RIMMEL NOVINKY - PALETKA MAGNIF´EYES, MAKE-UP FRESHER SKIN, ŘASENKA SCANDALEYES RELOADED

Krásný den, dnes mám pro vás recenzi některých Rimmel novinek, které se před časem objevily v drogeriích. Musím říct, že jsem se na tyhle ...

Krásný den,

dnes mám pro vás recenzi některých Rimmel novinek, které se před časem objevily v drogeriích. Musím říct, že jsem se na tyhle novinky celkem těšila a byla jsem zvědavá především na paletku stínů a make-up, který mě zaujal na první pohled. No a jak jsem s nimi spokojená? Na to se hned vrhneme.

Paletka očních stínů Magnif´Eyes

Jak jinak bych měla začít než paletkou na kterou jsem byla natěšená. K dostání je už od září  za cenu 299Kč a můžete jí zakoupit ve třech variantách. Ke mně dorazila paletka v odstínu 001 Keep Calm Wear Gold, která se nese v neutrálnějších odstínech. Obal paletky je černý plastový se zlatým nápisem. Musím říct, že mě překvapila pevnost plastu a celkové zpracování. Není to ten typický rozviklaný plast, který se za chvilku rozpadne. Myslím si, že na drogerku je to dostačující a přijatelné.

Paletka obsahuje osm stínů, z nichž jsou tři stíny matné a ostatní jsou se shimmerem. Tady bych možná ocenila ještě jeden matný stín, nejlépe v černé barvě, ale tak každý upřednostňuje něco jiného. Stíny mají spíše sušší konzistenci, jsou prášivější a mají tendenci opadávat pod oči. Když se zaměřím na pigmentaci, tak jsem ze začátku byla celkem nadšená, když jsem jednotlivé stíny nanášela na ruku. No jenže nastal problém, když jsem je pak aplikovala na víčko. Stíny na víčku nejsou tak hezky syté a je potřeba je navrstvit, aby jste dosáhli aspoň poloviční pigmentace, jako tady na fotce, takže upřímně řečeno, pigmentace není nic moc. Co se týče výdrže, tak s použitím báze mi stíny držely dobře, jen k večeru už začaly ztrácet na intenzitě.



Make-up Fresher Skin SPF 15

Make-upy od Rimmelu mám celkově ráda. K dennímu líčení většinou sahám po jejich Lasting Finnish 25H, který jsem si oblíbila. Nový make-up Fresher je k dostání v šesti odstínech, za cenu 249Kč. Já obdržela odstín 010 Light Porcelain, který je hodně světlý. No musím říct, že bych snesla tmavší odstín, protože bledule nejsem ani v zimním období a tady je docela razantní rozdíl. Nicméně i tak jsem ho vyzkoušela, abych mohla případně popřemýšlet o koupi padnoucího odstínu.


Balení make-upu se mi celkově líbí, protože není v klasické lahvičce, ale ve skleněné dózičce s plastovým šroubovacím uzávěrem a díky tomu je i skladný. Designu není co vytknout, teda mně se líbí moc. Konzistence make-upu je spíše netradiční gelovo-krémová. Když jsem make-up nanesla na pleť, tak na ní byl příjemný a krásně lehký, jen to zapracovávání trvalo delší chvíli, než jsem zvyklá. Je opravdu potřeba ho zapracovat dobře, aby nevytvořil efekt masky. Pokud si s tím ale dáte práci, tak na pleti vypadá pěkně a přirozeně. Co se týče krytí, tak je spíše lehké, takže nečekejte, že zakryje nedokonalosti, nebo kruhy pod očima, to budete muset sáhnout po korektoru. Výdrž na mastné pleti je celkem dobrá, ale po cca pěti hodinách jsem si všimla, že vytváří takové malé mapky, především v mastnějších místech. Upřímně si myslím, že make-up bude vhodnější pro normální pleť.



Řasenka Scandaleyes Reloaded 

Řasenky patří mezi mé každodenní pomocníky a vybírám si především ty, co slibují objem. Tuto řasenku seženete již v drogerii za 189Kč ve dvou odstínech - černý, který je v oranžovém obalu a extrémně černý v černém obalu.


Obal řasenky je běžný, nic co by urazilo, nebo nadchlo. Kartáček je zúžený, ale přesto je velký, podle mého až zbytečně moc a pokud máte malé, nebo zapadlé oči, tak to pro vás asi nebude to pravé ořechové, protože i na mé oči je teda celkem mega velký. Konzistence je sušší a díky tomu vám řasy vydrží natočené. Co se týče objemu, tak to opět není nic extra. Řasenka řasy jen lehce zahustí a pro větší efekt jí budete muset párkrát navrstvit. Na řasách barva drží velmi dobře, neztrácí na intenzitě a ani se nedrolí, takže tady není co vytknout.


Inspirace líčení s produkty Rimmel 


Tady jsem vám nafotila dvě fotky s produkty - make-upem, paletkou očních stínů a řasenkou. Make-up vytvoří pěkný a přirozený efekt, pokud ale máte mastnou pleť, tak rozhodně doporučuji použít pudr pro fixaci. S paletkou jsem vytvořila jemnější líčení v kombinaci matných a třpytivých stínů. Řasenku jsem použila v jedné vrstvě, aby jste měli trochu představu o tom, jaké řasy dělá.


A jsme u konce. Na to, jak mě novinky na pohled zaujaly, tak bohužel mě při použití tolik nenadchly. Z novinek se mi asi nejvíce zamlouvá make-up, o kterém bych možná toho řekla více, kdyby byl v tmavším odstínu, který by lépe korespondoval s mojí pletí. Co se týče paletky, tak ta mě nechala chladnou a ničím si mé srdce nezískala, tak jako řasenka, do které jsem vkládala hodně nadějí.

Co říkáte na novinky? Zaujal vás některý z produktů?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Paletka má nádherné barvy, ale paletkám z drogerie nějak nedůvěřuji no...Ta (ne)pigmentace by mě dost štvala...
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na ty drogerkové paletky taky nejsem. Ještě žádná mě neuchvátila, především právě tou pigmentací.

      Vymazat
  2. Jako paletka na první pohled vypadá fajn, ale že bych ji nutně potřebovala to ne. Makeup mám a s ním jsem teda hodně spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na první pohled vypadá nádherně, škoda že u pigmentaci postrádá:-/ Makeup zlej není, ale od Rimmelu mám jiné oblíbence než je tento.

      Vymazat
  3. Na paletky jsem se už dívala, ale všude jsem četla, že ta pigmentace je nic moc. Měla jsem původní Scandaleyes a docela mi vyhovovala, tak bych je ráda jednoho dne porovnala :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pigmentace je teda opravdu špatná. Je to škoda, protože paletka je barevně pěkně složená.

      Vymazat
  4. paletka ma najviac zaujala :) má krásne zimné farby :) len tá pigmentácia je niekedy problém
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zaujala. Na pohled je krásná, ale ta pigmentace teda ne.

      Vymazat
  5. Ty stíny na ruce vypadají fakt krásně.. i mne zaujali nejvíce, ale po tom tvém hodnocení :/

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na pohled a na ruce jsou krásné, škoda že taková pigmentace se na oko už ale nenanese:-/

      Vymazat
  6. Mňa popravde najviac zaujal make-up Fresher Skin :) Jednoznačne ho plánujem vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paleetka vyzerá pekne, aj keď tie svetlé tiene sú slabšie, ale to väčšinou bývajú. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři