TOO FACED - THE POWER OF MAKEUP BY NIKKIE TUTORIALS

Krásný den, po týdenním válení se v posteli s chřipkou jsem už celkem fit a tak jsem pro vás připravila další článek. Dnes to bude o palet...

Krásný den,

po týdenním válení se v posteli s chřipkou jsem už celkem fit a tak jsem pro vás připravila další článek. Dnes to bude o paletce The Power Of Makeup By Nikkietutorials od Too Faced. Paletka a celá sada byla limitovaná a vyprodaná během pár dní, takže u nás ji už neseženete. Nicméně v setu krom paletky byly i další produkty, které lze zakoupit a které určitě stojí za zmínku.


Když Sephora zveřejnila, že následující den bude k dostání paletka od Nikkietutorials, tak mě to nechalo chladnou a řekla jsem si, že jí nepotřebuji. Druhý den, se paletka už ráno objevila na e-shopu a tak jsem se na ni podívala a všimla jsem si i několika miniatur, které jsou v tomto setu. To už jsem začala přemýšlet, jestli bych si jí neměla koupit, protože miniaturky se vždycky hodí a třeba bych tam našla nového oblíbence a vyzkoušela tak další produkty. No samozřejmě že jsem nakonec neodolala. Do pěti minut jsem odeslala objednávku a druhý den se pustila do jejího obsahu, na který jsem byla velmi natěšená a zvědavá. Musím říct, že paletky od Too Faced mám celkem ráda. Nějaké chybičky se vždycky najdou, ale přesto po těchto očních stínech sahám nejčastěji. Poslední dobou vytahuji Sweet Peach, která mimo jiné bude od nového roku ve stálé nabídce. Pokud jste si teda na ni brousili zuby, ale nestihli jste ji, tak nemusíte zoufat, protože se opět dočkáte. No nic, končíme povídání a jdeme na to.


Obal a celkové zpracování se mi moc líbí. Paletka totiž vypadá jako knížka u které je zavírání na magnet. Já mám barevné a hravé styly/designy moc ráda a tak mě paletka zaujala už na první pohled, protože je to opět něco jiného - a to mě baví. Po otevření je na pravé straně obsah devíti unikátních očních stínů, dvou srdíčkových tvářenek, které jsou ve stálé nabídce, jeden bronzer, opět ze stálé nabídky a jeden unikátní rozjasňovač. 


V paletce jsou čtyři oční stíny matné a ostatních pět je jich třpytivých. Na stíny jsem se těšila opravdu hodně, protože ty barvy jsou krásné a neotřelé, teď myslím především ty se třpytkami. Nicméně jsou celkem prášivější a nezdají se mi tak pěkně máslovité, jako u paletek, které má Too Faced ve stálé nabídce. Co se týče pigmentace, tak ani s tou nejsem stoprocentně spokojená. Čekala jsem tedy trochu víc a pokud jste viděli ukázku od samotné Nikkie, tak je tam opravdu velký rozdíl. Nejvíce mě asi zklamala ta krásná fialová, která v paletce vypadá nádherně a perfektně. Bohužel na ruce, ale ani na očích tak dokonalá není. Ty třpytivé stíny obsahují větší kusy třpytek a tím i více opadávají, takže je lepší nejdříve nanést oční makeup a pak se vrhnout na obličej. Matné stíny mi připadají lepší a nejsou ani tak prášivé, pracuje se s nimi mnohem lépe. Nicméně s trochou snahy a podkladové báze s nimi vykouzlíte pěkné líčení a vytřískáte z nich co se dá. Co se týče výdrže, tak ani tady chválit příliš nemohu. Stíny sice vydrží, ale především ty třpytivé brzy začínají ztrácet na intenzitě a to i s použitím podkladu.



Dále jsou v paletce srdíčkové tvářenky, které vypadají moc pěkně. Tohle byla moje první zkušenost s nimi. Pigmentované jsou spíše lehce až středně a díky tomu vytvoří přirozený a jemný efekt, což se mi líbí. Díky tomu se nemusíte ani bát, že to s nimi hned napoprvé přepísknete. Pokud chcete pigmentaci zvýšit, tak je budete muset navrstvit. Výdrž se mi zdá celkem slušná, i když po půlce dne se začínají vytrácet, hlavně na mé mastnější pleti.

Bronzer je v jemném odstínu a pochybuji, že v létě bude na mé pleti vidět, ale teď na podzim a v zimním období si s ním vystačím. Pigmentace je opět střední, ale opět ho můžete snadno navrstvit. Rozmazává se pěkně a výdrž je taky celkem slušná.

V posledním okénku paletky je rozjasňovač který je lehce do růžova. Je hodně jemný a obsahuje shimmer. Ocení ho určitě všichni, kteří nemají rádi lesk jako blesk, ale spíše jemnější zvýraznění. Nicméně se dá jednoduše navrstvit a tím zvýšit jeho krásu.



V balení byl i pytlíček s různými produkty, jako jsou oční linky, báze pod oční stíny, barevná řasenka a třpytky. Tohle byl ten důvod, který mě o nákupu setu plně přesvědčil.


Oční linky Sketch Marker
Linky ve fixu krom černé barvy můžete zakoupit i v barevném provedení. Já jsem ráda, že set obsahoval ty černé, protože tuhle barvu využívám nejčastěji. Líbí se mi, že fix má tenký hrot a díky tomu s ním vytvoříte precizní tenkou linku. Pigmentace je velmi dobrá a stačí barvu na oční víčko nanést v jedné vrstvě. Musím ale podotknout, že linka se lehce rozpíjí a toho si můžete všimnout i na fotce, kde jsem udělala několik linek. Není to sice nějak extrémně vidět, ale pokud se zadíváte, tak to prostě uvidíte. Co se týče výdrže, tak s tou jsem maximálně spokojená, protože linky drží na jedničku a troufám si tvrdit, že jsou i voděodolné a nějakou vodu zvládnou. Pokud tedy trpíte na mastné víčka, tak tady se nemusíte příliš bát, že by se linka hned vytratila. Jediné co vám ještě zcela říct nemůžu je to, jestli hrot vydrží delší dobu, aniž by se začal třepit, nebo lámat. Zatím teda hrot drží dobře, takže uvidíme po delším používání.


Better Than Sex (miniaturka ve fialové barvě)
Popravdě mám raději černé řasenky, ale na oživení nějakého extra líčení je to pěkný doplněk. Klasickou černou verzi této řasenky jsem nezkoušela, ale hodlám si jí v brzké době pořídit, protože dělá celkem pěkné řasy. Co se týče této fialové barvy, tak ta pigmentace by mohla být lepší, tedy o něco více výraznější.


Glitteraly - třpytky 
Tak tohle je kousek, který teď využívám často. Na třpytky jsem nikdy nebyla, ale poslední dobou je více a více vyhledávám. Třpytky totiž ozvláštní každé líčení očí. Můžete s nimi pěkně rozzářit vnitřní koutek a nebo je jednoduše nanést na stín na víčku. Je to poslední dobou můj oblíbený produkt a tak jsem ráda, že tento set ho obsahoval. Tyto třpytky jsou ve stříbrné barvě, ale na světle z různých úhlů pohledů hází krásné zlatavé a barevné odlesky. Třpytky jsou pěkně jemné, takže se nemusíte bát, že by vám nějak podráždily oči. Pokud nejdříve na štěteček nanesete například fixační sprej, tak třpytky lehce aplikujete přesně tam, kam chcete, aniž by nějak opadávaly a udělaly vám třpytivý obličej.


Shadow Insurence (miniaturka báze pod oční stíny)
Poslední produkt, který se v setu ukrýval, byla známá Too Faced báze, kterou jsem chtěla už delší dobu vyzkoušet a konečně jsem se dočkala. Musím říct, že jsem si jí celkem oblíbila a používám jí raději, než tu klasickou od UD. Stíny mi na tomto podkladu drží dobře. Mám celkem problém, že se mi mastí víčka, takže ne všechny báze mi sednou. Nicméně tohle je kousek, který jsem rozhodně potřebovala. I když se jedná o miniaturku, tak vydrží nějakou dobu, protože jí stačí nanášet v opravdu malém množství.

Nakonec tu pro vás mám malou ukázku dvou looků, které jsem s paletkou vytvořila.

Dnešní recenze byla opravdu dlouhá a teď nás ještě čeká celkové shrnutí. Co se týče paletky, tak nemohu říct, že by to bylo něco extra úžasného, co by jste museli mít za každou cenu. Na druhou stranu to ale zase není úplný propadák, který se objevil. Čekala jsem tedy trochu více, především u třpytivých stínů, jsem měla očekávání větší. Nicméně koupě rozhodně nelituji a asi bych si set pořídila znovu už kvůli miniaturkám, které tam byly a s kterými jsem převážně spokojená.

Nadchla vás tato limitka od Too Faced - Nikkie, nebo ne?

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Tak tá vyzerá na zjedenie. Strašne sa mi páčia takéto paletky, niektorí výrobcovia naozaj vedia, ako nás kozmetické maniačky nalákať na takéto fajnotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Obal mě musí nejdříve zaujmout, to dělá velký dojem :-)

      Vymazat
  2. Paletka ma vôbec neohúrila a ak by som si ju kúpila asi by som z nej bola veľmi sklamaná. Ale ty sa vieš so všetkým pekne pohrať! :) A miniatúrky by určite potešili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak z recenzí od zahraničních blogerek věděla že to nejspíše nebude žádná hitparáda, ale jako sběratelský kousek bych asi litovala :-D

      Vymazat
  3. Ty oční stíny jsou tedy dost slabý, zklamalo by mě to :/

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Too Faced umí lepší stíny, tady se to ale nepovedlo a je to velká škoda:-/

      Vymazat
  4. Miniaturky by mě určitě potěšili :) A jak tak koukám na paletku, tak mě by se popravdě líbila, ale já bych takové odstíny moc nijak nevyužila. :) Ale ty si s nimi umíš vyhrát :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miniaturky jsou super :-) Kdyby paletka byla samotná, tak bych nejspíše odolala :-) Jinak děkuji:-)

      Vymazat
  5. Z paletky bych využila asi jen tak prvních 6 stínů a tím by končila u mne :(

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. No vidíš, tak ještě, že sis ji nakonec pořídila! To byla taková super odměna za to, žes musela týden doma ležet :). Mně se moc líbí, já bych si ji určitě pořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si radost dělám ale furt :-D Ale jo, nelituji šla bych do ní zase :-)

      Vymazat
  7. Nikkie mám ráda a tak jsem čekala, že tahle paletka bude absolutní "Boom". Ale co jsem tak koukala na recenze, žádná extrémní chvála to nebyla. Celkem mě to překvapilo, ale tak.. Ne každý produkt může být špička. Každopádně propadák to snad také není. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako Too Faced umí stíny teda lepší. Škoda, že v této paletce se to neodrazilo. Nicméně nejhorší produkt za tento rok to rozhodně není, ale nejlepší rozhodně taky ne :-D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři