Inspirace líčení - Helloween Zombie

Krásný den, Helloween sice neslavím a ani ho nějak neprožívám, ale když jsem byla malá, tak mě celkem mrzelo, že se u nás tento ,,temný...

Krásný den,

Helloween sice neslavím a ani ho nějak neprožívám, ale když jsem byla malá, tak mě celkem mrzelo, že se u nás tento ,,temný,, den neslaví. Tenhle rok jsem se rozhodla, že na tento den přeci jen nějaké líčení vytvořím a třeba vás tím i inspiruji. 

Když jsem přemýšlela co vytvořím, tak jsem měla v hlavním bodu to, že chci použít latex a umělou krev. No nakonec se podařilo a já se do toho s nadšením pustila. Popravdě jsem nevěděla co z toho vzejde, protože jsem tyhle vymoženosti nikdy nezkoušela a tak jsem ani takový výsledek, který by se dal použít třeba do článku neočekávala. 

Když se teď na to koukám, tak kroutím hlavou, že jsem to nenatočila, protože to byla celkem sranda. Nicméně jestli příští rok něco opět vytvořím, tak to natočím, protože tohle popisovat v článku není zrovna nejlépe k pochopení a je to lepší vidět na vlastní oči, i tak to ale zkusím :) 


Jako první jsem si natrhala na proužky papírové kapesníčky, připravila jsem si houbičku a latex. Pak jsem latex aplikovala houbičkou kolem očí a následně na něj přilepovala proužky kapesníčků. Stačila jedna vrstva, i když pro lepší efekt, je možné dát dvě, nebo klidně tři vrstvy. Vnější okraje jsem ještě přetřela latexem, aby se to lépe spojilo s kůží a nechala chvilku zaschnout. Pak jsem vzala meke-up, který používám v běžném životě a nanesla jsem ho na obličej a opět jen na vnější okraje přilepených kapesníčků. Následovala černá jumbo tužka, kterou jsem jsem nanesla na celou volnou část v okolí očí. Pak jsem přidala i černý stín, aby ta část byla co nejtmavší. No a vrhla jsem se na paletku, která má stíny jako fialovou, červenou, hnědou a nějakou tmavší šedou. Stíny jsem rozmazávala kolem očí a samozřejmě i na kapesníčky, aby nevykukovala žádná bílá barva. Po chvilce hraní přišla na řadu umělá krev, kterou jsem nanesla nejen na oči, ale i pusu. Krev jsem někde nechala jen stékat a někde jsem jí štětečkem trochu naťupala.


Použité produkty:
Latex a krev - Partyon.cz
Báze pod oční stíny - Milani Cosmetics
Jumbo tužka černá - Nyx
Mono stíny - Nyx
Paletka New-Trals vs Neutrals - Makeup Revolution 
Černý stín z paletky na obočí - Freedom 

První dvě fotky jsou s použitím filtru a další dvě bez. Myslím, že ten filtr tomu dodal šťávu a pěkně to okořenil. Musím říct, že tohle líčení trvalo víc než několik minut, ale byla to sranda, i když to odličování, to už byl teda horor (dlouhej a taky trochu bolel)... ale stálo to za to!

Jak se vám dnešní inspirace líčení líbí?


You Might Also Like

19 komentářů

  1. Wau, to je až neskutočné! Normálne závidím ľuďom, že sa vedia takto namaľovať! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tomhle právě nic není :D Nemusí to být pravidelný, přesný a nic takového a to mě na tom baví :)

      Vymazat
  2. Super maska. Zrovna zítra budu dělat svojí a potřebuju si udělat jedno oko "vydloubnuté", takže díky za radu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už na instagramu jsem tohle obdivovala, fakt škoda, že jsi to nenatočila! Je to pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jo tak příště už něco natočím :)

      Vymazat
  4. Ty blaho, dobre ty! By som ta takto nechcela stretnut v noci :D

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No v noci když jsem jela autem tak jsem si říkala, že bych se asi zbláznila, kdyby na mně nějaká taková zrůdička vykoukla :D

      Vymazat
  5. Jen škoda, že jsi to nenatočila, protože tohle se ti mega povedlo! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to hodně dobře :) povedlo se ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera! :)
    Já tedy líčení na Halloween miluju. Jeden rok jsem měla na obličeji zip a druhý jsem šla za mrtvou zombie: pin-up girl. Letos jsem (abych pravdu řekla) nevěděla, za co jít. Na hodech jsme měli letos téma "filmové postavy", kdy jsem šla za střihorukého Edwarda, na kterém jsem se skvěle vyřádila, takže se mi pak už ani nechtělo nic chystat na Halloween. Každopádně na příští rok už mám naplánovanou masku, tak snad vše vyjde.:)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři