NARS - RADIANT CREAMY CONCEALER & SOFT MATTE COMPLETE CONCEALER, DUO BLUSH ORGASM & LAGUNA (RECENZE)

Krásný den, dnešní článek bude věnovaný třem produktům značky Nars . Nevím proč, ale dříve jsem tuto značku přehlížela. Vždy, když jsem šl...

Krásný den,

dnešní článek bude věnovaný třem produktům značky Nars. Nevím proč, ale dříve jsem tuto značku přehlížela. Vždy, když jsem šla do Sephory, nebo pokukovala po e-shopech na internetu, tak tato značka mě nechávala chladnou a nic mě k ní netáhlo. Minulý rok nastal zlom a já se odhodlala pořídit si na zkoušku jeden produkt, kterým bylo velmi známé Duo Blush (o kterém bude i dnes řeč). Netrvalo dlouho a má sbírka kosmetiky Nars se stále rozšiřovala a rozšiřuje. Dnes jsem se rozhodla, že kromě tvářenky vám něco povím i o mém oblíbeném rozjasňujícím korektoru a o novějším matujícím korektoru, který už nějakou chvilku zabírá místo v mé kosmetické taštičce.



Korektory patří k mé každodenní make-up rutině. Rozjasňující korektory používám především na projasnění místa pod očima a na zakrytí případných kruhů. Matující korektory nanáším zejména na pupínky, nebo další nedokonalosti pleti (zarudlá místa, nebo to můžou být i pigmentové skvrny). 


Radiant Creamy Concealer - Rozjasňující korektor (odstín Vanilla)

Korektorů jsem vyzkoušela nespočet, ale k tomuto jsem se už dvakrát vrátila a myslím si, že se k němu vrátím i potřetí. Korektor má hutnější konzistenci a krémovou texturu. Díky jeho vysoce krycí schopnosti vám vydrží v kosmetické taštičce delší dobu, protože ho stačí nanášet v malém množství - a teď myslím v opravdu malém množství. Samozřejmě pokud chcete dosáhnout ultra krytí, tak ho můžete navrstvit, ale podle mého, je tento další krok už vážně zbytečný. Korektory obecně nejraději zapracovávám prsty, zvlášť když se jedná o hutnější konzistenci, kterou potřebuji s pletí dokonale spojit a vytvořit tak co nejpřirozenější efekt. Následně vždy zafixovávám transparentním, či sypkým pudem a díky tomu se korektor Radiant Creamy slévá minimálně. Na pleti vydrží pěkně celý den, aniž by zalézal a smrskával se nevzhledně do jemných vrásek. Řekla bych, že tento korektor lépe sedne pleti normální-smíšené-mastné a méně sedne pleti suché - kvůli jeho hutnější textuře.



Soft Matte Complete Concealer - Matující krémový korektor (odstín Créme Brulée)

K tomuto korektoru jsem se dostala před více jak měsícem. Často nakupuji na e-shopu Sephora a po více jak půl roce, jsem objevila vzorek, který nebyl stejnojmenné značky. Tentokrát to byl Nars - Soft Matte Complete Concealer, z čehož jsem měla velkou radost, protože dostávat pořád dokola stejné pytlíčky krému a báze, mě už vážně nebaví. No a co se nestalo - korektor jsem vyzkoušela a nakonec se rozhodla ke koupi plného balení.

Matující korektory používám zejména na nedokonalosti pleti - v mém případě to jsou většinou pupínky, které se na pleti čas od času objeví. U ostatních to můžou být i začervenalá místa, nebo pigmentové skvrny. I když se jedná o matující korektor v kalíšku, tak ho můžete v klidu jako já aplikovat i na kruhy pod očima, nebo to můžete alespoň zkusit. Díky jeho příjemné a lehce krémové textuře, která není příliš hutná a suchá, se na pleť velmi pěkně nanáší, vklepává a následně se do pleti pěkně vpije a vytvoří přirozený efekt. Korektor zvládne zakrýt skoro vše, má velmi dobrou krycí schopnost, takže ho stačí nanášet v malém množství. Můžete ho i lehce navrstvit, ale myslím, že to nebude potřeba. Korektory v kalíšku nanáším štětečkem, je to pro mě praktičtější a i hygieničtější, nicméně do pleti ho vždy zapracovávám prstem, protože tak se s ní lépe spojí a pěkně splyne. Velkým plusem tohoto produktu je i jeho výdrž. Na pleti drží perfektně a během dne se ztrácí minimálně, navíc se nesmrskává do nepěkných map kolem zakrytého místa, tudíž se nemusíte bát, že místo spíše zvýrazní, než zakryje.


Duo Blush - Tvářenka Orgasm a bronzující pudr Laguna

Tohle kombo by možná potřebovalo článek zvlášť, ale jelikož je tento produkt dostatečně známý a o těchto dvou Nars odstínech se neustále dokola mluví, tak jsem si řekla, že ho vsunu sem a jen tak stručně vám o něm řeknu pár slov. 

Orgasm - tvářenka
Růžovo korálová barva s lehkým zlatým leskem - obsahuje malé třpytky. Tento odstín je velmi univerzální a díky tomu sedne většině žen. Tvářenka má příjemnou a jemnou texturu s kterou se dobře pracuje, snadno se nanáší, lehce se rozmazává a práší minimálně. Co se týče pigmentace, tak ta je vyšší, proto je dobré mít při nanášení lehkou ruku a na štětec příliš netlačit. Výdrž tvářenky je slušná a můj den zvládne. Barva je k nalezení i při večerním odličování s tím rozdílem, že se vytratí pouze lesk.

Laguna - bronzující pudr
Spíše neutrální odstín, až lehce do studena s jemným a velmi tlumeným leskem. Opět je to velmi univerzální barva, která sedne většině typům pleti. Osobně ho mám raději na bronzování tváře, ale dá se s ním i konturovat. Bronzer je více slisovaný, ale díky jeho jemné textuře se na štětec dobře nabírá. Pigmentace je velmi dobrá a když se v létě opálíte, tak ho můžete jednoduše navrstvit a tím zvýšit jeho intenzitu. Výdrž bronzeru je perfektní, na pleti vydrží celý den.

Pokud stále váháte, jestli Nars tvářenky za to stojí, tak si nejdříve pořiďte tento produkt na zkoušku a pak uvidíte :)





Stále nechápu, proč jsem značku Nars přehlížela. Nechápu, že mě to k této značce netáhlo ani kvůli obalům, které jsou mimochodem krásné a jednoduché, nebo kvůli vyhlášeným tvářenkám. Nicméně koupila jsem první produkt a už to jelo... teď tuhle značku vyhledávám a vždy vyhlížím, co zkusím příště. 

Určitě mi napište, jak to máte se značkou Nars - obcházíte jí, nebo vás naopak láká? Kromě toho mi dejte vědět, jaký produkt vás z dnešní recenze nejvíce zaujal, případně, co od této značky máte v kosmetické sbírce?

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Já naprosto zbožňuji Nars rtěnky. Pro mě jsou perfektní ve všech směrech. Mám čtyři a 100% vím, že se má sbírka bude rozšiřovat. :-)

    Soutěž o produkty Couleur Caramel v hodnotě 1500

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nars rtěnky jsem ještě nezkoušela, ale už o nich uvažuji :-)

      Vymazat
  2. Značku Nars miluji! Za me opravdu Top produkt je makeup Sheer glow a tento matujici kremovy korektor ;)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Nars produkty sú krásne, chcela by som vyskúšať ich lícenky a tiene na oči. :)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky určitě doporučuji, ale oční stíny jsem ještě nezkoušela.

      Vymazat
  4. Se značkou NARS žádné osobní zkušenosti nemám, ale v plánu mám si pořídit tvářenku :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Já od této značky nic neměla, ale láká mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plno produktů je fajn, určitě stojí za vyzkoušení:)

      Vymazat
  6. Mám doma to duo tvářenka-bronzer a je fajn, jen přes léto byl na mě ten bronzer moc světlý :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten rozjasňujúci korektor mám už dlhšie na muške, tak si ho musím objednať:) Takisto sa mi veľmi páčia tvárenky:) Nars má perfektný dizajn, taký minimalistický a vyzerá skvele!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Značka mě samozřejmě láká, jelikož má super design a skvělé produkty. Vypadají všechny moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři