Inspirace líčení - Too Faced Chocolate Bar, Nyx Mermaid

Krásný den, dnešní líčení, které mám pro vás nachystané, jste již mohli vidět na Instagramu. Dnes vás provedu postupem pěkně krok po kr...

Krásný den,

dnešní líčení, které mám pro vás nachystané, jste již mohli vidět na Instagramu. Dnes vás provedu postupem pěkně krok po kroku. Hlavní hvězdou looku je oční stín Nyx- Mermaid, který jsem doplnila stíny z paletky Too Faced - Chocolate Bar, na kterou už pomalu chystám recenzi. Samozřejmě na líčení můžete použít i jinou paletku.

1. Jako vždy začínám bází pod oční stíny a následně na víčko aplikuji světlý stín White Chocolate.
2. Do ohybu oka jsem použila stín Salted Caramel, který jsem rozmazávala směrem k obočí do ztracena.
3. Následně jsem ohyb ještě zdůraznila stínem Milk Chocolate a opět rozmazala.
4. Na víčko jsem nanesla tmavší stín Triple Fudge, který jsem rozmazala, ale střed jsem nechala volný.
5. Do středu víčka jsem prstem nanesla nádherný stín Mermaid, který celému líčení dodal šťávu a pěkně ho oživil.
6. Stínem Triple Fudge jsem zvýraznila i dolní linku, kterou jsem ještě rozmazala.
7. Vnitřní koutek jsem projasnila stínem Champagne Truffle.
8. Na vnitřní spodní linku jsem použila černou tužku a následně řasy natočila řasenkou. 

Produkty:
Báze pod oční stíny - Milani Cosmetics
Chcocolate Bar - Too Faced
Mono stín Mermaid - Nyx
Řasenka Féline - Loreal
Pomáda na obočí - Freedom
Stín na obočí - Beauty UK

Jak se vám dnešní rychlé líčení líbí?

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Já si ten Mermaid stín asi fakt budu muset pořídit.. :) Vidím ho teď všude a je prostě nádherný! Hezké líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Stín je krásný, hlavně oživí neutrální líčení :)

      Vymazat
  2. Ten Mermaid tieň je krááásny <3 pôvodne som si chcela kúpiť iný, ale tento vyzerá tiež skvelo.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stín je nádherný, budu s ním muset vymyslit ještě nějaké inspirace :)

      Vymazat
  3. Nadherne liceni.
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne licenie :) po tieni Mermaid sa musim pozriet :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné!! A vždy obdivujem tvoju technickú zručnosť v dokonalom robení fotiek :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení je úžasné, krása! Mimo perfektních stínů mě zaujalo i dokonale upravené obočí, takové mít je můj sen! Mohu se zeptat, jakým způsobem ho upravujete? Já uvažuji o takovéto úpravě, abych měla hustší a výraznější obočí, ale ještě jsem k tomu nesebrala odvahu. :o) Barča

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři