MODELS OWN - PALETKA SUPERNATURAL

Krásný den, pokud sledujete můj Instagram, nebo Facebook, tak vám určitě neuniklo, že jsem si v poslední době pořídila do sbírky další pal...

Krásný den,

pokud sledujete můj Instagram, nebo Facebook, tak vám určitě neuniklo, že jsem si v poslední době pořídila do sbírky další paletky různých značek. Tento měsíc byl tedy doslova vydařený, co se týče nákupů kosmetiky, tedy spíše paletek. No a dnes o jedné z nich bude celý článek. Models Own je anglická značka, která nabízí dekorativní kosmetiku, no a nebyla bych to já, abych od ní něco nevyzkoušela...

Když jsem si vybírala paletku, tak jsem se nejdříve koukala na různé blogy, abych aspoň měla představu, jakou mají paletky pigmentaci a hlavně barevné složení. Často totiž na oficiálních stránkách vše vypadá úžasně a ve skutečnosti tomu dost chybí. Nicméně když značku nemám vyzkoušenou a je to novinka, tak porovnání na různých portálech je prostě větší jistotou.


Na e-shopu jsou k dostání čtyři paletky a já váhala mezi Twilight a mezi Supernatural. Nakonec vyhrála druhá varianta, která mě upoutala neutrálnějšími odstíny, které využívám více než ty barevné.


Obal paletky se mi celkem líbí. I když na první pohled působí laciným plastem, tak plast je nakonec pevný a kvalitní. Na obale se mi líbí především nápisy, které mění na světle barvu a tím vytváří duhový efekt. Po otevření v paletce nalezneme větší zrcátko, u kterého se v pohodě upravíte, nebo i nalíčíte. Nechybí ani štěteček, který jsem nezkoušela a asi ani nevyzkouším, protože jsem zvyklá na své štětečky.

Uvnitř paletky je deset stínů, z nichž jsou tři stíny matné a ostatní jsou se shimmerem. Myslím si, že paletka je barevně poskládaná moc pěkně a nechybí ani přechodové odstíny. Nicméně pokud jste milovníci spíše matných stínů, tak tenhle typ paletky pro vás asi nebude tím pravým ořechovým a přiznám se, že já poslední dobou sahám spíše také po matných barvičkách, ale na nějakou příležitost jsou třpytky naprostým zdokonalením každého líčení, i když ten stín nanesete jen lehce do středu víčka, tak tím líčení posunete o něco dál, stačí to zkusit a nebát se.


Co se týče samotných stínů, tak jsem se ze začátku trochu bála, jaké doopravdy budou. No a byla jsem celkem mile překvapena. Stíny jsou spíše máslovité a skoro vůbec nepráší a to jak ty matné, tak i ty se shimmerem. Pigmentace také nezklamala, protože už při první vrstvě na víčko nanesete krásnou a pestrou barvu a nemusíte použít ani podklad. Stíny se dobře nabírají na štěteček, dobře se roztírají, stínují a celková práce s nimi je velmi dobrá. 


Pigmentace s jednou vrstvičkou



Inspirace líčení s paletkou Sepernatural

Já jsem s paletkou spokojená a přemýšlím, že si v brzké době pořídím i tu Twilight.

Vyzkoušeli jste od této značky nějaký produkt? A jak se vám líbí paletka Supernatural?

You Might Also Like

17 komentářů

  1. O značce se v poslední době dost mmluví. Já jsem dosud ještě nic nevyzkoušela, ale určitě to mám v plánu. Pokud jde o tuto paletku, tak obal se mi zase až tak moc nelíbí, ale hlavní jsou stíny a ty vypadají skvěle.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo už jsem koukala na několik článků a videí o této značce, tak jsem to musela taky prubnout:-D

      Vymazat
  2. Tuto značku nepoznám, ale paletka se mi líbí. Má krásné odstíny a dá se s ní vytvořit opravdu krásné líčení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo sní se dá tvořit samo a člověk nemusí mít ani tolik fantazie, to se mi na ní líbí:-)

      Vymazat
  3. O téhle značce vím, ale nic jsem nezkoušela. Musím říct, že paletka je přímo nádherná líbí se mi hlavně ty odstíny :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě:-) Ty odstíny jsou prostě pěkně:-)

      Vymazat
  4. o této značce jsem četla, ale bohužel tuto krásku nevlastním :(

    OdpovědětVymazat
  5. o tejto značke počujem prvýkrát, je pre mňa neznáma...ale tá paletka vyzerá naozaj super, a tá pigmentácia je super :)
    samozrejme skvelé líčenie ako vždy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka je povedená až mně překvapila :-) Jinak moc děkuji:-)

      Vymazat
  6. Teda, teprve teď jsem zjistila, že máš Instagram. A je to moje smůla, protože máš nádherné fotky a to především líčení očí :O Paletka vypadá dost zajímavě. Líbí se mi jak je složená. Ty barvy jsou úžasný :) Takže ti přeji, aby jsi si paletku užila a neomrzela tě, protože tohle já znám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to brzy :-) Jinak moc děkuji! Je pravda že více sahám po matných stínech, ale jinak paletky využívám všechny:-) když už je jednou mám, tak je využít prostě musím:-D

      Vymazat
  7. Tak ta vypadá hodně dobře! Už delší dobu si chci nějakou menší paletku pořídit, tak o ní budu hodně uvažovat. Mimochodem máš fakt krásné fotky!

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Paletka je super, jestli máš ráda spíše třpytivé stíny, tak do ní jdi :-)

      Vymazat
  8. O značce slyším prvně a barvičky vůbec nevypadají špatně :) Jinak moc hezký design ♥
    Můj blog - DE LA VIE EST BELLE

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku jsem neznala, ale paletka mě zaujala - vypadá moc hezky, jak vzhledově, tak barevně, hlavně ta pigmentace taky nevypadá zle :)

    OdpovědětVymazat
  10. O znacke pocujem prvy krat, paletka vyzera nadherne a tie farby, juuuj :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři