Letní matné, pestré a barevné nehty

Krásný den,  dnes jsem tu s opravdu barevnou inspirací laků na nehty vylepšené matným efektem. Barvy k létu prostě patří a není nic lep...

Krásný den, 

dnes jsem tu s opravdu barevnou inspirací laků na nehty vylepšené matným efektem. Barvy k létu prostě patří a není nic lepšího, než si nalakovat nehty v krásně pestrých barvách. Já barevné nehty v létě miluji, hodí se k opálené pokožce a dokonale vyniknou a když se přidá i matující nadlak (Top Coat) tak to nemá chybu... Velmi jsem si oblíbila odstíny ve světle pestré mintové barvě a k těmto odstínům se krásně hodí žlutá, která tomu dodá ten správný letní šmrnc. 
Použila jsem dva laky a jeden Top Coat s matujícím efektem.

Rimmel- 60seconds SuperShine by Rita Ora
(v odstínu 878 Roll In The Grass)
Cena 59Kč.

Manhattan- Yeah Yang Quick Dry 60second
(v odstínu 08E Neo Now)
Cena 39Kč - galaxieprani.cz

Konad mat nadlak - Matte Top Coat
(matující efekt- nadlak)
Cena 138Kč - pinkpanda.cz
RIMEEL LONDON
 Laky od Rimmelu mám docela ráda, protože je najdu v každé drogerii. V této kolekci mají opravdu pěkný výběr pestrých a barevných odstínů. Lak má štěteček, který mi vyhovuje, je širší a lépe se mi na nehty nanáší. Konzistence není příliš tekutá ani příliš hustá, takže lak tolik nestéká na nehtovou kůžičku. Nanášela jsem dvě vrstvičky, aby barevnost byla opravdu pěkná jako v lahvičce. Jinak kryje celkem dobře. Docela i pěkně schne. Nevím jestli je to těch 60sekund, to jsem nepočítala, ale na můj vkus je to dobré.
MANHATTAN
 Lak od Manhattanu jsem zkoušela úplně poprvé, objevila jsem ho v e-shopu, když jsem si vybírala nějakou dekorativku a nějaké letně barevné laky. Upoutal mě hlavně tou krásnou barvou a žlutý lak jsem ještě nezkusila, tak jsem do toho šla. Štěteček je tenčí než u předešlého laku, ale i tak na tom nevidím žádné mínus. Konzistence mi také nějak nevadila. Je možná trochu tekutější než u Rimmelu, ale když štěteček dobře otřete od přebytečného laku, tak vám tolik na kůžičku nesteče. Barva je krásně žlutá se třpytivým nádechem, ale určitě pro dobré krytí je lepší nanést dvě, nebo tři vrstvičky. Schne také dobře, jako Rimmel.
 KONAD
Lak od Konadu měl u mě také premiéru. Dostala jsem ho k nákupu na e-shopu jako dárek. Už dlouho jsem chtěla nějaký ten Top Coat, který udělá efekt zmatnění. Štěteček je tenčí jako u laku Manhattanu (i když na fotce vypadá více užší), ale jsou stejné. Je více tekutější konzistence a před použitím je lepší štěteček dobře otřít a zbavit přebytečného laku, protože ho stačí nanést v malém množství. Roztírá se teda perfektně a nemusíte ani nikam chvátat, protože i hůře schne. S tím jsem měla trochu problém, protože jsem si díky tomu hned jeden nehet pěkně obtiskla a musela jsem začít nanovo. Kromě toho schnutí udělá ale perfektní matný efekt, což je hlavní.  Co se týče výdrže s tímto Top Coat lakem je to docela dost mizivé. Za dva dny jsou nehty oprýskané a za další dny se místama lak odlepuje.

A jaký Top Coat s matujícím efektem používáte vy?
  Také jdete s létem ve stopách pestrých a barevných odstínů laků?

FACEBOOK   |   INSTAGRAM

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Máš krásný tvar nehtů, a ty barvičky na léto jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mentolová barvička je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta limetka od Rity je fakt pecková, strašně moc ji chci také zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že ten žlutý lak s matným povrchem je úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná barevná kombinace! :) Moje oblíbená.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné spojení barviček, a ta žlutá je boží :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ten od Rimmelu je boží x) Taky ho mám x)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) Veľmi sa mi páčia laky od Rimellu, niekoľko ich mám aj doma, ale od Rita Ora na mňa ešte čaká v obchode :D . Pekne zvolené farby a pekné články píšeš. Budem rada ak si prečítaš môj blog a zanecháš po príprade komentár alebo sa staneš pravidelnou čitateľkou :)
    http://msfashionsusan.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři