ale není to nic extrémního. Každopádně mám potřebu si pleť opláchnout, abych se tohoto efektu zbavila.


Micelární čistící pleťové ubrousky 3v1
- odstraní make-up i voděodolnou řasenku 

Tyto ubrousky už do řady Creme Care nepatří, ale věnují se dnešnímu čistícímu tématu, takže vám i o nich něco řeknu. Ubrousky jsou v bílém obalu s lepící uzavíratelnou páskou. Vůně už není typická pro Niveu, ale je příjemná, svěží a nevtíravá. Ubrousky jsou napuštěné o něco více, než ty z řady Crema Care a tak odličování s nimi je rychlejší a i pohodlnější. Odlíčí velmi dobře make-up a s řasenkou si poradí o něco lépe, než ty modré. Nicméně to opět není můj šálek kávy, protože opět je to zdlouhavý proces a také budete víčko muset trochu dřít, aby jste řasenku odstranili stoprocentně. Po odlíčení ubrousky je pleť krásně jemná a hebká. Dokonce na pleti nevytváří ani lepivý film, což je určitě plus, protože díky tomu ani nemám potřebu pleť opláchnout.

Tak a jsme u konce a tady bych se asi ještě trochu rozepsala, co se shrnutí týče. Řada Creme Care mě celkem zaujala a z těch tří produktů jsem si nejvíce oblíbila pleťové mléko, které není tak hutné jako krém a mé mastnější pleti vyhovuje více. Když se zaměřím na celkové odlíčení pleti, tak na odstranění make-upu bych doporučila v klidu všechny produkty, které jsem dnes zmínila, především tedy čistící mléko, krém a při nutnosti cestování i ubrousky. Co se týká odstranění očního makeupu a zejména řasenky, tak bych nedoporučila ani jeden z produktů . Jde o to, že já mám na odličování očí nejraději dvoufázové odličovače, které si s očním make-upem poradí raz dva a bez jakéhokoliv dření a tlačení. Nicméně v odličování očí hodnotím nejlépe opět pleťové mléko a micelární ubrousky, ale s jedním velkým ale. Pokud hledáte čistící produkty, zejména pro odstranění make-upu a pudrových produktů, které navíc pleť pěkně hydratují, nevysušují, pokožku nevypínají, ale přesto jí dobře vyčistí, tak na tuto řadu určitě mrkněte. 

Co říkáte na novou řadu Creme Care? Zaujal vás některý z čistících produktů?
Děkuji zastoupení Nivea za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Měla jsem také možnost otestovat tyto novinky a mě nejvíce oslovily odličovací ubrousky a čistící emulze, která se smývá. :)

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ubrousky jsou celkem fajn, hlavně ty micelární odličují dobře, teda až na ty oči :)

      Vymazat
  2. Něco jsem o tom slyšela, ale moc mě to nezaujalo, Niveu moc nepoužívám, když už používám ubrousky tak třeba od Baley atd. Krásné fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já mám Niveu celkem ráda, některé výrobky kupuji pořád dokola.

      Vymazat
  3. Vypadá to dobře, zaujal mě pleťový krém, já už ale nějakou dobu používám čistící gel Mixa a jsem s ním spokojená :)

    Bambielle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Mixi jsem na odličování zatím nic nezkoušela, ale vždycky po ní pokukuji :)

      Vymazat
  4. Niveu vůbec nepoužívám, ale z tvého článku mě nejvíc zaujaly ty micelární ubrousky! Za měsíc jedu do Londýna a asi si je pořídím, protože na cestování je to super pomocník :)

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za mě doporučuji hlavně ty bílé micelární :)

      Vymazat
  5. Tahle nová řada vypadá zcela dobře :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám len tie modré obrúsky, no nič moc. Na očný make-up sú málo vlhčené, na dočistenie pleti sú celkom fajn :)

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem to taky psala, že na oči to není nejlepší. Já ale na oči vždycky používám dvoufázové odličovače s kterými to jde rychle a hned :)

      Vymazat
  7. Mně hodně zaujal ten mycí krém, protože preferuji odličování a čištění pleti na mokro. Na oči používám zvlášť dvoufázový odličovač nebo micelárku, časem chci tenhle mycí krém rozhodně zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky na oči používám nejraději dvoufázové odličovače :) Nicméně určitě zkus, je fajn :)

      Vymazat
  8. Ja Niveu milujem!
    Pozývam ťa na moju veľkú GIVEAWAY: GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři