L´Oréal - Volume Million Lashes Féline

Krásný den, dnes bych vám chtěla dát tip na jednu řasenku od značky L´Oréal pod názvem Volume Million Lashes Féline . Řasenky jsou všeobe...

Krásný den,

dnes bych vám chtěla dát tip na jednu řasenku od značky L´Oréal pod názvem Volume Million Lashes Féline. Řasenky jsou všeobecně hodně individuální záležitost, protože každý máme jiné řasy. Někdo je potřebuje prodloužit, někdo naopak zahustit a někdo má rád efekt výrazných a zároveň natočených řas. Proto je celkem těžké najít řasenku, která by vyhovovala úplně každému a vlastně je to nejspíše i nemožné.

Řasenky patří k mému každodennímu makeupu, je to můj nejoblíbenější kousek hned po úpravě obočí. Hlavně teď v létě jsem nepoužívala skoro nic jiného než řasenku. V těchto vedrech se mi většinou nechce zatěžovat pleť různými produkty make-upů a mám raději, když pleť může dýchat a trochu si od veškeré dekorativní kosmetiky trochu odpočine.


Obal řasenky a celkový design i barevná kombinace zlaté a zelené barvy se mi moc líbí a působí na mně elegantně až luxusněji. Řasenka má umělý klenutý kartáček, kde jsou z jedné strany štětinky kratší a z druhé delší. Kartáček není nějak velký, takže by mohl vyhovovat i vám, kteří máte menší oči. Konzistence řasenky je pro mně vyhovující, není příliš tekutá, ale zároveň není příliš hutná. Díky tomu rychle zasychá a řasy zůstávají pěkně natočené. Řasenka už v první vrstvě udělá krásné a oddělené řasy, kterým dodá spíše prodloužující efekt, než velké zahuštění. Nicméně, kartáček velmi dobře zachytí každou řasu a pěkně jí obalí barvou, nemá problém ani s dolními řasy, které také pěkně natočí. Co se týče výdrže, tak s tou jsem také spokojena, protože mi barva na řasách vydrží celý den, aniž by se začala drolit a popadávala pod oči.

Řasenka v jedné vrstvě


A jaký je tedy konec? Řasenka mi řasy pěkně natočila a prodloužila. Co se týče zahuštění, tak to bylo minimální a popravdě jsem čekala, že to bude lepší. Nicméně mi řasy s ní vydrží pěkně natočené a obalené barvou až do večera, aniž by se barva začala drolit, nebo by ztrácela na intenzitě. Taky se mi líbí, že řasenka moje řasy nějak extra neslepovala. Pokud tedy hledáte spíše efekt prodloužení, tak na ní mrkněte na krasa.cz , kde je zrovna v akci.


Co říkáte na řasenku Féline? Máte raději řasenky které prodlužují, nebo ty které řasy zahustí?


FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   YOUTUBE
Děkuji zastoupení Vivantis za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. A mně tahle vyhovuje teď ze všech nejvíce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře :) Pro mně taky není špatná, jen mi s ní tolik nejdou zahustit řasy.

      Vymazat
  2. Má pěkný effekt, já se přiznám, že asi žádnou řasenku L´oreal nemám.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já momentálně používám pouze tužku na obočí a to je tak vše čím se maluji :D

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň ušetříš :) Já skoro celé léto nepoužívala nic :D

      Vymazat
  4. Taky jsem to měla v létě s řasenkou podobně. Kolikrát to fakt byla jediná věc, kterou jsem na sobě z dekorativky měla. A když se mi joooo chtělo, tak ještě obočí. Jinak nic :-)

    Tahle L'Oreál vypadá zajímavě. Akorát mě by se hodilo víc, kdyby i víc zahušťovala. Nejradši mám ten efekt, kdy řasenka u kořínků řasy tak zhustí, že to skoro vypadá, jako kdyby si člověk namaloval linku :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň nejsem jediná kdo si v létě vystačí se svým obličejem :D Já v horku na obličeji prostě nemůžu mít nic :D Jo takové mám taky ráda. Je to škoda, čekala jsem řasy více zahušťěné.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři