TOO FACED - MELTED METAL

Krásný den, poslední dobou jsem se nějak zasekla u značky Too Faced a pořád od ní něco nakupuji. Ještě když se spustil Sephora e-shop tak ...

Krásný den,

poslední dobou jsem se nějak zasekla u značky Too Faced a pořád od ní něco nakupuji. Ještě když se spustil Sephora e-shop tak není měsíc, kdy bych si něco od této značky nepořídila. Dlouhou dobu mě lákaly rtěnky Melted, které mají matný efekt. Bohužel u těchto matných rtěnek je na e-shopu nabídka obrovsky malá a odstíny, které si chci pořídit, stále v nabídce nejsou. Nakonec jsem se tedy rozhodla pořídit si alespoň Melted metal, které mě ohromily metalickým efektem.

Co si budeme povídat, Too Faced má většinou obaly pěkné, ať už se to týká zpracování, nebo samotného designu. Tady rozhodně není co dodat. Rtěnka je v plastové tubičce se šroubovacím uzávěrem v kombinaci růžové a zlaté barvy. Balení je nejen krásné, ale i praktické a celkem skladné (do kabelky akorát).

Aplikátor je bílý houbičkový, takže už při prvním použití se zbarví do barvy rtěnky. Nicméně se s tímto aplikátorem barva pěkně na rty nanáší a aplikace je velmi příjemná.



Rtěnka má krásnou sametovou texturu a krémovější konzistenci. Na rtech je barva lehká a nemá tendenci rty vysušovat, spíše je lehce zvláční. Co se týče pigmentace, tak ta je velmi dobrá, protože rty už při první vrstvě krásně zabalí do krásné metalické barvy s odlesky. Ten metalický efekt je opravdu nádherný a u tohoto odstínu to platí dvojnásob, ale to uvidíte za chvilku u dalších fotek. Výdrž této meltedky není příliš vysoká díky její textuře a proto nemůžete čekat, že vám vydrží celý den, protože nevydrží ani půl dne. Zvládne pár hodin a to opět záleží na tom, jak často jíte a pijete.

Odstín Peony - metalická tlumená růžová, kterou můžete vzít i k jemnému dennímu líčení

Barva na rtech je krásně sytá, pěkně pigmentovaná a z různých úhlů hází nádherné metalické odlesky. Díky vysokému lesku barva rtům dodá plnost a opticky je trochu zvětší. 


S rtěnkou jsem celkově spokojená a velmi často po ní sahám. Nejraději bych si pořídila další odstíny, líbí se mi především Metallic Violet a Debutante. Bohužel na e-shopu Sephora jsou dostupné pouze dva odstíny, z nichž je jeden Peony a druhý Macaron. 

Vyzkoušeli jste Melted metal? A jak se vám tento metalický efekt líbí?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Ten metalický efekt vypadá skvěle. Bohužel já bych si asi odstín nevybrala, tahle světlá růžová mi moc nesluší. Je škoda, že u nás není větší nabídka odstínů.
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je a velká škoda :/ Nojo snad se někdy ještě dočkáme dalších odstínů :)

      Vymazat
  2. Škoda té výdrže, jinak se mi moc líbí originální aplikátor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No do té výdrže jsem moc nadějí nevkládala, už kvůli její konzistenci. Ale i tak jsem se do ní zamilovala :)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ten aplikátor, mám ho teď u jedné rtěnky a jsem s ním moc spokojená.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle aplikátory mám ráda :) Škoda, že nevydrží tak krásně bílé :D

      Vymazat
  4. Po melted rtěnkách koukám už dlouho a tato metalická vypadá opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná :) Já jen čekám jestli přibudou další odstíny jak u metal, tak u těch matných. Ten výběr je totiž hrozně malý :/

      Vymazat
  5. Vůbec by mi nevadila menší výdrž, ten nádherný odstín omlouvá snad všechny nedostatky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín to je něco, že? :) Ta výdrž mi taky nějak nevadí, ten odstín je prostě top :)

      Vymazat
  6. Ja som lesk neskúšala no mne sa veľmi metalický efekt nepáči. :/

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já v poslední době tyhle metalické efekty můžu. I když to nesmí být zase moc přehnaný, pak to vypadá divně :)

      Vymazat
  7. na tebe vyzerá veľmi pekne :) ja si na sebe ale taký odtieň neviem predstaviť :)
    a to balenie a vyhotovenie,to je krása :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) No já jsem taky nejdříve váhala nad odstínem, ale myslím, že mi sednul a nosím ho pořád :)

      Vymazat
  8. Žádnou metalickou rtěnku jsem ještě nevyzkoušela :) Tahle vypadá krásně, hlavně ten její odstín :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  9. Metalické rtěnky mám moc ráda, hlavně na podzim a tahle vypadá super. Také jsem na ně koukala, ale nějak se pořád nemohu rozhodnout. Mám jednu Melted Honey a absolutně mi nesedí ta konzistence, tak se trochu bojím, aby to nebylo podobné. Nerozpíjí se ti za okraje rtů? Já když si dám tu klasickou, tak to mám okamžitě okolo rtů a vypadám, jako bych se zrovna nacpala nutelou :D hold tmavé barvy neodpouští :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři