S Terezou Maxovou o kosmetice (Astrid a Teribear)

Krásný den, ve čtvrtek jsem se vydala do Prahy na charitativní akci Teribear, kam jsem byla pozvaná kosmetickou značkou Astrid a jejím zas...

Krásný den,

ve čtvrtek jsem se vydala do Prahy na charitativní akci Teribear, kam jsem byla pozvaná kosmetickou značkou Astrid a jejím zastoupením. Akce Teribear je pro všechny, kteří chtějí podpořit děti, které jsou znevýhodněné. Krom toho, že pomůžete ostatním, tak uděláte i něco pro sebe, protože akce se nese ve sportovním duchu. Stačí si zakoupit čip a od 8.9 do 17.9.2016 můžete jít běhat, nebo se procházet po Letné, po vyznačeném úseku, který je dlouhý 1,25km. Za každý kilometr, který urazíte a který zaznamená čip, věnují partneři 50Kč na vámi zvolený příběh, pro který se rozhodnete. Podrobnější informace o tomto projektu se dozvíte na oficiálních stránkách Teribear - zde.


Já se této akce zúčastnila a byla jsem moc ráda, protože všude vládla příjemná atmosféra a já se trochu rozhýbala a protáhla. Nejvíce jsem se ovšem těšila na setkání s Terezou Maxovou, která za tímto projektem stojí a která je tváří kosmetiky Astrid. Měla jsem pro ni připravených pár otázek ohledně kosmetiky a líčení, které mi s velkou ochotou a úsměvem zodpověděla. Musím říct, že Terezu obdivuji už dlouhou dobu, je to pozitivní, usměvavý a milý člověk s obrovskou pozitivní energií, kterou kolem sebe šíří.


Jakou pečující kosmetiku používáte?
Když cestuji, tak používám obyčejné odličovací ubrousky, které zrovna nemusí být od drahých značek a také ráda sahám po odličovacím tonikum od Astrid. Co se týče krémů a dalších přípravků, tak většinou jsou to produkty, které se prodávají v lékárnách, je to pro mně takové základní pravidlo, že čím méně chemie a čím nejpřírodnější, tím pro mně lépe, proto ráda a často používám i různé olivové a kokosové oleje.

Jak dlouho se značkou Astrid spolupracujete?
S Astrid spolupracuji prvním rokem a před časem jsem byla požádaná o další spolupráci, což mě moc potěšilo.

Jaký je váš nejoblíbenější produkt od Astrid?
Určitě je to sluneční řada, a vlastně Astrid celkově, protože jednak je to něco, co ve mně vzbuzuje mládí, kdy nás babička mazala a kdy moje mamka nakupovala Astrid v lékárně. Je to něco, co má člověk spojené s dětstvím a se vzpomínkami. Sluneční řadou jsme se i toto celé léto mazali a ani jeden jsme se nespálili, takže tuto řadu můžu vřela doporučit

Jaký je váš nejoblíbenější produkt, bez kterého se neobejdete, nebo bez kterého nevyjdete ven?
Já mám ráda řasenky. Nedovedu si představit, že by člověk jako já bez nich fungoval a další produkt bez kterého se neobejdu je odličovací mléko, protože každý by měl jít do postele s čistou pletí, aby si odpočinula.

Máte raději přirozenější, nebo výraznější makeup?
Přirozenější a někdy i bez všeho. Mně se zdá, že někdy je nejlepší být jen pěkně a jemně opálená, než mít tisíce vrstev make-upu.

Žijete střídavě i v Monaku, jak se líčí ženy tam a jak o sebe pečují?
Ženy tam se podle mého líčí velmi hodně, tedy většina z nich. Myslím si, že v Monaku je někdy ta kosmetická úprava až přehnaná. Ale všimla jsem si, že ta mladší generace už tam dává přednost přirozenějšímu opálenějšímu vzhledu a tolik se nelíčí.

Jaký je váš nejoblíbenější kousek v šatníku?
Jsou to většinou ty kousky, které mám po někom, ať už je to kostýmek, který mám po mamce, nebo kabelka po babičce. To jsou takové věci, který člověk nosí nejraději.


Tímto bych chtěla poděkovat Tereze Maxové za rozhovor a čas, který si pro mně udělala a také zastoupení Astrid, které setkání zorganizovalo a které mě pozvalo.

Doufám, že se vám dnešní článek a rozhovor líbil.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Achjo, škoda že nejsem Pražská a nemohla jsem dorazit, když mi přišla pozvánka, strašně jsem se těšila,.. muselo to být super :) Snad se příště už zúčastním. Mimochodem, krásný rozhovor!
    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nejsem z Prahy, mám to dvě hodiny, ale dlouho jsem nikde nebyla, tak jsem jela :-) Moc děkuji, byla to rychlovka a jsem ráda, že z toho něco vzniklo :-)

      Vymazat
  2. Krásná akce a super rozhovor, hezké otázky sis připravila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že vidím nějaký článek z této akce :) Byla jsem také pozvaná, ale musela jsem odmítnout, protože bydlím přes půlku republiky, což mě strašně mrzelo! Setkání s Terezou určitě muselo být fajn. Stejně jako ona, i já mám od Astrid nejradši sluneční péči :)

    Bomb Cosmetics | Tělový scrub Limetka & Brusinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já jsem z Českých Budějovic, takže taky dálka. Nicméně jsem dlouho nikde nebyla, tak jsem jela. Mám tyhle různé akce ráda, takže když můžu, tak jedu :) Tak snad to vyjde příště :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři