DOVE - DERMA SPA PRO PÉČI O TĚLO

Krásný nedělní den, dnes mám pro vás článek o produktech na tělo Dove z řady Derma Spa, které mi zaslal e-shop krasa.cz . Ani by mě nenapa...

Krásný nedělní den,

dnes mám pro vás článek o produktech na tělo Dove z řady Derma Spa, které mi zaslal e-shop krasa.cz. Ani by mě nenapadlo vám tuto značku nějak přibližovat, protože určitě jí znáte všichni a myslím si, že aspoň jeden produkt této značky jste již vyzkoušeli a vaše maminky taky. Dove patří mezi mé oblíbené, především jejich hutné tělové krémy, které krásně pokožku hydratují, ale krom toho i nádherně voní. No ale nebudeme předbíhat.


Než se pustím do každého produktu zvlášť, tak nejdříve bych něco řekla k obalům a jejich vůni. Obaly se mi u Dove skoro vždy líbí a není toho vyjímkou ani tato řada, která se nese v krásném nepřeplácaném designu v kombinaci bílé a modré barvy. Což obal je sice pěkný, ale ta vůně, to je teprve něco úžasného. Není to ta typická vůně Dove, ale přesto je krásně jemná, příjemná a čistá. Pokud na tuto řadu narazíte, tak si určitě přičichněte, věřím totiž, že se do ní hned zamilujete.



Máslo má krásně hutnou konzistenci, která je naprosto dokonalá a i přesto se po pokožce velmi dobře roztírá. Je to produkt pro všechny, kteří trpí na suchou pokožku, protože tohle máslo vám jí okamžitě zvláční a pěkně vyživí. Produkty z řady Derma Spa Cashmere Comfort mají unikátní technologii Cell MoisturisersTM. To znamená, že jsou obohaceny o klíčové hydratační složky vytvořené z přírodních olejů semen, které pronikají hluboko dovnitř buněk pokožky, kde jí pomáhají hloubkově vyživit. Musím uznat, že máslo kůži ihned po aplikaci pěkně hydratuje a to i když se pěkně a celkem rychle vstřebá. Krom toho pokožku krásně zjemní a je příjemná a hebká na dotek. Tenhle efekt naprosto miluji. Po úplném vstřebání se vytvoří lehký ochranný film, který ale není nějak mastný, takže nemusíte čekat zbytečně dlouho, než se budete moci obléknout.


Tělové mléko pro suchou pokožku - Cashmere Comfort 

I když se jedná o tělové mléko, tak takovou tekutou konzistenci rozhodně nemá. Je tedy méně hutné než předchozí tělové máslo, ale do mléka má hodně daleko, takže opět něco báječného pro suchou pokožku. Když se teď tímto ,,mlékem,, natírám, tak moje čichové buňky jsou v bavlnce, no ta vůně, to prostě musíte vyzkoušet. Mléko se po pokožce pěkně roztírá a krásně se vstřebává. Opět vytváří lehký film, který není nějak mastný, ale přesto pokožka zůstává zvláčněná, pěkně vyživená a opět dobře hydratovaná. Navíc i tento produkt kůži zjemní a díky tomu zůstává hebká na dotek.


Krém na ruce pro suchou pokožku - Cashmere Comfort

Poslední produkt, který vám dnes představím je krém na ruce, který mi nesmí chybět především v zimním období, kdy jsou moje ruce často vysušené. Rovnou vám můžu říct, že ani tento produkt nezklamal a moje ruce jsou jak v sedmém nebi. Konzistence je pěkně krémová a díky tomu se výborně roztírá. Vstřebávání je téměř okamžité a i tento produkt po aplikaci vytváří jemný ochranný film. Po vmasírování krému je pokožka ihned vyživená a opět hydratovaná. Navíc ruce jsou na dotek krásně jemné a hebké.


Za sebe můžu řadu na tělo Derma Spa jedině doporučit. Pokud trpíte suchou pokožkou, nebo se prostě jen rádi mažete, tak to bude pro vás to pravé ořechové. Krom toho, že produkty pokožku dobře zvláční a hydratují, tak opět musím vyzdvihnout i jejich krásnou, příjemnou a naprosto úžasnou vůni, kterou si určitě zamilujete.

Jak se vám řada Derma Spa líbí a jaké produkty v péči o tělo používáte vy?
Děkuji zastoupení Vivantis (krasa.cz) za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Řada se mi docela i líbí :) Líbí se mi krém na ruce i to tělové mléko. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produkty jsou super :-) Hlavně pěkně výživné a to mám ráda, no ale ta vůně, to je teprve paráda:-)

      Vymazat
  2. Já teda nevím proč, ale od Dove jsem toho ještě moc nevyzkoušela. Vždy mě upoutá něco jiného. Docela ráda bych vyzkoušela krém na ruce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli řadu uvidíš v dtogerce, tak si přivoň a třeba po ničem jiném nesáhneš :-)

      Vymazat
  3. Tieto "nové" minimalistické balenia vždy obdivujem v drogériách! :D Dokonalosť! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je fajn, prostě drogerka. Ale produkty samotné naprosto super:-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři