Benefit - Vánoční set Dolly Darling (Roller Lash Mascara, The POREfessional, Hoola, Gimme Brow)

Krásný den, poslední dobou se to na e-shopech, ale i v kamenných obchodech hemží vánočními sety. Já tyhle limitky naprosto miluju, protože...

Krásný den,

poslední dobou se to na e-shopech, ale i v kamenných obchodech hemží vánočními sety. Já tyhle limitky naprosto miluju, protože díky tomu můžete vyzkoušet různé produkty v menším balení, nebo za zvýhodněnou cenu. Já pořád sleduji Sephoru, protože několik limitek mám ještě vyhlídlých a doufám, že se na e-shopu objeví co nejdříve. Nicméně dnes mám pro vás na ukázku vánoční set od Benefitu, který mě upoutal produkty hned na první pohled. No nebude to doslova jen ukázka, ale také recenze. Tak se pojďme na to vrhnout.

Myslím si, že Benefitu se letos vánoční limitky povedly. Krom adventního kalendáře jsou v nabídce i plechové krabičky v podobě panenek, které obsahují různé produkty. Hned na první pohled mě nejvíce zaujal set Dolly Darling, protože všechny produkty, které obsahuje, jsou pro mě využitelné.


Dolly Darling obsahuje čtyři produkty (řasenku Roller Lash, podkladovou bázi The POREfessional, bronzer Hoola a gel na obočí Gimme Brow), které jsou v krabičce zabalené v černém plastovém obalu. No řekněte sami, není ta plechovka krásná? Mně se to teda hrozně líbí.


Roller Lash Mascara - řasenka

Nejdříve se zaměříme na obal, který se mi velmi líbí, především jeho kombinace barev. Nejzajímavější je ovšem zavírání, které připomíná natáčku a není to jen pouhý doplněk, ale náznak, nebo spíše definice toho, že by vaše řasy po aplikaci řasenky měly být natočené. Takovéhle detaily já miluju a především Benefit si s tímto dává záležet a do obalů obtiskává hravost a zábavu. 

Řasenka má hutnější konzistenci, takže se nemusíte bát, že by se vám barva obtiskla, když zrovna mrknete. Má silikonový kartáček, který je lehce prohnutý a který na jedné straně má delší štětinky a na té druhé jsou menší a hustější. Dříve jsem k těmto kartáčkům bývala skeptická, ale to už je dávno pryč. Není toho vyjimkou ani tento produkt. Kartáček totiž už při první vrstvě na řasy nanáší krásně černou barvu, řasy dobře natočí, ale především je dobře prodlouží a lehce i zahustí. Díky tomu, že kartáček má i malé štětinky, tak se barva bezvadně nanáší i na spodní řasy, což je super, protože s tím často mívám problém. Řasy mi v klidu vydrží natočené celý den, aniž by se barva začala ztrácet, obtiskávat a nebo dokonce opadávat. Musím říct, že mě řasenka mile překvapila a používám jí teď každý den a už teď vím, že až mi dojde, tak se k ní opět vrátím.


The POREfessional - podkladová báze

Na tento produkt jsou různé názory, někdo ho miluje a někdo nesnáší a proto pokud nad ním uvažujete, určitě bych ho nejprve vyzkoušela v nějakém vzorečku, nebo v miniaturním balení. Já podkladové báze používám většinou, když sahám po make-upu. Nemám ráda ale báze, které jsou hodně silikonové, jako třeba má Dermacol. Tyhle báze mi na pleti dělají neplechu, jsou kluzké, do pleti se mi  pořádně nevsáknou a vždy se mi po jejich použití zhorší pokožka. Proto, když už si vybírám bázi, tak nechci, aby to byl ten průhledný silikon.

Báze je v plastové tubičce a opět má příjemný design. Konzistence je hutnější, ale když bázi aplikujete, tak se velmi dobře roztírá, je lehoučká a nemastná. Následně vytváří matný efekt a když si po pleti přejedete rukou, cítíte jak je sametově hebká a pěkně vyrovnaná. Póry dokáže lehce stáhnout, ale není to žádný extrémní efekt. Líbí se mi, že pleť dobře připraví na následný make-up. Co se týče výdrže, tak se mi zdá, že pleť vydrží delší dobu matnější a nemusím tudíž tak často přepudrovávat. Takže za mně The Porefessional určitě za to stojí, hlavně pokud máte mastnější pleť a nemáte rádi ty silikony, co mají v drogeriích.


Holla - bronzer

Kdo by ho neznal, že? Já jsem si ho chtěla pořídit už dlouhou dobu, no a teď přišla ta nejvhodnější chvíle. Obal je papírový kartonový a celkový design se mi líbí. Uvnitř krom malého zrcátka najdete i štěteček, který vám postačí na cesty. Když se ale líčím doma, tak používám své oblíbené štětečky, na které jsem zvyklá.

Bronzer je matný hnědý, spíše do studenějšího tónu a myslím si, že tenhle odstín sluší hodně typům pleti. V podzimním a zimním období je tahle barvička pro mně jako dělaná a snad bude vidět i když se v létě opět trochu opálím, no uvidíme. Musím pochválit pigmentaci, která je na bronzer dostačující a pokud přeci jen budete chtít dosáhnout většího efektu, tak ho můžete jednoduše navrstvit. Produkt se na pleti dobře rozmazává do ztracena a celková práce s ním je velmi dobrá, i když bych řekla, že je trochu prášivější, ale není to nic extrémního, nebo takového, co by se nedalo zvládnout. Na mé mastnější pleti drží celkem dobře i když se začne vytrácet určitě o něco dříve než vám, kteří máte pleť normální, nebo suchou. Na tento produkt si rozhodně stěžovat nemůžu, chtěla jsem ho a teď po něm sahám každý den.


Gimme Brow - gel na obočí

Na tento produkt jsem se velmi těšila. Já většinou obočí upravuji stínem a fixuji ho gelem od Essence, ale když opravdu chvátám, tak používám jen barevný gel, takže jsem byla hrozně zvědavá, jaká bude tahle dražší varianta. Opět musím pochválit hravý design, který se mi líbí. Prostě dnes obaly od začátku do konce jen chválím. No ale pojďme na samotný produkt jako takový.

Gel má hutnější konzistenci, díky které se mi nanáší mnohem lépe, než ten od Essence a taky jsem si všimla toho, že i rychleji zasychá, což vidím jako další plus. Zaujal mě i malý kartáček, který Gimme Brow má. S tímto kartáčkem totiž obočí upravíte raz dva a nemusíte se na to ani nějak soustředit, teď myslím na to, aby jste obočí třeba o kousek neobtáhli mimo. Jednoduše s ním obočí poupravíte precizně i v rychlosti a díky skladnosti ho můžete nosit neustále u sebe a vytáhnout ho kdykoliv během dne. Co se týče fixace, tak se mi zdá, že nefixuje tolik, jako jiné levnější varianty které jsem vyzkoušela, ale na druhou stranu vám díky tomu nevytvoří ztvrdlé a slepené obočí, které zrovna nejlépe nevypadá, takže ani tady není co vytknout. Obočí mi tak jako tak vydrží lehce zafixované celý den. Mám celkem tvrdé obočí, takže pokud vaše chloupky jsou jemné, tak se nějaké výdrže a fixace vůbec nemusíte bát. Nicméně i když jsem na tu kosmetiku hodně ujetá, a celkem za ní rozhazuji, tak plnou cenu za plné balení bych asi nedala. Pořád se mi to zdá jen trochu moc za gel na obočí, takže bych vám doporučila počkat na nějakou akci, protože produkt je super, jen ta cena...


Já jsem s Dolly Darling spokojená a jsem ráda, že jsem si ho pořídila a objevila tak nové produkty a oblíbence, ke kterým se opět vrátím. Chtěla jsem si objednat ještě set s pečující kosmetikou, taktéž od Benefitu. Bohužel na e-shopu je už vyprodaný a já zase naštvaná, že občas nenakupuji ukvapeně a přemýšlím moc dlouho...

Co říkáte na vánoční set Dolly Darling? Lákají vás tyhle sety stejně jako mně, nebo vás nechávají v klidu bez povšimnutí?

You Might Also Like

21 komentářů

  1. ach,tie balenia!!! to je neskutočné ako sa im to vydarilo! :) ten bronzer, gél na obočie..paráda :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ty miniaturky jsou tak roztomilé!! :-) Tenhle set by mi Ježíšek mohl klidně nadělit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou hlavně ten gel na obočí :) Jo dárek je to moc hezký a ještě když je teď v Sephoře 20% sleva :)

      Vymazat
  3. Tohle vypadá uplně dokonale! :) Ha ten gel na obocí byl v UK v tomto malém balení jako dárek v casopise Glamour a mám ho je dokonalý! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to naprosto úžasné :) No to závidím, škoda že u nás v ČR jsou dárky k časopisům spíše drogerkové :/

      Vymazat
  4. Skvelý článok :) Ja rozmýšľam nad vianočným Grand Hotel-om od Too Faced, ibaže sa mi to predraží na colnici, ak by som ho objednala zo stránok Too Faced kozmetiky. Čakám, kým sa objaví niekde bližšie. Vedela by si mi poradiť na ktoré (prípadne české) eshopy by som sa mala zamerať? Btw. Sledujem ťa od včera a tvoje články milujem! Komentáre pod články vôbec nepíšem takže je vidno, že si na mňa urobila dojem, haha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já ti moc děkuji za přízeň, to velmi potěší :) Co se týče Too Faced, tak já vždy přemýšlím, že si z jejich stránek něco pořídím, ale bojím se co mě čeká až balíček přijde. Teď myslím hlavně celkovou částku, protože se nejspíše napočítává i clo, takže se to o několik stovek navýší...což není nic moc :/ Vánoční edici by měli mít v Sephoře a já doufám, že se objeví i na jejich českém e-shopu, protože z této vánoční limitky mám taky několik setů, které bych si chtěla pořídit. Koukala jsem i na e-shop na Sephora.pl a tam mají nějaký hotel, ale ten je již vyprodaný. Takže opravdu ta dostupnost je teda hrozivá... Co se týče dalších stránek, kde by se dala tato kolekce koupit, tak nevím o ničem.

      Vymazat
    2. Ďakujem za odpoveď! :) Stránky budem sledovať.

      Vymazat
    3. Tak na ČR e-shopu už nějaké vánoční limitky Too Faced mají :) Takže se mrkni, než to zmizí :)

      Vymazat
    4. Ten hotel od Too Faced je na Sephora.cz dostupný :)

      Vymazat
  5. Tohle mě vážně zaujalo! Od Benefitu toho chci už hodně dlouho dost věcí vyzkoušet. Tahle varianta mi přijde vážně super, jelikož můžu vyzkoušet všechny za super cenu :) Jinak pěkná recenze :)

    Můj blog - LA VIE EST BELLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super varianta :) Hlavně jsou v setu i plné produkty, což je super a ta cena se mi zdá taky v pohodě. Teď mají 20% slevu i do e-shopu, takže pokud o tom uvažuješ, je správný čas si ho pořídit :)

      Vymazat
  6. To je nádherný :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/2016/11/wish.html

    OdpovědětVymazat
  7. pore profesional je pro mne absolutní zlatý grál v mojí kosmetické výbavě ovšem ten gel na obočí mě zklamal

    OdpovědětVymazat
  8. Set vyzera perfektne, tiez som po nom pokukovala. Produkty by som vyuzila najviac. Sety nie su najlacnejsie, a kym sa clovek odhodla kupit, tak su vypredane :S mala som zalusk na adventny kalendar od benefitu, uz ho ale niet. Zas som ale rada, ze nerozmyslam bez hlavo, vnimam to ako osudovu zalezitost :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som po týchto darčekových setoch tiež pokukovala, len Benefit je dosť drahý. Ale skôr ma odradilo to, že vo všetkých je ten gél na obočie vo farbe medium a ja by som potrebovala tmavší. takže by som ho asi nemohla používať.

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři