ZAO - OBJEMOVÁ ŘASENKA, TEKUTÁ OČNÍ LINKA A MATNÁ RTĚNKA

Krásný den, dnešní článek potěší určitě všechny milovníky přírodní kosmetiky. Jak už jste si mohli všimnout, tak se jedná o minerální kosm...

Krásný den,

dnešní článek potěší určitě všechny milovníky přírodní kosmetiky. Jak už jste si mohli všimnout, tak se jedná o minerální kosmetickou značku Zao. Produkty k otestování mi zaslal e-shop Bio-Way, ve kterém najdete samé voňavé výrobky, ale především certifikovanou přírodní kosmetiku,  která se netestuje na zvířatech a která podporuje slovenské výrobce.


Ještě než se vrhneme na produkty samotné, tak musím pochválit obaly, které jsou z bambusového dřeva. Je to opět něco nového, neokoukaného a hlavně pěkného.



Řasenky já prostě miluju a hlavně ty, které slibují objem, teda slibovat můžou, ale musí to i uskutečnit. Zao řasenka nemá suchou konzistenci, spíše bych řekla, že je řidší a tak než mrknete, je potřeba nechat ji chvilku na zaschnutí. Popravdě tahle konzistence mi moc nevyhovuje, protože řasy neudrží tak dobře natočené a asi jí zrovna neocení ty z vás, kteří mají rovné řasy. Kartáček se podobá spirálovému tvaru a uprostřed je nejširší. Já tyhle kartáčky moc nevyhledávám, protože se s nimi dobře nedostanu ke kořínkům řas a o dolních řasách ani nemluvě. Už při první aplikaci na řasy nanesete krásnou černou barvu, ale co se týče nějakého objemu, tak to není zrovna pro mně to pravé ořechové. Řasenka řasy spíše jen zvýrazní, ale nějakého většího efektu se nedočkáte ani při navrstvení. Pro někoho tohle může být dostačující, ale pro mně teda bohužel ne. Co se týče výdrže, tak s tou jsem problém neměla, protože řasy zůstaly černé, barva se nevytrácela a ani neopadávala.



Zao - Tekutá oční linka

Linky patří k mému každodennímu líčení, takže když jsem je v balíčku našla, tak jsem byla ráda, že opět budu moci otestovat můj oblíbený produkt od jiné značky. Oční linky mají tekutou a mokřejší konzistenci, s kterou se ale i tak pracuje velmi dobře. Musím pochválit štětinkový aplikátor, který je naprosto parádní a s kterým linku vytvoříte raz dva a navíc úplně jednoduše. Popravdě se mi s tímto aplikátorem pracovalo asi nejlépe, co se týče tekutých očních linek a vůbec linek celkově. Byla a jsem prostě nadšená, to vám říkám narovinu. S aplikátorem nakreslíte výraznější linku, ale když na ruku nebudete tolik tlačit, tak vytvoříte i tu tenčí. Linku bohatě stačí nanášet v jedné vrstvě, protože je perfektně pigmentovaná. I když je tekutá, tak zasychá celkem rychle, což oceňuji. Sice nezaschne úplně do matného efektu, ale to mi nějak nevadí. Co se týče výdrže, tak s tou problém nemám, barva dobře drží, neztrácí na intenzitě a ani se neobtiskává, či nerozpíjí.


Zao - Matná rtěnka (odstín 469 Nude Rose)

No matné rtěnky, pro mně ideál, ještě když dostanu tak pěkný odstín, který je nositelný ke každému líčení a především k tomu dennímu. Rtěnka má hodně tvrdou konzistenci, takže když jí nanášíte na rty, tak musíte trochu přitlačit, ale jako dřít zase nemusíte. Když je barva aplikovaná, tak se mi zdá, že na rtech tu konzistenci lehce změní a tudíž je na rtech taková krémovější, hodně lehká a příjemná. Úplně matný efekt ale nevytvoří, řekla bych, že je spíše polomatný, až lehce sametový. Díky tomu ale rty nevysušuje, což pro někoho může být plus. Co se týče výdrže, tak není tak vysoká jako u klasických matných rtěnek, ale cca dvě až tři hodinky zvládne.




Produkty si můžete prohlédnou, nebo zakoupit na stránce Bio-Way.

Zaujal vás některý z produktů? A co říkáte na přírodní kosmetiku, jste její milovníci, nebo na složení nehledíte?

Děkuji e-shopu Bio-Way za poskytnutí produktů k recenzi.


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Mě to docela zaujalo, je pravda, že přírodní produkty nejsou nejlepší svou výdrží a tak, ale zas mám dobrý pocit. Pofde mě je dobré občas na složení kouknout. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta řasenka vypadá dost dobře a moc se mi líbí obaly produktů.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku neznám :) Má krásné obaly :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři