WELEDA - PÉČE O PLEŤ (SÉRUM GRANÁTOVÉ JABLKO A MANDLOVÉ PLEŤOVÉ KRÉMY)

Krásný den, není novinkou, že mou oblíbenou značkou je Weleda , s kterou jsem se setkala už před několika lety, kdy jsem vyzkoušela první ...

Krásný den,

není novinkou, že mou oblíbenou značkou je Weleda, s kterou jsem se setkala už před několika lety, kdy jsem vyzkoušela první produkt. Od té doby se k této značce velmi ráda vracím a mezi mé oblíbence patří především jejich tělové mléka, která jedním slovem miluju. Dnes mám pro vás ale tip na produkty z péče o pleť, které jsem mohla vyzkoušet díky spolupráci, takže se jdeme do toho rovnou pustit.

- olej z granátového jablka v Bio kvalitě působí jako přírodní antioxidant
- zlepšuje elasticitu a hydrataci pleti
- zjemňuje vrásky


Nejdříve bych začala sérem, které jsem používala před aplikací krému, ať už denního, či nočního. Sérum je v plastové lahvičce s pumpičkovým aplikátorem. Design i celkové zpracování obalu se mi moc líbí a působí příjemně. 

Konzistence séra je spíše gelová a velmi dobře se na pleti roztírá, takže ho stačí nanášet v malém množství. Na pleti je velmi příjemné a pleť nezatěžuje a ani neucpává. Vstřebávání je téměř okamžité, což oceňuji. Po vsáknutí séra do pleti se vytvoří jemný ochranný film, který je lehce lepivý, pokud ale následně aplikujete krém, tak tento efekt zmizí. Sérum má krásnou příjemnou vůni, není to ta extra silná vůně, která je typická pro Weledu, takže i tady jsem spokojená.


Sérum je lehce hydratační, proto určitě doporučuji použít následně krém, protože suché pokožce by to nestačilo. Po úplném vstřebání lehce vypíná pokožku, není to nic hrozného, je to jen minimální efekt, který není ani nějak nepříjemný. Když sérum nanesete při večerní péči, tak ráno cítíte jak je pleť krásně hebká a jemná na dotek. Působí naducanějším dojmem a je i lehce rozzářená. Co se týče minimalizace vrásek, tak toho jsem si nevšimla, ale moje mamka, která testovala se mnou si všimla lehčího vyhlazení a především vyplejší pokožky.


- základem je BIO mandlový olej 
- zklidňuje pokožku a vyživuje ji 


Krém je v hliníkové tubičce se šroubovacím uzávěrem. Moc se mi tohle zpracování líbí, protože z tubičky vymáčknete opravdu vše, i když jste na samém konci. Design opět musím pochválit, hlavně kombinace světlé růžové a bílé barvy vypadá nádherně.


Krém má po otevření opět příjemnou a lehkou vůni. Konzistence je hodně lehká a pěkně krémová, díky tomu se i dobře nanáší. Vstřebávání je celkem rychlé, takže po chvilce můžete aplikovat i váš každodenní make-up. Krém je pěkně hydratační a pro mou mastnější pleť naprosto dostačující. Po úplném vstřebání je pleť nádherně jemná a také pěkně vyživená.

Mandlový hydratační krém 
- základem je čistý BIO mandlový olej
- dodává pleti hydrataci a vlhkost
- vhodný pro mastnější pokožku, nebo v období se zvýšenou potřebou hydratace


Protože se jedná o hydratační krém, který byl trochu hutnější než ten předchozí, tak jsem ho nanášela při večerní péči. Design i vůně je totožná s předchozím pleťovým krémem, takže tady se už zdržovat nebudeme.


Jak jsem psala nahoře, tak krém má lehce hutnější konzistenci, přesto je ale lehký a na pleti velmi příjemný. Do pleti se opět vstřebává velmi dobře a rychle. Co se týče hydratace, tak nečekejte opět nic pro suchou pokožku. Krém je vhodný opravdu spíše pro mastnější až smíšenou pleť. Osobně mi tato hydratace vyhovovala a byla pro mou pleť dostačující. Krém po aplikaci pokožku pěkně vyživil a na dotek byla krásně hebká a jemná.

S produkty jsem velmi spokojená a značka Weleda mě opět nezklamala. Co se týče séra, tak ho mohu jen a jen pochválit. Pokožka je po aplikaci pěkně jemná, rozzářená a působí naducanějším dojmem. Krom toho pleť dobře připraví na následnou aplikaci krému a po delším používání je pokožka na pohled vypnutější. Krémy mě také příjemně překvapily, ale rozhodně je doporučuji spíše pro ty z vás, kteří máte pleť mastnější, nebo smíšenou. Líbí se mi, že se pěkně vstřebávají, pleti dodají potřebnou hydrataci a ihned pokožku zjemní a zvláční. 

Zaujal vás některý z produktů? Jakou péči o pleť používáte momentálně vy?
Děkuji zastoupení Weleda za poskytnutí produktů k recenzi.



You Might Also Like

16 komentářů

  1. Neskúšala som ani jeden, no od Weledy momentálne dosť používam Skin Food, na suché miesta na pleti ako je čelo a tiež ako balzam na pery, niekedy aj ako krém na ruky. Ako podklad pod make-up používam Biodermu Hydrabio Legere, ale zdá sa mi to dosť slabý krém, skôr tak na leto no teraz v zime hľadám niečo hutnejšie čo by sa znieslo s make-upom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu mám také ráda, hlavně její micelární vody pro mastnou pleť :)

      Vymazat
  2. Hodne me zaujalo serum, to budu muset urcite vyzkouset :) Jinak mam zkusenost s mandlovym hydratacnim kremem a me suche pleti vyhovoval jako denni krem pod makeup :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérum je skvělé :ú Tak to je super, že sednul i tvé suché pleti :)

      Vymazat
  3. Ty mandlové produkty bych chtěla moc vyzkoušet :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlová řada je bezvadná, pokud ti teda voní mandle jako takové :)

      Vymazat
  4. Z mandlové řady jsem vyzkoušela krém na ruce a sprchový gel, mám ráda tu nahořklou mandlovou vůni :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Weleda kozmetiku mám veľmi rada, konkrétne tieto produkty som zatiaľ nemala ale mám sadu na nechty a ruky s výťažkami z granátového jablka a je super!

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám krémy na ruce a nehtovou kůžičku, ale z jiné řady a nemůžu si stěžovat :)

      Vymazat
  6. Zaujalo mě sérum, vypadá moc dobře. Já právě zkouším několik produktů od Oligodermie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oligodermii znám a je naprosto super :) Nedávno jsem měla odličovač a pleťové tonikum. Musím říct, že tonikum bylo bezvadné a asi můj největší oblíbenec co se týče pleťových vod :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři