Manufaktura - Jablko limitovaná edice

Krásný den, dnes vám přináším žhavou podzimní novinku od značky Manufaktura . Jedná se o další limitovanou edici, tentokrát s názvem jablk...

Krásný den,

dnes vám přináším žhavou podzimní novinku od značky Manufaktura. Jedná se o další limitovanou edici, tentokrát s názvem jablko, která bude určitě dobrým společníkem v podzimních a zimních dnech. Na tuto řadu jsem se moc těšila, hlavně kvůli vůni, na kterou jsem byla velmi zvědavá, ale také kvůli produktům, které znám již z předchozích limitek a zatím mě vždy mile překvapily. Řada obsahuje čtyři produkty - sprchový gel, krém na ruce, balzám na rty a opět i něco do kuchyně - jablečný sirup.


- produkty obsahují výtažek z jablka 

Regenerační krém na ruce

Co vám budu povídat, krémy na ruce od Manufaktury jsou mým velkým oblíbencem a vždy se k nim ráda vracím. Krém je v plastové stříbrné tubě se zlatou nálepkou a popisem produktu, tak jak to u krémů od této značky bývá zvykem. Když produkt otevřete a přičichnete k němu, tak je to teprve něco. Vůně je nádherná, sladká jako jablíčko a ze začátku i celkem intenzivní. Když ale produkt aplikujete, tak po chvilce se vůně utlumí a po jablíčku je cítit jen jemný nádech. Konzistence krému je hutnější, ale ne příliš. Díky krémové textuře se krásně roztírá. Vstřebávání je téměř okamžité a nevytváří mastný film. Ruce krém ihned zanechá hebké, jemné a krásně provoněné. Krom toho jsou ruce zejména zvláčněné a i lehce hydratované. Hydratace je spíše střední, takže pokud máte hodně suché ruce, nebo dokonce popraskané, tak krém budete muset nanášet vícekrát ve větší vrstvě, nebo sáhnout po něčem více výživnějším.


Zvláčňující sprchový gel

Gel je v plastovém průhledném obalu s příjemným designem a detailem v podobě třásničky. Tyhle detaily mám hrozně ráda a Manufaktura je jednou ze značek, která je často používá. Líbí se mi, že u produktu pozměnili i uzávěr, na který stačí jen máčknout a můžete začít s očistou. Vůně je opět nádherná, intenzivní, příjemná a jablečná. Já se do této vůně zamilovala díky tomu sladkému nádechu. Konzistence je gelová s krásnou tmavě oranžovo-červenou barvou. Gel dobře pění a tak ho můžete nanášet i v menším množství, pokožku jemně, ale dobře umyje a zbaví jí nečistot. Po umytí je pokožka krásně provoněná, opět je hebká, jemná na dotek a také pěkně zvláčněná.


Balzám na rty

Obal produktu je typický pro balzámky, takže nic neobvyklého a zvláštního. Design se nese v červené barvě se zlatou nálepkou a s popiskem produktu. Po otevření už není cítit ta intenzivní vůně jablíčka, tady je hodně lehká a je to spíše jen nádech. Konzistence balzámku je hutnější, ale při styku se rty jakoby trochu taje, takže se nemusíte bát toho, že by jste na rty museli dřít. Po nanesení jsou rty okamžitě krásně zvláčněné, vyživené a také dobře hydratované, pokud tedy máte suché a popraskané rty, tak ho určitě zkuste. Balzámek rtům dodá i trochu lesku, takže rty vypadají pěkně šťavnaté a díky zkosené tyčince rty jednoduše a rychle vyživíte kdykoliv během dne.


Poctivý jablečný sirup s karamelem a skořicí

Posledním produktem z limitované řady jablko už nezahřejete tělo, ale své chuťové buňky. Manufaktura se totiž nechala inspirovat moudrem: Kdo jablko denně sní, k tomu lékař nechodí. Jablko je totiž bohaté na vitamíny, minerály, antioxidanty, vlákninu a krom toho se i pyšní příznivými účinky na organismus. Sirup obsahuje 100% ovocné složky a díky tomu má bohatou a plnou chuť jablečné šťávy a jablečného pyré. Můžete ho využít do horkých nápojů, domácích limonád, či k ochucení koktejlů, nebo dezertů jako jsou palačinky, poháry, nebo obilninové kaše. Musím říct, že sirup má opravdu plnou chuť a je krásně sladký a i voňavý. Vzpomínám si, že v minulé edici okurka, byl také sirup. U toho se mi líbilo, že tam nechyběl lísteček s recepty a tipy ohledně použití. Je to sice detail, ale hodil by se i u tohoto výrobku.


Na celou limitovanou edici - Jablko včetně podrobnějších informací ohledně složení a obsažených výtažku se můžete podívat na oficiálních stránkách Manufaktura - zde

Já jsem s produkty velmi spokojená a rozhodně je můžu doporučit. Krémy od této značky mě nikdy nezklamaly stejně tak, jako jejich sprchové gely. Oblíbila jsem si i jejich balzámek, který rty krásně zvláční a má dobrou hydrataci i pro velmi suché a popraskané rty. Co se týče vůně, tak sto lidí, sto chutí, proto doporučuji si produkty nejdříve očichat. Mně ta vůně ale nadchla a naprosto jsem si jí zamilovala.

Jak se vám líbí nová limitka? Už jste na ni narazili?
Děkuji zastoupení Manufaktury za poskytnutí produktu k recenzi.

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Já jsem s touto řadou také moc spokojená! Balzámek nosím stále u sebe! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle rada vypada opravdu skvele, na podzim a zimu je vune jablka (a skorice) ma vubec nejoblibenejsi :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta skořice tam moc cítit není, ale jinak naprosto fantastické, jak samotná vůně, tak i produkty :)

      Vymazat
  3. Tahle rada vypada opravdu skvele, na podzim a zimu je vune jablka (a skorice) ma vubec nejoblibenejsi :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  4. práve tak premýšľam, že od Manufaktury nemám nič z kozmetiky,ale iba osviežovač do bytu a takú pomôcku na masáž hlavy :) tak je na čase niečo vyskúšať, pretože by ma zaujímalo aké kvalitné majú produkty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení :) Já mám moc ráda jejich krémy na ruce a sprchový gel :)

      Vymazat
  5. Tahle limitka mě uplně zaujala! :) Ráda bych vyzkoušela sprchový gel a nebo krém na ruce :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limitka je super :) Hlavně jejich krémy na ruce mám oblíbené :)

      Vymazat
  6. Já jsem této limitky ještě nic nezkoušela, ale ten sirup mě opravdu láká, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych nejraději vyzkoušela celou limitku :D strašně se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je povedená :) Za všech limitek, které jsem vyzkoušela od Manufaktury, tak tahle je má nejoblíbenější :)

      Vymazat
  8. Kúpila som si krém na ruky, vcelku sa mi páčila jeho vôňa.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři