Labello - Edice Neon

Krásný den, dnešní článek bude opravdu pestře barevný, protože balzámky na rty Labello přišly s novou edicí v podobě neonek. Labello jsem...

Krásný den,

dnešní článek bude opravdu pestře barevný, protože balzámky na rty Labello přišly s novou edicí v podobě neonek. Labello jsem používala už když jsem chodila na základku. Především když jsem zrovna měla suché, nebo popraskané rty, tak jsem šla do drogerie na jistotu. Většinou jsem tedy sahala po barevných obalech, protože čím víc barevnější, tím lépe a to u mně platí i dnes. No řekněte sami, obal prostě dělá první dojem, pak už jen čekat, jaký dojem udělá produkt samotný. Nicméně kvůli obalům mě tento neonkový set velmi zaujal a dnes vám ho trochu více ukáži.


Asi vám tuto značku nemusím nějak představovat, na pultech je už nějakou dobu (spíše delší dobu) a snad není nikdo, kdo by aspoň jeden balzámek Labello nevyzkoušel.


Labello - Neon Edition
- obal září pod UV světlem
- hydratace po dobu 12 hodin
- balzámky originál v neonovém provedení
- bambucké máslo s panthenolem pečuje o rty


Balzámky mi dorazily v krásném modrém obalu, který se mi moc líbí, především ten styl, design a celkové zpracování, jako třeba uzavírání na magnet mě velmi překvapilo. Po otevření se krom barevného papírku s informacemi skrývalo i několik balzámků, z nichž bylo sedm v neonovém provedení a jeden nejznámější originál. Krom toho, že obaly jsou zahalené do neonových barev, tak pod UV světlem svítí a je to krásný doplněk, třeba na nějaké večerní akce.

Balzámky po otevření mají lehkou příjemnou vůni. Konzistence je hutnější, ale na rty se přesto pěkně nanáší a tak nemusíte na rty zbytečně dřít. Po aplikaci jsou příjemné a skoro nelepí. Ihned rty pěkně zvláční a hydratují, takže pokud máte suché rty, jistě vám postačí. Co se týče dvanáctihodinové hydratace, tak tu opravdu nečekejte. Balzámky na rtech nějakou chvíli vydrží, opět to ale také záleží na tom, jak často jíte a pijete.


Jak se vám nová neonová edice balzámků Labello líbí? 
Děkuji zastoupení Nivea za poskytnutí produktů k recenzi.

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Tuhle edici už jssem po internetu viděla a musím říct, že to vypadá suprově :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to magnetické uzatváranie ma milo prekvapilo. Myslím že to je večný problém - pootvárané rúže a balzámy v kabelke :D
    Mne osobne hutná konzistencia balzámov vyhovuje. Nemám tak pocit že ho musím aplikovať každých 5 minút. A tie obaly sa im naozaj podarili. Oživia nám zimné počasie :)

    www.simonazacko.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vůbec nečekala že to bude na magnet. Je to fakt povedené:-) Taky mám raději ty hutnější, přesně jak píšeš, aspoň si rty nemusím pretirat každou chviličku:-)

      Vymazat
  3. Edice vypadá luxusně, takovýhle setík dělá velikánský dojem. Super ta vychytávka, že svítí pod UV zářením. Osobně ale používám přírodní balzámky, protože mi ty chemické dělají spíš neplechu a k nim patří i Labello. Okolí si ho ale chválí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pěkné oživení:-) Tak to je škoda. Já můžu chemické, ale i ty přírodní:-)

      Vymazat
  4. Ty obaly jsou super :).
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají skvěle. Hned bych brala ten růžový. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. kde se dá koupit celá sada?? nemohu najít, poradíte? Suzan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napíši jim zprávu. Já je zatím viděla jen po jednom :-/

      Vymazat
  7. Veľmi dobre vyzerajú, tie farby, krása :) ja som ich ešte zatiľ nikde nevidela. :)
    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto som už tiež zazrela na nejakom blogu a veru vyzerá to užasné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. A všechny jsou stejné co se týče vůně a složení??? Jinak vypadají nádherně.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři