Moje inspirace a wishlist - Zaful

Krásný den, dnes mám pro vás připravený u mně na blogu trochu netradiční článek. Spojila jsem inspiraci oblečení a wishlist s kousky, kter...

Krásný den,

dnes mám pro vás připravený u mně na blogu trochu netradiční článek. Spojila jsem inspiraci oblečení a wishlist s kousky, které si chci v brzké době pořídit. Barevné outfity nosím nejraději v létě a taky v létě se nejraději oblékám. Když pak nastává podzim, tak můj šatník zaujmou zejména jednobarevné kousky a většinou černé barvy. Já černou barvu miluju, protože se dá dobře kombinovat a hlavně se v ní cítím dobře.


Inspirace 
Dnes jsem se nechala inspirovat e-shopem Zaful.com, kde čas od času nakupuji. Jsou to většinou spontánní nákupy a většinou co jsem odtud pořídila, byly z osmdesáti procent šaty, pak různé doplňky a v letním období několik kousků z boho stylu, který v létě nosím často a nejraději.
První inspirace je zaměřená spíše elegantně, kde je hlavní barvou černá. Tady jsem na ukázku zvolila delší šaty, které mají nádherný výstřih a průstřihy, které letos letí. Dále jsem přidala klobouk, který je jednoduchý. Co se týče klobouků, tak já je miluju a vždy se těším na podzim, až je opět vytáhnu. Kotníkové boty jsou dalším kouskem, který v podzimních dnech vytahuji a proto jsem je přidala i zde. Černá kabelka s třásněmi krásně doladí celkový outfit. Když jsem jí dnes na stránkách uviděla, tak se mi hrozně zalíbila a myslím, že si jí stejně nakonec koupím, tak jako ty šaty. No a na oživení celého jednobarevného outfitu jsem přidala tyhle krásné náušnice.

Další inspirace je ve sportovnějším stylu, který já nosím nejčastěji. Jsem ale typ člověka, který se jeden den oblékne do elegantního stylu, druhý den do sportovního a třetí den do boho stylu. To jak se oblékám ovlivňuje nejen počasí, které je venku v daný den, ale také moje nálada a samozřejmě i příležitost, nebo akce, na kterou jdu. Nicméně tady jsem zvolila tmavé džíny s vysokým pasem. K nim sportovnější volnější mikinu, která se mi teda hodně líbí a botky v černo bílé kombinaci s hroty. 


Jako poslední tip tu mám svetry, které jsou v podzimních a zimních dnech velmi oblíbené. Já je teda nosím moc ráda, protože jsou pohodlné a zahřejí. I když se jedná jen o svetr, tak je úžasné, jaký výběr co se týče střihů, délek, různých detailů, rozparků a aplikací dnes je a o barevnosti už ani nemluvím. Tady jsem do svého wishlistu přidala hlavně ten prostřední kousek, který je zajímavý a k džínům naprosto perfektní.

Líbí se vám některý kousek z dnešní inspirace? Určitě mi dejte vědět, jestli k podzimním outfitům nosíte klobouky.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Zajímavé kombinace :-) u mě teda klobouky vedou hlavně v létě. Na podzim vlastně žádný speciální nemám, což bych mohla napravit! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři