AVON - VLASOVÁ PÉČE ADVANCE TECHNIQUES PRO ZVĚTŠENÍ OBJEMU

Krásný den, dnešní článek bude po nějaké době věnovaný vlasům a vlasové péči s produkty Avon , které jsou z řady Advance Techniques . R...

Krásný den,

dnešní článek bude po nějaké době věnovaný vlasům a vlasové péči s produkty Avon, které jsou z řady Advance Techniques. Rovnou na úvod bych měla zmínit, že moje vlasy jsou často namáhané, jak barvením, tak používáním vlasových stylerů a taky se moje vlasy rychle mastí. A ano, často když se na produktech objevuje nápis ,,pro všechny typy vlasů´´ tak jsem dost skeptická, protože tak jako tak si myslím, že každý typ vlasů potřebuje jinou výživu a jinou péči. Nicméně se pojďme podívat na to, jak produkty sedly mojí hřívě.

Obaly nejsou nějak zvláštní, řekla bych, že neurazí, ale ani nějak nenadchnou. Plastové lahvičky se nesou v jemném a nepřehnaném designu připomínající drogerii. Co musím ale vyzdvihnout a pochválit je vůně, která je velmi příjemná a svěží. Naprosto miluju, když vlasové produkty krásně voní a tato řada to jednoznačně splňuje.


Šampon pro zvětšení objemu

- pro jemné vlasy bez objemu
- zpevňuje vlasová vlákna
- nadzvedává vlasové kořínky

Jak jinak začít než šamponem, který má gelovou konzistenci a celkem i dobře pění. Tady bych se ještě trochu pozastavila, protože každý je zvyklí na něco jiného - co se týče pěnění šamponu. Neřekla bych, že pění tak moc, jako produkty drogerkové, ale na druhou stranu nepění zase tak málo, jako přírodní vlasové výrobky. Je to někde mezi, snad jste mě teď pochopili. Šampon dobře vlasy umyje a zbaví je veškerých nečistot, ať už se jedná o mastnotu, nebo zaschlý gel, či lak. Když šampon vmasírujete do vlasů, tak se mi zdá, že vlasy lehce uhladí, což mám na šamponech ráda, i když to především očekávám u kondicionérů. Jinak po použití a následném vysušení jsou vlasy krásně lesklé a hebké. Vypadají také zdravější, pokud tedy nemáte vlasy roztřepené až do půlky jejich délky. Nicméně asi nejsem úplně správný adept na produkty pro objem, protože s tím problém nemám, ale musím říct, že vlasy jsou po umytí pěkně nadýchané.


Kondicionér s kolagenem pro zvětšení objemu vlasů
- působí na vlasová vlákna
- dodává vlasům objem
- posiluje strukturu vlasů

Bez kondicionéru nedám ani ránu. Popravdě si neumím představit, kdybych ho měla vynechat a vystačit si jen se samotným šamponem. To opravdu ne. Moje vlasy totiž nejsou tak zdravé a zacelené, tudíž se i rychle zacuchávají a celkové rozčesávání není otázka vteřiny. Od kondicionéru proto očekávám a kladu důraz na to, aby vlasy dobře vyhladil a rozčesávání bylo rychlejší a samozřejmě pohodlnější. No nebudu to okecávat, protože tenhle produkt to splňuje. Už když kondicionér aplikuji a jemně vlasy projíždím, tak je cítit, že je opravdu vyhlazuje, takže už při mytí vlasů dokážu odhadnout, jestli rozčesávání bude hračka, nebo horor. Tady je to tedy hračka a navíc kondicionér vlasům opět dodá pěkný lesk a na dotek jsou krásně hebké.


Maska na vlasy s marockým arganovým olejem
- hloubkově pečuje a vyživuje i vysušené vlasy
- dodává vlasům sílu a hebkost

Masky používám v průměru jednou týdně, ale občas taky zapomenu, nebo není na tu péči čas a já chvátám, abych byla co nejdříve v posteli. Občas taky masku smíchám s kondicionérem a následně aplikuji do vlasů. Nevidím na tom nic špatného, protože i maska vlasy dokáže pěkně vyhladit a krom toho jim dodá větší výživu, než kondicionér samotný. Koneckonců ani tomuto produktu nemám co vytknout, protože vlasy jsou po použití opět pěkně lesklé, jemné a hebké na dotek. Samozřejmě, že vám z vlasů neudělá zdravé a zacelené konečky, to ne, ale na pohled vypadají lépe vyživené a zdravější.


Olejíčky na vlasy a různé vlasové spreje od Avonu jsem už zkoušela, ale co se týče šamponu, kondicionéru a masky, tak to byla premiéra. A jo, jsem spokojená. Celá řada mi sedla a to i když jsou moje vlasy rychle mastící. Co se týče šamponu, tak vlasy dobře umyje, zbaví je nečistot a jsou pěkně nadýchané. Kondicionér je následně pěkně vyhladí a díky tomu jdou dobře rozčesat a maska je taky fajn, protože vlasy opět dobře vyhladí a vypadají vyživené.

Vyzkoušeli jste z této řady nějaký produkt? A určitě mi dejte vědět, jestli čas od času používáte masky na vlasy, nebo se bez nich obejdete.

Děkuji zastoupení Avon za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Líbí se mi design :) Jinak mě produkty moc nezaujaly :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Koukala jsem na cenu a už jsou v košíku:-) Od Avonu jsem žádné produkty na vlasy nezkoušela, ale tvá recenze mně přesvědčila o tom abych něco zkusila :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Avonu jsem skoro nic ještě nezkoušela, ale tato řada by se mi líbila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Avon mám ráda, ale bohužel zrovna vlasová péče mi nesedí. :(

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři